Je leest de nominaties van anderen zeker niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ik noemde Theo Koomen te laat
Die moet er zeker bij Borisz
Jawel maar had hem over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je leest de nominaties van anderen zeker niet?
Potentiëele winnaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je leest de nominaties van anderen zeker niet?
De OP ook over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel maar had hem over het hoofd gezien
Joan Haanappel heb haar al genoemdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
En die vrouw van het kunstschaatsen, hoe heet die nog maar?
Commentator YOZ eurosport??quote:Op zondag 25 januari 2009 14:02 schreef Remzz het volgende:
Seb van den Berg die knakker van Eurosport die YOZ of de X-games doet kan niet ontbreken
Enthousiast is hij zeker, maar hij kan zich beter goed concentreren. Het is best genant dat NOS Studio Sport de geluidstape van de tweede Olympische gouden medaille van VDH heeft moeten verknippen om Grueters blunder te camoufleren. Hij wint........NIET!.......HIj wint niet!..........(20 seconden verstrijken).....HIJ WINT(!)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef franklop het volgende:
Jeroen Grueter! Die van het zwemmen vind ik altijd wel enthousiast.
Quote over Phelps tijdens de OS:
'Het is wel genoeg, het is niet genoeg, het is wel genoeg' maar dan beter
En natuurlijk het 1-2tje met VDH tijdens de winst van van der weijden
Wat typo's/schrijffoutjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:02 schreef borisz het volgende:
8 Rick de Sadeleer
19 Jaques Nieuwelaat
48 Jacko Elthing
52 Eddy Poelman
65 Jsbrand Visser
78 John Perrot
Dat was die Belg op wiens naam ik niet kon komen.quote:
Dat is Inge van Meenselquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij het turnen in Beijing vond ik haar echt leuk commentaar geven.![]()
Ah okéquote:
Lijkt er inderdaad veel op ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah okéstaat die er ook tussen?
![]()
Stemmen lijken wel wat op elkaar dan of niet?
Ja inderdaad ik miste 'm .quote:
Minder mag ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik miste 'm .![]()
Moet je trouwens per sé op vier per groep stemmen of mag minder ook? Sommige ken ik echt niet.![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Poule 2 is trouwens echt belachelijk sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |