Maar echt alles gaat door! Is er zo'n chronisch gebrek aan talent dit jaar?!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die worden er in het theater wel tussenuit gefilterd
Er staat een paard in de gang jalalalalaquote:
Ik dacht dat het aan mijn breedbeeld lag maar die mond was dus echt groot genoeg om 15 Chinese bootvluchtelingen in te verstoppenquote:
Nee gezien de vorige 2 acts die doorgingen had ik verwacht dat Tokkie ook wel door zou gaan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef Steve het volgende:
Ik vond Tokkie nog helemaal zo slecht niet zingen.![]()
.
Dat pratende zingen was wel drama.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef Steve het volgende:
.
Ik schrok dat ze van die wandelende acneebult nog wat fatsoenlijks hebben kunnen makenquote:
Bonfire en Salinero kunnen er qua gebit en uitspraak niet aan tippen denk ik.quote:
Ik ook niet, maar hij had een ander nummer moeten kiezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef Steve het volgende:
.
deze?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij had een ander nummer moeten kiezen.
Bierquote:
Giel zelf ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:50 schreef babette21 het volgende:
ik heb Giel dus echt nog nooit zonder die pet gezien he
Ja,maar niet als auditienummerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Tokkie had er al wel 1600 als bierviltje verkocht hoor Sven, met recht een succes.
En toch he... Niet eens zo slecht! Was travestiet Claudia ook niet eens door?quote:
that is my namequote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:53 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft z'n hele harem meegenomen
Idd leeftijdgrend omhoog of niet zeurenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Dat gezeik over te jong....de grens ligt bij 15 toch??
Hij klinkt nu ook best wel volwassenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Ja ik snap dat ook niet hoor. Leg die grens dan wat hoger, die opmerkingen slaan nergens op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Ze zeuren inderdaad vaker over de leeftijd.. heel vaagquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Ja, daar moeten ze echt eens mee kappen, dat als argument gebruiken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
erger: Hoe kan je dan tegen anderen wel ja zeggenquote:
Die meiden zijn hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:58 schreef borisz het volgende:
Afdeling Breezah komt binnen.
Word.quote:
Ik had op mijn 15e mijn diplomaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:00 schreef Michellee het volgende:
Maar welke 15 jarige heeft zijn school al afgemaakt?
oei ga ik ff kijken op youtube esmee de 2equote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:59 schreef sbientje het volgende:
met een filmpje op de voorkant van youtube?
Volgens mij hebben ze het wel door maar doen zemee omdat Merel niet in d'r eentje durftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Weer zo'n groepje waar er een tussenuit springt qua zang... dat die andere grieten ook niet doorhebben dat ze veldvulling zijn
Ze ziet het nu nog niet zitten.... maar daar denkt ze vast anders over na het theaterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat Merel na het theater alleen verder gaat dan.
Ik vind hun rol eigenlijk volkomen overbodig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:01 schreef babette21 het volgende:
oh god, Martijn en Wendy doen ook nog mee (dat vergeet ik steeds)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |