Ik vind het dus wel belangrijk en de ene man trekt het misschien eerder uit dan de andere maar om nu me uit te kleden en er komt een ouwe oma bh onder vandaan of zo;n reuze slip met roze hartjes ofzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je seks gaat het toch uit dus zo heel belangrijk is het toch niet volgens mij.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb niets met lingerie.... het gaat toch weer zo snel mogelijk uit...
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel belangrijk en de ene man trekt het misschien eerder uit dan de andere maar om nu me uit te kleden en er komt een ouwe oma bh onder vandaan of zo;n reuze slip met roze hartjes ofzo
Neuh ik zie bij een man graag ook een leuke short ipv een lichtblauwe hemaonderbroek of een bermuda met stripfiguren
En witte sokken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:13 schreef Duimelot het volgende:
Neuh ik zie bij een man graag ook een leuke short ipv een lichtblauwe hemaonderbroek of een bermuda met stripfiguren
Hunkemoler pas ik niksquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb ook vrij grote borsten om het wat netter uit te drukken en je hebt genoeg leuk spul hoor!
Voorheen moest ik echt naar de speciaal zaken ervoor en koste het me een vermogen, tegenwoordig heeft hunkemuloler ook alle keus in grotere maten dus dat scheelt enorm
Ja goed he... ben een ster in de meest kansloze opmerkingen als het nodig isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:11 schreef Lixi het volgende:
[..]wat ee kansloze opmerking
Ik kan er kort over zijn, setjes...altijd en overal
je zit nog in seizoen1 sorryyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaan ze weg![]()
![]()
![]()
Ik zit nog bij seizoen 1 hoor
![]()
Dit is ook een mooi tijdsverdrijf voor mij in de weekenden en de avonduren
Vind je vriendje dat niet jammer ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ow zo
Ik heb bijna geen mooi ondergoed
Ik heb monsterlijk grote tieten en probeer dan maar iets te vinden dat niet lijkt op een bouwsteiger om de boel omhoog te houden
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel belangrijk en de ene man trekt het misschien eerder uit dan de andere maar om nu me uit te kleden en er komt een ouwe oma bh onder vandaan of zo;n reuze slip met roze hartjes ofzo
En wat vind jij als een man helemaal geen ondergoed draagt?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ach dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe je jezelf presenteert hequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig.
Je hebt zeker wel veel bekijks met zo'n voorgevel.
haha geeft nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je zit nog in seizoen1 sorryyyyyyyyyyy
maar geef t een kans is echt wel top!
zal verder niets meer zeggen nu![]()
oh en heb je the 4400 al gezien? vond ik ook wel okee
Mijn zusje heeft ook grote borsten en zij koopt haar BH's altijd bij speciale winkels. Misschien is dat optie.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hunkemoler pas ik niks
Ze hebben mijn maat wel maar hij valt dus altijd klein uit
Livera heeft soms wat maar dan moet ik echt geluk hebben
En als ik dan iets vind loop ik te balen omdat diezelfde bh in cup b 30 euro is en in mijn maat 70 eurohoe the hell werkt dat!
Zo veel meer stof zit er niet in mensen!
Als je een tijdje samen doen dat soort dingen er een stuk minder toe hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vind je vriendje dat niet jammer ?![]()
[..]
![]()
![]()
Hoe weet jij dat? je bent nog maagd!quote:
Een grote Fquote:
welke maat heb je dan? (en pak je dan wel de juiste maat!?)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hunkemoler pas ik niks
Ze hebben mijn maat wel maar hij valt dus altijd klein uit
Livera heeft soms wat maar dan moet ik echt geluk hebben
En als ik dan iets vind loop ik te balen omdat diezelfde bh in cup b 30 euro is en in mijn maat 70 eurohoe the hell werkt dat!
Zo veel meer stof zit er niet in mensen!
dat kan ook leuk zijn maar dus een verschil met die roze hartjes ofzo hequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:19 schreef Tegan het volgende:
Zijn shorts kunnen mij echt helemaal niets boeien. Ik heb zelf geen oude omabh's en hartjesonderbroeken, dus dat scheelt ook. Merendeel van mij is gewoon simpele makkelijke dingen, basic, die toch wel leuk zijn.
Dus gewoon strakke kleding aan dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe je jezelf presenteert he
Is dat werkelijk zo ? Dan is het toch juistquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je een tijdje samen doen dat soort dingen er een stuk minder toe hoor
Ik heb heus wel leuke setjes maar ik loop echt niet op een doordeweekse dinsdag in mn geilste ondergoed te stofzuigen hier hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |