quote:Op zondag 25 januari 2009 11:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Shit he, jij bent best wel snel! Niet lullig bedoeld: maar je hebt ook al niet van die enorm lange benen, dus dan vind ik het helemaal een bewonderenswaardige prestatie, meer dan 11 km/h rennen.
Ik voel met je meequote:Op zondag 25 januari 2009 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook hardlopen, maar krijg elke keer langdurige pijnlijke blessuresanders was ik al lang gaan trainen voor een halve marathon of zo
* MevrouwPuff vreest dat dat niet gaat lukken.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:14 schreef conleche het volgende:
Ik weet het, jij was iets eerder begonnen met rennen dan ik en deed om de dag iets van 40 minuten toch?? Gewoon weer beginnen, binnen een paar maanden zit je weer op je oude niveau!!
Erasdmusbrug is heerlijk om overheen te raggen!quote:Op zondag 25 januari 2009 11:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
* MevrouwPuff vreest dat dat niet gaat lukken.
Maar na de vakantie wel 2x half uur/dag fietsen, is ook al een stuk beter.
Erasmusbrug
doe jij die elke dag?quote:Op zondag 25 januari 2009 11:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
* MevrouwPuff vreest dat dat niet gaat lukken.
Maar na de vakantie wel 2x half uur/dag fietsen, is ook al een stuk beter.
Erasmusbrug
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 25 januari 2009 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe nu maar wel Kaas. Je wil het! Ik weet het!
De lol is er wel, ik vind hardlopen echt enorm leuk! Als het gezond zou zijn zou ik denk ik elke dag gaan rennenquote:
Met windkracht 8 issie bijna niet te doen. Als je dan naar Zuid gaat, en je komt bij die pyloon dan wordt je bijna letterlijk van de fiets geblazenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nee nog niet! Maar ik zie me al ploeteren met windkracht 8...
Het scheelt vooral enorme koppijn kan ik je zeggenquote:Op zondag 25 januari 2009 07:29 schreef Sugar het volgende:
Ik blijk trouwens echt heel slecht te zien: heb +3.25 met rechts!![]()
![]()
Ik heb nooit een bril of lenzen gehad, maar nu ga ik er dus aan geloven: lenzen voor mij. Misschien gaat de wereld er veel beter uitzien? Ik hoop!
![]()
Zo herkenbaar , ik loop ook altijd blessures op.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De lol is er wel, ik vind hardlopen echt enorm leuk! Als het gezond zou zijn zou ik denk ik elke dag gaan rennenmaar mijn lijf pikt het niet. Sportarts en sportfysiotherapeut hebben allemaal prima tips (en ik loop ook goed en de schoenen zijn goed), maar het haalt allemaal niets uit.
En Twerk, nu kappen.
een vrouw naar mn hart dusquote:Op zondag 25 januari 2009 11:49 schreef SHE het volgende:
Mijn ouders zijn ook rotzakjes, die mij finaal hebben verpest en echt NOOIT aan kinderen hadden moeten beginnen.
Maar het zijn wel MIJN rotzakjes en ik laf ze. Ik moet er ook niemand op betrappen iets lelijks over ze te zeggen![]()
Tegenwoordig zijn ze overigens een stuk wijzer en vooral beminnelijker. Maar dat is mijn verdienste, ik heb ze als dank voor mijn verneukte jeugd een puber from hell gegeven. Alles waar je als ouder voor vreest, heb ik geflikt.
Daar werden ze lekker wakker van
Ziet er normaal en gezond uit hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 12:01 schreef Sugar het volgende:
O: allbran + magere melk
L: omelet (2 eieren) met paprika, prei en champignons
Nu al 638 kcal!![]()
Maar wel even gesport.
Je hebt toch ook nog verschil in 'houdbaarheid'? Dacht ik?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:08 schreef Sugar het volgende:
Zachte lenzen krijg ik. Is er verder nog keus? Blauw met roze randje?
Wat goed! Al een week!quote:Op zondag 25 januari 2009 12:11 schreef Greys het volgende:
Mogguh allen!
Ik schep weer even op hoor! Dat helpt!
Six days, 12 hours, 8 minutes and 50 seconds. 117 cigarettes not smoked, saving Ī 26,35. Life saved: 9 hours, 45 minutes.
Vanavond een week! En ik heb vanmorgen géén trek in een sigaret gehad!
En nu bak ik lekker croissantjes en hebben we fruitsalade en een gekookt eitje![]()
Sugar, je man heeft het gezellig gehad zo te lezen gisteravond!Moet kunnen zo af en toe toch? En dan lekker pesten met zijn hoofdpijn vandaag hihihihi!
Co, ik wil ook zó graag hardlopen, maar ik durf het gewoon nog niet. Misschien dat ik vanavond in het donker Evy lesje 1 maar weer eens ga proberen. Overdag echt NO WAY dat ik dan voor lul ga staan. Misschien als het eenmaal beter gaat dat ik dan in het licht durf hard te lopen
Waar? Welke idioot zet dat op internet?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:26 schreef SHE het volgende:
Sommige mensen, en dan vooral ouders zijn echt alle schaamte voorbij
Ben ik nog maar net bekomen van die walrus, stuit ik na een cracker ossenworst ineens op een paarsblauw kind op moeder, volledig onder het bloed en crap.![]()
!!!!!!!
Niet meer in OUD kijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:26 schreef SHE het volgende:
Ben ik nog maar net bekomen van die walrus, stuit ik na een cracker ossenworst ineens op een paarsblauw kind op moeder, volledig onder het bloed en crap.![]()
!!!!!!!
quote:
Gelukkig is er ook een admiraal_anaal felicitatie topic in ONZquote:Op zondag 25 januari 2009 12:26 schreef SHE het volgende:
!!!!!!!
Hard of zacht, dag of maand of nacht, etcquote:Op zondag 25 januari 2009 12:08 schreef Sugar het volgende:
Zachte lenzen krijg ik. Is er verder nog keus? Blauw met roze randje?
Greys, ik vind het super dat je het al een week volhoudt!! Wordt het 's avonds ook al iets makkelijker?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier een spaarpot staan (een zilveren kever, drie keer raden van wie die is![]()
) en daar stop ik het geld in!
Heer G krijg ik niet mee hardlopen denk ik, zal het zo eens vragen. Moet hem eerst nog maar eens uit bed zien te krijgen
Goeie smaak! Die je net postte, zocht ik al een tijdje, maar kon ik niet vinden, dus dat was heel leuk dat jij die net postte! En molokoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |