D80 is al redelijk verouderd en heeft op hoog iso bv. meer ruis dan mijn D40. De andere optie die ik al een tijdje overwoog was een D90 te halen. Ik was al aan't kijken om beiden een dag/weekend te huren en wat tegenover elkaar te zetten om te voorkomen dat ik over een tijdje spijt zou krijgen dat ik toch niet de D300 gehaald had. Tot ik de autofocus van de D300 in actie zag, dat is gewoon pr0n

Tel daarbij op dat de prijzen van bodies en lenzen momenteel omhoog gaan, dus een deel mijn spaarcentjes maar gebruikt om de recessie tegen te gaan

Eerstvolgende upgrade wordt idd een nieuw objectief, ik weet alleen nog niet zeker welke... Eerst maar eens de camera leren kennen, er zitten eigenlijk veel te veel opties en knoppen op

Ik zit ook nog te overwegen de 70-200 2.8 VR gewoon te huren a 20-25 euro per dag, wat iig bij konijneberg kan... gezien dat alleen 1.5 uur rijden is zoek ik nog een zaak die iets dichterbij is (groningen/Friesland)...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van
Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen
team 9000 - Spijker