Ik heb nu vakantie, komende dinsdag ff gesprek en dan de maandag erop beginnenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je niet even behoefte aan een weekje vakantie ofzo?
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie, komende dinsdag ff gesprek en dan de maandag erop beginnen.
precies wat jij zegt..quote:Op zondag 25 januari 2009 13:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zoveelste studiejaar op rij dat ik faal.
Ik zat gisteren echt te denken...als ik eens een keer écht ga studeren en inclusief colleges meer dan 15 u/wk aan m'n studie ga besteden, dan schrikken mensen zich kapot. Dingen bijhouden, hoge punten halen enzo. Dat lijkt me echt grappig.
En ik ben ook wel benieuwd of uit het halen van goede punten dan ook voor mezelf motivatie komt om vaker te leren. Want eigenlijk heb ik dat nog nooit ondervonden, het loon naar werken-principe.
Moeilijk in te schatten hoeveel je "kwijt" raakt wat betreft je te herkansen vakken, ik vond herkansingen verschrikkelijk omdat je dan alles nog half weet en dat is een erg groot gevaar (je hebt 't niet voor de eerste keer niet gehaald denk ik danquote:Op zondag 25 januari 2009 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar als ik vertel dat die 44 punten bestaat uit 5 vakken vind je het dan nog steeds onrealistisch Piet?
De te herkansen vakken zijn er 2, een uit vorig jaar en een van die mondeling.. Maar die van vorig jaar ga ik de werkgroepen opnieuw van volgend dus dat zie ik eigenlijk niet als een te herkansen vak.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moeilijk in te schatten hoeveel je "kwijt" raakt wat betreft je te herkansen vakken, ik vond herkansingen verschrikkelijk omdat je dan alles nog half weet en dat is een erg groot gevaar (je hebt 't niet voor de eerste keer niet gehaald denk ik dan). Ligt ook aan de planning van je tentamens etc.
Is ook. Kwestie van discipline. Niet 's avonds tot drie uur in de kroeg hangen, maar bijtijds naar huis (uurtje of één) en de volgende ochtend bijtijds op om te studeren. Niet alles uitstellen, maar gewoon dóen. Kost je twee uurtjes, maar dan blijf je er niet tegenaan hikken. Goed plannen, dan past alles gewoon in je week én heb je vrije tijd. Nu heb ik nooit een planning, en dan blijf ik zaken gewoon vooruit schuiven terwijl ik er tussentijds tijd genoeg voor heb eigenlijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
precies wat jij zegt..
het is ook 'gewoon' een kwestie van doen.... eigenijk..
gewoon wat doen en scoren.. want we zitten iet voor niet op het WO
Dat is wel prettig, jij hebt telkens een week er tussen. Neem een dag vrij om bij te komen, heb je nog vijf dagen. Bij ons proppen ze altijd meerdere tentamens in een paar dagen, waardoor ik altijd in de knoei kom en maar één dag leerquote:Op zondag 25 januari 2009 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De te herkansen vakken zijn er 2, een uit vorig jaar en een van die mondeling.. Maar die van vorig jaar ga ik de werkgroepen opnieuw van volgend dus dat zie ik eigenlijk niet als een te herkansen vak.
Wat ik zeg 1 tentamen ergens in mei..
Dan 3 juni 1
Dan 10 juni 1 en 11 juni 1Maarja die moet ik dus zeker te weten bij gaan houden..
En dan 17 juni de laatste.. Voor die van mei., 3 juni, 10 juni en 17 juni heb ik dus sowieso tijd zat.
Ja deze is echt geweldig ingedeeld.. Alleen die van 10 en 11 juni zijn een beetje balen.. Maar mocht ik tegen die tijd in de knoop komen ga ik voor die van 11 juni want die is 11 ec en een vak van vorig jaar, dus die wil ik dit jaar echt afsluiten.. Maar het voordeel is dat ik voor dat vak van 10 juni geen colleges hoef te volgen.. Die worden op blackboard gezet.. Dus ik moet me er gewoon toe zetten om die te gaan luisteren.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel prettig, jij hebt telkens een week er tussen. Neem een dag vrij om bij te komen, heb je nog vijf dagen. Bij ons proppen ze altijd meerdere tentamens in een paar dagen, waardoor ik altijd in de knoei kom en maar één dag leer.
yup....quote:Op zondag 25 januari 2009 13:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is ook. Kwestie van discipline. Niet 's avonds tot drie uur in de kroeg hangen, maar bijtijds naar huis (uurtje of één) en de volgende ochtend bijtijds op om te studeren. Niet alles uitstellen, maar gewoon dóen. Kost je twee uurtjes, maar dan blijf je er niet tegenaan hikken. Goed plannen, dan past alles gewoon in je week én heb je vrije tijd. Nu heb ik nooit een planning, en dan blijf ik zaken gewoon vooruit schuiven terwijl ik er tussentijds tijd genoeg voor heb eigenlijk.
De theorie is simpel, maar de praktijk...quote:Op zondag 25 januari 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup....
eigenlijk is het allemaal zo simpel
nou ja, straks zijn schoonzus en vriend weg en kan ik aan de slag
Inleveren bij de apotheek.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:53 schreef Dupje het volgende:
Weet iemand of je overdatum medicijnen (oa soort antibiotica) gewoon in de prullenbak mag gooien?
Slecht plan, elkaar demotiverenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar zij had het ook gehad met het tentamen, we hebben ook allebei echt zoiets van hoe de fuck kan dat tentamen 2 en half uur duren.. Waar gaan ze dan in godsnaam vragen over stellen
quote:Beste Gaby,
dit is zeker geen bagger. Ik heb nu geen tijd om er goed naar te kijken, maar bij diagonaal doorkijken heb ik de indruk dat het een interessante en goede proeve van bekwaamheid is.
Voor een betrouwbaar cijfer moet ik het natuurlijk grondiger op consistentie en waarheid onderzoeken en me overtuigen dat het niet ergens gejat is (niet dat ik dat veronderstel).
Ik verheug me op het papieren mapje.
idd, gewoon de echte reden zeggen dat je in bed was blijven liggenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
En waarom zou je niet jezelf blijven, slaat natuurlijk nergens op
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga even in badff de rooklucht van me afwassen.
HAHA hij is ook echt pas 7?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme, pwnd by mn neefje (zie nieuwste krabbel op hyves)
en ik altijd nog wel extra mn best doen als ik hem krabbel(met hoofdletters en punten enzo
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |