Nee alleen in Eindhoven, Utrecht en Amsterdamquote:Op zondag 25 januari 2009 23:07 schreef Steve het volgende:
Zijn er eigenlijk ook audities in Maastricht ofzo?Daar komt ook altijd best wel wat talent vandaan.
(Serge bijvoorbeeld).
Maastricht ligt in Nederland lieve schatquote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er worden alleen audities in Nederland gehouden.
Het was ook cynisch bedoeld, lieve schat.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maastricht ligt in Nederland lieve schat
ow oke sorry damequote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het was ook cynisch bedoeld, lieve schat.
week 12 is begin/medio maart de maand februari is theater/workshops/etcquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik las trouwens dat Erland nogwat had gezegd dat XFactor pas vanaf de twaalde week live gaat. Als er drie auditieshows zijn, zijn er dus acht workshop/theater/etc uitzendingen? Lijkt me wat veel, maarja.
Nee hoor, ik heb de vrijmibo zojuist ook voortijdig verlaten om vooral niets te missen ja, ik voel me treurigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
Ben ik te vroeg?
eerst nog koffie.quote:
Yes my dearquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we nu het bewijs te zien dat een voormalige Vengaboy kan zingen?
Hoiquote:
Jep, de laatste.quote:
Het valt me nog alles mee. Ik zeg "nee", maar goed, zo slecht is ze niet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:36 schreef Svensational het volgende:
Nou, ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:35 schreef Lois het volgende:
Volgens mij is ZIJ helemaal niet als ZIJ geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |