Neuh, mijn haar zit goed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
had jij ook nog wat te zeiken.........
Heb je dat nog?quote:
Nú al terug van de hair-stylist?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Coos het volgende:
Hé de sfeer zit er alweer lekker in zie ik.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik ook, daarom heb ik absoluut geen idee waar de echte discussies in deze reeks over gaan enzo.
Om jou te irriterenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Er is niks waar ik meer een hekel aan heb dan aan de jaarlijkse APK. Waarom jij nou juist dat als nick hebt gekozen is me een raadsel.![]()
En ik heb een hekel aan de dagelijkse -niks aan de hand ik doe italiaans- Ruud.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Er is niks waar ik meer een hekel aan heb dan aan de jaarlijkse APK. Waarom jij nou juist dat als nick hebt gekozen is me een raadsel.![]()
Va bene, zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
En ik heb een hekel aan de dagelijkse -niks aan de hand ik doe italiaans- Ruud.
Heb jij weer.
Zeg dan om je er aan te irriteren, dan heb je meteen Cc weer in PMS-mode.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg dan om je er aan te irriteren, dan heb je meteen Cc weer in PMS-mode.
Je nick is gratisquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:10 schreef APK het volgende:
En ja, ik begrijp het verschil tussen de nick en de keuring.
Die zit toch in de bijbepmode?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg dan om je er aan te irriteren, dan heb je meteen Cc weer in PMS-mode.
kunnen we oostenrijk niet met zo'n magnetronbom doen? vind het land veul te mooi, en daarnaast ... waar moet ik anders ongestraft mijn lederhose dragen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Om dit nou op "volksaard" te gooien.. dit soort walgelijke dingen komt af en toe voor. Je hebt Fritzl in Oostenrijk. Die andere malloot, ook in Oostenrijk. Je hebt die Schot die ergens in de jaren negentig een kleuterschool binnenliep en zestien kindjes doodschoot. Je hebt Dutroux. En nu deze gestoorde.
OK, OK... België en Oostenrijk: bom erop!
En als er nog bommen over zijn: Schotland.
O wacht, België wel precisie-bombardementen aub.
Had je je strenge brilletje ook op?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:11 schreef Coos het volgende:
Die ouwe bleef aandringen totdat ik op een gegeven moment heel streng "en nou wegwezen met je kankerzooi ouwe" zei.
Was het plastic ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:11 schreef Coos het volgende:
Vanmiddag bij de kapper in de bazaar komt een oud mannetje binnen met een soort van aktekoffertje.
Of we interesse hadden in een 26 delige messenset. Zag er knap uit en ipv 720 euro vroeg hij 50.
Uiteindelijk kon ik het inclusief koffertje voor 20 euro kopen. En toch heb ik het niet gedaan. Hassan (de kapper) stond achter die kerel zijn rug hard nee te schudden. Die ouwe bleef aandringen totdat ik op een gegeven moment heel streng "en nou wegwezen met je kankerzooi ouwe" zei.
Maar het was wel hilarisch want het ging in plat haags.
Neh, het zal om het principe zijn gegaanquote:
Er was ern nog een. Die Jo van Temsche die met zijn zwarte jas en geweer over de schouder door Antwerpen liep en er 2 of 3 neerknalde.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
kunnen we oostenrijk niet met zo'n magnetronbom doen? vind het land veul te mooi, en daarnaast ... waar moet ik anders ongestraft mijn lederhose dragen?
Hé, gaat het over Oostenrijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:13 schreef versabommie het volgende:
kunnen we oostenrijk niet met zo'n magnetronbom doen? vind het land veul te mooi, en daarnaast ... waar moet ik anders ongestraft mijn lederhose dragen?
Beter ja! En daarna in het oranje en dan gezellig met z'n zestigduizenden op een pleintje in Salzburg aan het bier.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa.......... laten we alle Belgen neerknallen.............!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Er was ern nog een. Die Jo van Temsche die met zijn zwarte jas en geweer over de schouder door Antwerpen liep en er 2 of 3 neerknalde.
Maar extreme dingen gebeuren, voor mijn gevoel althans, vaker in België.
Het blijven rare vogels die belgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |