En die is?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kent mijn mening al
Maar even voor de duidelijkheid.. Heb je het hier over gewoon bh/s en slipjes of juist over de zogenaamde sexy setjes?
Ik niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kent mijn mening al
Maar even voor de duidelijkheid.. Heb je het hier over gewoon bh/s en slipjes of juist over de zogenaamde sexy setjes?
Wat vind jij?quote:
Iets met lingerie en daten ofzo.quote:
Als ik een date heb, ga stappen of iets in die geest dan heb ik altijd wel een mooi setje aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef mrbox het volgende:
Hoe staan de dames hier eigenlijk tegenover lingerie (Puntje wat gisteravond aanbod kwam) en speelt het uberhaupt iets van een rol tijdens het daten ?
Nja als het meezit heb ik wel een aantal dates in het verschiet liggen... chat iig met genoeg potentieltjes hahaquote:
Nu fok weer online is heeel goed hahaquote:
Heroes heb ik alleen 1 en 2 gezien en ik hoor van veel mensen dat 3 tegenvalt!?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja. Ik kan niet echt na 1 serie wachten op de rest. Dus ben blij dat de meeste series nu wel tot seizoen 3/4 zijn gekomen. Maar moet zeggen alleen Prison Break en Heroes vond ik nog leuk. Lost valt tegen.
Als je seks gaat het toch uit dus zo heel belangrijk is het toch niet volgens mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Als ik een date heb, ga stappen of iets in die geest dan heb ik altijd wel een mooi setje aan.
Meestal eigenlijk wel alleen onder bepaalde strakke truitjes draag ik een minder aantrekkelijke bh omdat deze gewoon mooier zit onder die truitjes.
Ik draag het echter niet met het idee van: stel je voor ik beland met iemand in bed. Of iets dergelijks.
Het geeft mezelf gewoon een goed gevoel.
Net als ik ook alles netjes scheer, een vleugje make up op doe (draag amper make up) mijn tanden poets etc. etc.
Een bepaalde periode in mijn leven toen ik nog moeite vond mijn eigen grens te trekken en wel eens naar mijn gevoel te snel met iemand in bed ben beland heb ik wel een tijdje bewust mn mindere ondergoed (voor tijdens menstruatie, wat een details haha) aangedaan als soort em voor mezelf(en die werkte prima!)
hij is weg.... en daar is ie weer.... weer weg en daar is ie weer;) zoiets dusquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:03 schreef Howl het volgende:
[..]
Als het verdwijnen maar tijdelijk is, wil ik best mijn gereedschap beschikbaar stellen.
Hoi Lixiquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef Lixi het volgende:
Bonjour!en we hebben het over lingerie?
Ja iets anders dan normaal zegmaar, zie het verhaal van duimelotquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kent mijn mening al
Gaan ze wegquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Heroes heb ik alleen 1 en 2 gezien en ik hoor van veel mensen dat 3 tegenvalt!?
Prisonbreak ben ik halverwege seizoen 2 afgehaakt maar dat had ik op tv gevolgd en dat doe ik zowiezo niet graag
Lost vind ik gewoon geweldig al vind ik de seizoenen puur op t eiland toch wel de leukste, ik hoop dan ook dat ze terug gaan
Maar ik kijk t liefst op dvd en dan gewoon uuuuuuuuuren, daaaaaaaaaagen achter elkaar echt te erg
* Grijnsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nu fok weer online is heeel goed haha
Ik heb niets met lingerie.... het gaat toch weer zo snel mogelijk uit...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:00 schreef mrbox het volgende:
Hoe staan de dames hier eigenlijk tegenover lingerie (Puntje wat gisteravond aanbod kwam) en speelt het uberhaupt iets van een rol tijdens het daten ?
Voor zover ik zag ging dat dus gewoon over bh's enzoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja iets anders dan normaal zegmaar, zie het verhaal van duimelot![]()
ik heb ook vrij grote borsten om het wat netter uit te drukken en je hebt genoeg leuk spul hoor!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ow zo
Ik heb bijna geen mooi ondergoed
Ik heb monsterlijk grote tieten en probeer dan maar iets te vinden dat niet lijkt op een bouwsteiger om de boel omhoog te houden
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb niets met lingerie.... het gaat toch weer zo snel mogelijk uit...
Jij ook al?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dat lijkt me lastig.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ow zo
Ik heb bijna geen mooi ondergoed
Ik heb monsterlijk grote tieten en probeer dan maar iets te vinden dat niet lijkt op een bouwsteiger om de boel omhoog te houden
Ik quote hierin wijze Liptho maar ff :quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je ook slapen. Ook dat is geen reden om te haasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |