quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zie liever Zonneveld en Amrabat. Vind Zonneveld zo slecht nog niet, zeker niet minder dan Pieters op dit moment...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:25 schreef Zapper het volgende:
Is het niet gewoon de wraak van Stevens voor het eerder verkiezen van Ronald Koeman boven deze Limburgse vlaai? Stekeblind moet je toch zijn als je Dzsudszák al het hele seizoen opstelt terwijl er écht wel alternatieven zijn voor die zwakke jongen? Ben nooit fan geweest van Stevens maar inmiddels loopt het tegen een hekel hebben aan op.
Die gladde mafioso maakt PSV kapot
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:28 schreef Rucebo het volgende:
Sowieso hadden ze Reis best eens in het eerste op kun stellen nu hij fit is. Lazovic en Koef hebben kansen genoeg gehad en Nijland als centrumspits vind ik niet zo geweldig...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:28 schreef rubbereend het volgende:
damn hoe erg klinkt ditwe moeten kiezen tussen Zonneveld en Pieters
en er is nergens ook maar één gerucht dat we ons daar willen versterken
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:29 schreef rubbereend het volgende:
ik begin zowaar terug te verlangen naar Koemandie liet gewoon prima voetbal zien begin vorig seizoen.
Ik ook niet. Ik heb niks tegen Ronald verder, maar terug hoef ik hem niet...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef ruud.nl het volgende:
Die andere TT was veel leuker, ik heof Koeman niet terug te zien.
Bron: VoetbalPrimeurquote:PSV bekijkt VVV-ster Honda
EXCLUSIEF - Keisuke Honda wordt nauwlettend in de gaten gehouden door PSV. De Japanner maakt dit seizoen veel indruk bij VVV-Venlo en dat is ook de scouts van de Eindhovense club niet onopgemerkt gebleven.
De 22-jarige Honda is vrijwel wekelijks de beste man op het veld bij VVV. De spelmaker, die ook vanaf de flanken uit de voeten kan, verdiende met zijn goede spel zelfs een uitnodiging voor het nationale elftal van Japan.
PSV heeft de jongeling reeds enkele malen intensief gescout. De titelhouder ziet Honda als een interessante speler om eventueel komende zomer aan haar selectie toe te voegen. Op dit moment is de interesse echter nog niet concreet, weet VoetbalPrimeur.
Behalve PSV hebben nog een aantal clubs uit de Eredivisie, waaronder AZ, belangstelling voor Honda. De Japanner gaf eerder al aan graag een stapje hogerop te willen, maar zich voorlopig volledig op VVV te willen richten. Hoeveel de Venlonaren verlangen voor hun sterspeler, is onbekend.
Welke andere TTquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef ruud.nl het volgende:
Die andere TT was veel leuker, ik hoef Koeman niet terug te zien.
Ook al kan hij het niveau aan, ik heb liever dat ze een aanvaller of verdediger halen. Het middenveld is niet bepaald de linie die om versterkingen vraagt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:27 schreef Rucebo het volgende:
Honda speelt zeer goed bij VVV, maar denk toch dat hij te licht is voor ons middenveld op dit moment...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef ruud.nl het volgende:
Die andere TT was veel leuker, ik hoef Koeman niet terug te zien.
Inderdaad nummer 2quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ook al kan hij het niveau aan, ik heb liever dat ze een aanvaller of verdediger halen. Het middenveld is niet bepaald de linie die om versterkingen vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |