Die gast doet dat toch al jaren???quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:57 schreef kultivate het volgende:
Ik kijk best vaak naar YOZ op eurosport. Met al die vette extreme sporten. Maar nu vraag ik me al een tijdje af wie die commentator is. Hij is echt lachen en spreekt die truckjes echt vet uit.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:57 schreef kultivate het volgende:
Ik kijk best vaak naar YOZ op eurosport. Met al die vette extreme sporten. Maar nu vraag ik me al een tijdje af wie die commentator is. Hij is echt lachen en spreekt die truckjes echt vet uit.
Klopt, dat is hem.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die gast doet dat toch al jaren???
Volgens mij is het trouwens Seb van den Berg
Klopt, dat is hem. Geluid uit en kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:28 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind die gast juist ontzettend irritant...
Gerda Havertongquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:53 schreef JorgeCampos het volgende:
weet iemand hoe die Franse chick heet die soms de spotjes inspreekt?
wieee plaatsen ziech voor 'et weekaa Ivoorkuste offf Kamerooen..
geweldig.![]()
Volgens mij zei hij vrijdag nog zoiets van: "Ja en of het nu frontside of backside is daar zijn we [ben ik?] nog niet helemaal uit.".quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:47 schreef floydvisser het volgende:
tja seb heeft het allemaal nog niet echt door 't ging zelfts zo ver dat ie een tijd terug op het spui in den haag aan kids ging vragen wat nou eigelijk backside enfrontside was..
[Wind?]Surfer geloof ikquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:35 schreef JorgeCampos het volgende:
Ik dacht dat Seb zelfs ook een goede extreme sporter was?![]()
(Ik weet niet meer wat ie precies deed)
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:50 schreef Croupouque het volgende:
Yeah mên, check die vette driezijdige power 15 inch backsided mazzeltov-flipflop met de one-handed topsyturvy to the max 345 doubletake lovefist, helemaal wack weetje."
Ze moeten die commentator eens een vette driezijdige power 15 inch backsided mazzeltov-flipflop met de one-handed topsyturvy tot the max 345 doubletake lovefist in zijn reet douwen, dan gaat hij misschien eens normaal praten.
Vrijdag & Zaterdag meestal tussen 23:00 en 1:00 (moet je even in de gids checken).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:23 schreef Stansfield het volgende:
Hij is altijd grappig. Alleen wanneer is YOZ eigenlijk op eurosport??
Ik vermoed toch dat dit hem is:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:42 schreef Stansfield het volgende:
Morgen om half 12 tot 12 staat de video aan. Heef iemand eigenlijk een foto van hem, ben wel benieuwd wat voor gezicht er bij die stem zit.
zijn stem en manier van doen lijkt ook wel wat op Ben van der Burg. Oud-schaatser, was je daarmee in de war?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben van den Berg ofzoiets dacht ik?
Die gaf/geeft ook commentaar bij eurosport volgens mij is hij er daarom mee in de war.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
zijn stem en manier van doen lijkt ook wel wat op Ben van der Burg. Oud-schaatser, was je daarmee in de war?
Haha, wat zei hij dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:14 schreef floydvisser het volgende:
... hij noemde deze topic van fok nog...
"Whazzupppppppp, check out die vette topic op die forum met die dubbele indexfinger click-click en de 180 backslide met de muis weetje, gevolgd door een ille 12-stepfingerjiggle op het keyboard en de ultraharde enter, dope shit."quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:54 schreef Stansfield het volgende:
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Whazzupppppppp, check out die vette topic op die forum met die dubbele indexfinger click-click en de 180 backslide met de muis weetje, gevolgd door een ille 12-stepfingerjiggle op het keyboard en de ultraharde enter, dope shit."
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |