Misschien weet Bart meer?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja graag. Is er nog niks uitgelekt over plannen voor een nieuwe BB of DGK of wat voor hok dan ook? MET streams
Doe ik ook, daarom heb ik absoluut geen idee waar de echte discussies in deze reeks over gaan enzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
je kan er ook overheen scrollen eikel........
dan doen er wel meer.......
Ik spreek je dan nog weleens (10x per dagquote:
houwen zo !quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik ook, daarom heb ik absoluut geen idee waar de echte discussies in deze reeks over gaan enzo.
had jij ook nog wat te zeiken.........quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Coos het volgende:
Hé de sfeer zit er alweer lekker in zie ik.
Eén groot feestquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Coos het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuwe RLS om tegenaan te zeikenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Coos het volgende:
Dat is pas na dequote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
had jij ook nog wat te zeiken.........
Neuh, mijn haar zit goed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
had jij ook nog wat te zeiken.........
Heb je dat nog?quote:
Nú al terug van de hair-stylist?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Coos het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik ook, daarom heb ik absoluut geen idee waar de echte discussies in deze reeks over gaan enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |