Ja schat, do not worry! Ik heb alleen geen Dim Sum gegeten omdat ik dacht dat je me niet meer luftequote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
Viefje, had je gezien? Ik heb niet gekeken naar de factor!
Dus ik heb niet echt een mening over het blonde wiefke, vorige week was ze eh... nietszeggend
Ik kijk ze altijd zonder subs..waar halen jullie die vandaan dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het stom dat die stomme Amerikanen niet opschieten met dat stomme subtitlen! Het is allang dag daar en Amerique
Het is groen en het plakt?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
Ja groen = cool, golfgroen of italiaans groen
Ik kan het niet volgen zonder subsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kijk ze altijd zonder subs..waar halen jullie die vandaan dan?
UK subs of NL subs?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan het niet volgen zonder subsen die haal ik altijd van subscene.com
Hipquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
maarre muis, trendsetters ruleIk loop meestal zo'n 2 á 3 jaar voor op de huidige trends & fashion
Ja very naar. Ze doet zo uit de hoogte.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vind jij dat blonde jurymens ook zo'n naar kreng?
Greys geeft geen antwoord dus..![]()
Whehehe, ik zat met koptelefoon op totally en vooral ook SERIOUSLY into Greys.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja schat, do not worry! Ik heb alleen geen Dim Sum gegeten omdat ik dacht dat je me niet meer lufte.
Jaaaaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Groene indiaantjes![]()
Ik had al eens een foto van mini-Maria + zus gepost, dus hoe dat eruit zag weten jullie alAl was dat geen knuffelfoto but you get the gist.
Groen is tof!
Ja zoietsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hip![]()
Nu zie ik voor me hoe jij 3 jaar geleden met je vale spijkerbroek in je UGGS en een Croc-tasje voor je mobieltje rondscoot op je Segway
Ssshhquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja zoietsik ben alleen niet zo van de gadgets enzo, ik heb niet eens een I-pod
Haha, game ze!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woehoe, in-direct NAAMTOPIC!Heujjjjj!
![]()
En nee laten we dat nou maar niet doen, muis! Want dan herkent niemand me hier nog(en ik krijg ook dat liedje in mn hoofd, dus I feeel your paaain!
)
En nu ga ik even gamen, ajuuuuuu!![]()
Treat mai nametopic with care
Hooooiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:52 schreef cyclechick het volgende:
Is iedereen weg? Of heb ik jullie vermoord?
Oohh gelukkig!quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohh gelukkig!![]()
![]()
Hoe gaat het Neen?
Jeetje wat een leven inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:01 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel ik bedenk wat ik moet vertellen bij de woningstichtingook omdat ik pas de dag erna een gesprek heb over een studieswitch of dat überhaupt kan
![]()
En voetbal ging niet door. En ik ga niet op stap vanavond.
Wat een leven he, ongelofelijk als ik dit zo teruglees!
En hoe staat het bij jou ermee fietsster
Nee kan beter he, gister was ook al zo'n succesquote:
Hooi!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:05 schreef P.F het volgende:
Bij thuiskomst zat er een vriendje met papa voor de tv en ze zitten er nog steeds in. I needs attentsjun!
Jazeker.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee kan beter he, gister was ook al zo'n succes![]()
Ach, morgen weer een dag
He, in de nachttempel verkiezing van de Revu was er een uit Leeuwarden wel 2e he en Utrechts hoogstgenoteerde 10e lekker puh. Pas in Maart weer een feestje in Utrecht camping-stylequote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jeetje wat een leven inderdaad![]()
Ga je morgen wel stappen? In friesland
![]()
Ik ging vanavond ook niet stappen, wel morgen wat biertjes drinken in de stad, en verder gaat het allemaal goed
Dan pass ik bij deze de zondig-kaart door aan jouquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jazeker.
En ik weet nu al dat het niet al te best wordt.
Lopend buffet bij de chinees en dan vreet ik me toch vol... helemaal,totdat ik niet meer kan
Jawelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hooi!Of bedoelde je niet attentsjun van hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |