Die gast doet dat toch al jaren???quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:57 schreef kultivate het volgende:
Ik kijk best vaak naar YOZ op eurosport. Met al die vette extreme sporten. Maar nu vraag ik me al een tijdje af wie die commentator is. Hij is echt lachen en spreekt die truckjes echt vet uit.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:57 schreef kultivate het volgende:
Ik kijk best vaak naar YOZ op eurosport. Met al die vette extreme sporten. Maar nu vraag ik me al een tijdje af wie die commentator is. Hij is echt lachen en spreekt die truckjes echt vet uit.
Klopt, dat is hem.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die gast doet dat toch al jaren???
Volgens mij is het trouwens Seb van den Berg
Klopt, dat is hem. Geluid uit en kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:28 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind die gast juist ontzettend irritant...
Gerda Havertongquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:53 schreef JorgeCampos het volgende:
weet iemand hoe die Franse chick heet die soms de spotjes inspreekt?
wieee plaatsen ziech voor 'et weekaa Ivoorkuste offf Kamerooen..
geweldig.![]()
Volgens mij zei hij vrijdag nog zoiets van: "Ja en of het nu frontside of backside is daar zijn we [ben ik?] nog niet helemaal uit.".quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:47 schreef floydvisser het volgende:
tja seb heeft het allemaal nog niet echt door 't ging zelfts zo ver dat ie een tijd terug op het spui in den haag aan kids ging vragen wat nou eigelijk backside enfrontside was..
[Wind?]Surfer geloof ikquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:35 schreef JorgeCampos het volgende:
Ik dacht dat Seb zelfs ook een goede extreme sporter was?![]()
(Ik weet niet meer wat ie precies deed)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |