Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zal een van de eerste posts in dit topic zijn... tenminste ALS ik hem niet onder de spoiler had gezet.
Waarom bevond ik mij in de Aldi ? Nou het was vrijdagmorgen en aangezien ik dan 3 tussenuur heb ga ik dan altijd naar de Aldi een lekkere kokos+ananas drink halen en een bolletje mozzarella ( van tevoren heb ik dan al lekker 2 knapperige broodjes bij de Spar gehaald + de niet te vergeten gedroogde ham + tomaat.
Jong rotte vuillak door jullie dwaal ik af

het ging om de vrouw die in de TT staat.
Goed, op deze vrijdagmorgen liep ik langs de bolletjes mozzarella om er een uit het rek te pakken. Toen mijn hand naarhet bolletje mozzarella reikte kwam mij een flinke stank tegemoet, het was de vrouw met de korte haren en uit 1992 gekochte felblauwe ( immers vervaagd ) fleecetrui.
Ik keek haar uit mijn ooghoek aan en zag dat ze mij ook aankeek, dit geile moment duurde echter niet lang want ze riep de Aldi medewerker erbij. het gesprek verliep als volgt:
Vrouw = UK ( UitKering ) jeweets
Aldi mevrouw medewerkster = Aldi
Wat natuurlijk niet klopt aan onderstaand verhaal is dat er zo netjes gepraat werd zoals ik hieronder stel, maar wtf maakt dat uit jong nerd lees door.
UK: Mevrouw ? moet u eens naar deze yoghurt kijken ...
Aldi: Het meisje komt aangelopen en vraagt wat er met de yoghurt mis is.
UK: De houdbaarheidsdatum is toch morgen, maar zou u me er nu al niet korting op kunnen plakken aangezien ik hem morgen pas opeet ?
Aldi: Nee dat kan ik helaas niet doen, dan krijg ik namelijk problemen met andere klanten die dan ook korting willen
UK: Maar als ik hem nou onderop in mijn karretje leg dan zien de andere mensen het toch niet
Aldi: Sorry ik kan u helaas geen korting geven, of u zou hem morgen komen halen dan gaat er een x bedrag van de prijs af ( Let wel het ging om een bakje yoghurt van 60 cent

UK: Oh .... ja

dan zal ik morgen maar moeten terugkomen he, zoals je weet is een uitkering geen vetpot !!! dus dan kom ik morgen met de auto wel terug als ze afgeprijsd zijn.
Aldi: Als hij er nog staat morgen dan wordt hij inderdaad afgeprijsd.
UK: Tot morgen dan maar !!
Gelukkigerwijs had ik dit hele gesprek opgevangen omdat ik nog steeds bij de bolletjes mozzarella sting

Voor de mensen die echter iets aan hun ogen hebben en alleen in paints kunnen lezen een paint ter verduidelijking:
![]()
Officiele klacht: Mensen die gebruik maken van een uitkering en dan met de auto terugkomen voor een bakje yoghurt dat wordt afgeprijsd

Owja, een uitkering is nooit bedoelt om een vetpot te zijn, meer voor een vangnet voor mensen die tijdlijk geen werk hebben / niet kunnen werken voor een bepaalde tijd[ Bericht 0% gewijzigd door Maikuuul op 25-01-2009 14:09:36 ]