En toch is haar uitspraak niet zo gruwelijk als ik had verwacht! Ze is best ok!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef neen het volgende:
ik ga un nummer doen fan barbra strijsund
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:57 schreef Ja-Ik het volgende:
Hoe wil die dan voor d'r 4 kinderen zorgen als ze "het heeft gemaakt"
Ze is er echt klaar mee nuquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef babette21 het volgende:
waarom toch die suffe filmpjes?!
echt doorbreken? je hebt 4 kleine kids, je hebt je zorgplicht!!
Ik vroeg me hetzelfde af. In ieder geval, ik vond het niks.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:59 schreef Steve het volgende:
Is ze nu ook zwanger?
Nou, dan behoort je leven gewoon over te zijn!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:58 schreef Shoombak het volgende:
Al die jonge moeders die meedoen, echt wtf
Rachel dacht ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:00 schreef Cee het volgende:
Hoe heette ze? Ik wil een topic voor d'r openen.
Inderdaad! Dat viel 76% mee!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:59 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En toch is haar uitspraak niet zo gruwelijk als ik had verwacht! Ze is best ok!
Ja, dat vraag ik me ook echt afquote:
Die was leuk ja! Vond ik een van de besten van vandaag. En zoveel goede audities zaten er niet tussen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Zware hormonendag hier, maar ik werd gewoon helemaal week van dat Shhhh meisje!
Maar zo heel veel slechte toch ook niet, de kantjeboordgevallen buiten gelaten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was leuk ja! Vond ik een van de besten van vandaag. En zoveel goede audities zaten er niet tussen.
Yep, kantjeboord telt niet he. Tenminste niet bij Cee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar zo heel veel slechte toch ook niet, de kantjeboordgevallen buiten gelaten?
Nee alleen in Eindhoven, Utrecht en Amsterdamquote:Op zondag 25 januari 2009 23:07 schreef Steve het volgende:
Zijn er eigenlijk ook audities in Maastricht ofzo?Daar komt ook altijd best wel wat talent vandaan.
(Serge bijvoorbeeld).
Maastricht ligt in Nederland lieve schatquote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er worden alleen audities in Nederland gehouden.
Het was ook cynisch bedoeld, lieve schat.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maastricht ligt in Nederland lieve schat
ow oke sorry damequote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het was ook cynisch bedoeld, lieve schat.
week 12 is begin/medio maart de maand februari is theater/workshops/etcquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik las trouwens dat Erland nogwat had gezegd dat XFactor pas vanaf de twaalde week live gaat. Als er drie auditieshows zijn, zijn er dus acht workshop/theater/etc uitzendingen? Lijkt me wat veel, maarja.
Nee hoor, ik heb de vrijmibo zojuist ook voortijdig verlaten om vooral niets te missen ja, ik voel me treurigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
Ben ik te vroeg?
eerst nog koffie.quote:
Yes my dearquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we nu het bewijs te zien dat een voormalige Vengaboy kan zingen?
Hoiquote:
Jep, de laatste.quote:
Het valt me nog alles mee. Ik zeg "nee", maar goed, zo slecht is ze niet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:36 schreef Svensational het volgende:
Nou, ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:35 schreef Lois het volgende:
Volgens mij is ZIJ helemaal niet als ZIJ geboren
Ja maar die ene kan het wel en die andere niet (wilde ik zeggen: maar ze kunnen het allebei een beetje, maar Neen!)quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef babette21 het volgende:
"een leuk setje" klinkt wel erg homo.....
wat is trouwens de minimum leeftijd? 12?
Moeders weet niet dat haar zoon al zwarte piemels sliktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef babette21 het volgende:
"een leuk setje" klinkt wel erg homo.....
Die worden er in het theater wel tussenuit gefilterdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef Leonoor het volgende:
Jezus wat is de jury flexibel en aaaaardig dit jaar!
Maar echt alles gaat door! Is er zo'n chronisch gebrek aan talent dit jaar?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die worden er in het theater wel tussenuit gefilterd
Er staat een paard in de gang jalalalalaquote:
Ik dacht dat het aan mijn breedbeeld lag maar die mond was dus echt groot genoeg om 15 Chinese bootvluchtelingen in te verstoppenquote:
Nee gezien de vorige 2 acts die doorgingen had ik verwacht dat Tokkie ook wel door zou gaan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef Steve het volgende:
Ik vond Tokkie nog helemaal zo slecht niet zingen.![]()
.
Dat pratende zingen was wel drama.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef Steve het volgende:
.
Ik schrok dat ze van die wandelende acneebult nog wat fatsoenlijks hebben kunnen makenquote:
Bonfire en Salinero kunnen er qua gebit en uitspraak niet aan tippen denk ik.quote:
Ik ook niet, maar hij had een ander nummer moeten kiezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef Steve het volgende:
.
deze?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij had een ander nummer moeten kiezen.
Bierquote:
Giel zelf ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:50 schreef babette21 het volgende:
ik heb Giel dus echt nog nooit zonder die pet gezien he
Ja,maar niet als auditienummerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Tokkie had er al wel 1600 als bierviltje verkocht hoor Sven, met recht een succes.
En toch he... Niet eens zo slecht! Was travestiet Claudia ook niet eens door?quote:
that is my namequote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:53 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft z'n hele harem meegenomen
Idd leeftijdgrend omhoog of niet zeurenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Dat gezeik over te jong....de grens ligt bij 15 toch??
Hij klinkt nu ook best wel volwassenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Ja ik snap dat ook niet hoor. Leg die grens dan wat hoger, die opmerkingen slaan nergens op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Ze zeuren inderdaad vaker over de leeftijd.. heel vaagquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Ja, daar moeten ze echt eens mee kappen, dat als argument gebruiken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
erger: Hoe kan je dan tegen anderen wel ja zeggenquote:
Die meiden zijn hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:58 schreef borisz het volgende:
Afdeling Breezah komt binnen.
Word.quote:
Ik had op mijn 15e mijn diplomaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:00 schreef Michellee het volgende:
Maar welke 15 jarige heeft zijn school al afgemaakt?
oei ga ik ff kijken op youtube esmee de 2equote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:59 schreef sbientje het volgende:
met een filmpje op de voorkant van youtube?
Volgens mij hebben ze het wel door maar doen zemee omdat Merel niet in d'r eentje durftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Weer zo'n groepje waar er een tussenuit springt qua zang... dat die andere grieten ook niet doorhebben dat ze veldvulling zijn
Ze ziet het nu nog niet zitten.... maar daar denkt ze vast anders over na het theaterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat Merel na het theater alleen verder gaat dan.
Ik vind hun rol eigenlijk volkomen overbodig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef babette21 het volgende:
oh god, Martijn en Wendy doen ook nog mee (dat vergeet ik steeds)
Dat komt door de overload aan makeup...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:03 schreef veldmuis het volgende:
Als deze zou zeggen dat ze 26 is zou ik het ook zo geloven.
Stem was mooi, maar de timing...volgens mij ging het te snel...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:03 schreef babette21 het volgende:
grappig Angela en Stacy naast elkaar, de ene verveeld en de ander verheugd...
ik vond dit trouwens niet prettig klinken...... maar wat weet ik nou helemaal
nee nog nietquote:
Nee.quote:
vond ik dus niet, vond het te schel, vooral die ene uithaal (maar wie weet kom ik daar later nog op terug, het was ook weer niet vreselijk)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:04 schreef Michellee het volgende:
[..]
Stem was mooi, maar de timing...volgens mij ging het te snel...
quote:
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij kan zingen, dus hij zal wel een onwijze topper zijn, gezien mijn ontzettend goede intuitie, op dit gebiedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Edwin is wel cute
Sjesus, wat een gekreun! Gruwelijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Jammer van die boyband-maniertjes....
Ach hou op, wat een natte wind!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
En die huppelkutjes gaan wel door.... dus als hij niet doorgaat dan snap ik het niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |