abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2009 @ 09:20:54 #101
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66076057
Die smerige ratten hopen gewoon dat je "betaalt om van het gezeik af te zijn."
Fatsoenlijke mensen, trap er niet in.
Justitie, als jullie nog wat waard zijn: ga achter ze aan.
pi_66076179
quote:
Op zondag 15 februari 2009 09:20 schreef Leef het volgende:
Deze bijsmaak zit er inderdaad nogal eens aan vast.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_66081135
Ik heb ook altijd last van ze. Krijg brieven van oude bewoners. En dan tel ik mijn eigen brieven niet eens mee. Moet 418 euro betalen voor een originele schuld van 26 euro
pi_66084738
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Een incasso buro kan toch ook een GBA check doen?
Nee. Alleen aangestelde ambtenaren (zoals een notaris en een deurwaarder) mogen dit ambtshalve doen, een incassobureau niet.
  zondag 15 februari 2009 @ 15:39:03 #105
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66086072
quote:
Op zondag 15 februari 2009 09:20 schreef Leef het volgende:
Waarom, jij bent toch degene die betaalt?
  zondag 15 februari 2009 @ 18:29:11 #106
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66091521
Ik dacht het niet

tot dusver overigens geen post meer van die gasten gehad, dus hopelijk (vertrouwen doe ik het niet) heeft er iemand ergens iets begrepen
  zondag 15 februari 2009 @ 19:56:05 #107
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66094697
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:29 schreef Leef het volgende:
Ik dacht het niet

tot dusver overigens geen post meer van die gasten gehad, dus hopelijk (vertrouwen doe ik het niet) heeft er iemand ergens iets begrepen
Ik las inderdaad verkeerd. Nog steeds vraag ik me echter af waarom justitie er iets aan zou moeten doen en wat je precies van ze verwacht..
  zondag 15 februari 2009 @ 21:22:43 #108
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66098101
Simpel, ik zou willen dat justitie die gasten een keer op hun vingers tikt voor dit vuile gedrag.
Weten ze ook eens hoe het voelt om bedreigd te worden.
  woensdag 18 februari 2009 @ 07:25:41 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66186280
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef Leef het volgende:
Simpel, ik zou willen dat justitie die gasten een keer op hun vingers tikt voor dit vuile gedrag.
Weten ze ook eens hoe het voelt om bedreigd te worden.
Hoezo bedreigd? Ze dreigen niet met dingen die zij niet waar zouden kunnen maken.
pi_66192460
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:09 schreef xronald het volgende:
Denk je niet dat je wellicht wel serieus genomen wordt wanneer je je antwoord naar intrum iets zakelijker formuleert. Ik zou zelf na de eerste regels al gestopt zijn met lezen. Overigens is het vervolgens ook nog bedreigen van dhr./mevr. Travinsky niet verstandig, zeker niet wanneer je dat ook nog eens publiceert.
Daarnaast kun je de berichten van intrum m.i. beter negeren als je er van overtuigd bent dat de rekening niet voor jou bestemd is.
Ja dikke boeie hoe je dat formuleert. Domme mensen, of mensen die niet zo sterk zijn in taal dienen net zo serieus genomen te worden als een brief met moeilijke woorden.
pi_66197152
Ik heb dit ook gehad, woon nu ruim twee jaar op dit adres, maar bleek dat de vorige bewoners zijn uitgezet door de verhuurder, en met de noorderzon vertrokken.
Kreeg de eerste tijd wekelijks deurwaarders aan de deur. Gelukkig ben ik een nogal blank uitziende vrouw, en was het dus al snel duidelijk dat ik hoogstwaarschijnlijk niet de heer Mohammed el-Abracadabra was.
Maar je word er wel gek van.
Overigens heb ik er wel nadeel van gehad, want ik kon ze niet zomaar van mijn adres laten uitschrijven (inderdaad, onderzoek door de gemeente enzo) maar daardoor heb ik dus wel voor een meerpersoonshuishouden aan zuiveringslasten en dergelijke moeten betalen. Uiteindelijk wel weer goedgekomen, maar het was wel gedoe en gezeur.
Maar de deurwaarders werkten hier wel redelijk mee gelukkig. Hoewel ze wel eens meerdere weken achter elkaar voor verschillende klanten stonden. En dan als ik de deur opendeed "O wacht, u was niet..." "Nee, dat was ik niet" "Fijne dag verder..."
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:10:04 #112
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_66202449
Ah die lijers van incassobureau's sturen mij ook nog steeds brieven van 2 (!) eigenaren terug. En ik woon hier intussen al bijna 3 jaar!
Ik stuur ze gewoon terug met de melding erop dat de persoon verhuisd is en als ze hardnekkig zijn bel ik ze. Luisteren ze dan nog niet dan gaan ze de prullenbak in. Gewoon opzouten. Ik ben toch niet thuis overdag dus als er een deurwaarder komt heeft ie pech. En mocht ik wel thuis zijn dan kan ik me gewoon legitimeren en hebben ze alsnog niks.

Ik ben niet degene die zijn administratie niet op orde heeft zal i kmaar zeggen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:51:40 #113
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66238447
kijk maar uit want als de tijd/het bedrag te ver oplopen krijg je Ed en Willem bever met een schroevedraaier en een waterpomptang aan de deur, dan maakt het niet uit of je thuis bent maar dan komen ze binnen en nemen ze je televisie mee.
Dat mogen deurwaarders ook nog, in cowboystaat Nederland.
pi_66238661
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:51 schreef Leef het volgende:
kijk maar uit want als de tijd/het bedrag te ver oplopen krijg je Ed en Willem bever met een schroevedraaier en een waterpomptang aan de deur, dan maakt het niet uit of je thuis bent maar dan komen ze binnen en nemen ze je televisie mee.
Dat mag alleen na uitspraak van een rechter.
dit is een lege sig
pi_66238703
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:51 schreef Leef het volgende:
En daar sla je lekker de plank mis. Alleen gerechtsdeurwaarders en dan alleen NA een gerechtelijke uitspraak.
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:59:11 #116
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66238717
Trouwens, voor een eerdere poster, kan mijn het schelen of ik de naam van de heer Travinsky of hoe je het ook schrijft noemt. Die zit nu natuurlijk met z'n reet op tig duizend euro, die die hier bij mekaar geschilderd heeft, in Wroclav of wat dan ook en laat z'n schulden mooi hier, die zien we niet meer.

Dit jaar probeert hij het in Engeland

[ Bericht 1% gewijzigd door Leef op 19-02-2009 19:59:49 ]
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:58:46 #117
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66250208
Dat van die rechterlijke uitspraak: dan heeft de RECHTER mooi de plank misgeslagen, niet ik.
Want ik heb nooit geen deurwaarder gezien, ook geen aangetekende brief of wat ook, alleen 4 man gestapo aan de deur waaronder een sleutelsmid met een flinke koffer gereedschap, klaar om de zaak open te breken.
Zoals gezegd is dat allemaal wel weer gecorrigeerd maar toch is het een aanslag op je gevoel van veiligheid.

En een teken van hoe zorgvuldig de deurwaarderij in nederland werkt.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 01:43:39 #118
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66395979
Nog steeds niks gehoord dus het blijft goed gaan.
Ik hoop dat er hier mensen meelezen van de instanties waar ik over schrijf.

Tros Radar heeft niet gereageerd maar ondertussen opvallend genoeg wel een flink item over incassobureaux gehad verleden week ofzo.

Dit topic is trouwens best wel ver gekomen voor ik het heb gegodwind

[ Bericht 8% gewijzigd door Leef op 24-02-2009 01:48:42 ]
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:05:32 #119
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66399846
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:57 schreef scrumple het volgende:

[..]

Dat mag alleen na uitspraak van een rechter.
Niet altijd, overheidsorganisaties kunnen een dwangbevel uitvaardingen. In het voorbeeld waar TS naar refereert is TS vergeten om een bekeuring te betalen en van het een kan dan het ander komen..

Overigens nemen ze niet "je televisie mee", maar gaan ze alleen heel druk schrijven bij het leggen van een beslag.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:07:30 #120
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66399899
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef Leef het volgende:

En een teken van hoe zorgvuldig de deurwaarderij in nederland werkt.
En een teken hoe zorgvuldig je zelf werkt : Je wist dat die bekeuring er was en je wist dat je in een verhuizing zat. Even een belletje of een briefje doen naar het CJIB was voldoende geweest om dat te voorkomen.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:15:49 #121
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66416411
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Niet altijd, overheidsorganisaties kunnen een dwangbevel uitvaardingen. In het voorbeeld waar TS naar refereert is TS vergeten om een bekeuring te betalen en van het een kan dan het ander komen..

Overigens nemen ze niet "je televisie mee", maar gaan ze alleen heel druk schrijven bij het leggen van een beslag.
Jazeker, zo druk schrijven dat ze een verhuiswagen meenemen om alle lettertjes in te stoppen
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:19:13 #122
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66416490
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:15 schreef Leef het volgende:

[..]

Jazeker, zo druk schrijven dat ze een verhuiswagen meenemen om alle lettertjes in te stoppen
Het is wel een mogelijkheid inderdaad, maar gebeurt doorgaans alleen wanneer de deurwaarder een ernstig vermoeden heeft dat de goederen verduisterd worden. Misschien ligt dat bij CJIB vorderingen echter weer anders, omdat een aanzienlijk deel van de clientèle van het CJIB crimineel is.. Daar heb ik nu weer net geen ervaring mee.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:24:07 #123
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66416611
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:07 schreef Alicey het volgende:
En een teken hoe zorgvuldig je zelf werkt : Je wist dat die bekeuring er was en je wist dat je in een verhuizing zat. Even een belletje of een briefje doen naar het CJIB was voldoende geweest om dat te voorkomen.
Wie is er nou onzorgvuldig? Het CJIB dat deurwaarders naar adressen stuurt waar ik al lang niet meer sta ingeschreven, of ik die ineens out of the blue 4 man aan de deur krijg? Ik heb die bekeuring nooit gehad.

En vergeet ook niet dat dit twee jaar later gebeurde. Ik dacht inmiddels: ze zullen die boete wel verscheurd hebben. Wat moet ik dan doen, na 2 jaar het cjib opbellen en zeggen: dag meneer cjib, ik kreeg nog een boete, weet u nog? van 15 euro. Mag ik die alstublieft hebben?

Nu ik inmiddels weet wat voor nazi's het zijn zou ik het wel doen, maar een weldenkend mens doet dat toch niet? Is net zoiets als dat je een kassabonnetje tegenkomt van de boekwinkel en je denkt: verrek zeg, die winkelier is twee jaar geleden vergeten een velletje postzegels aan te slaan. En je gaat twee uur in de trein zitten om hem alsnog zijn 6 euro 75 te brengen
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:32:07 #124
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66416828
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:19 schreef Alicey het volgende:
Het is wel een mogelijkheid inderdaad, maar gebeurt doorgaans alleen wanneer de deurwaarder een ernstig vermoeden heeft dat de goederen verduisterd worden. Misschien ligt dat bij CJIB vorderingen echter weer anders, omdat een aanzienlijk deel van de clientèle van het CJIB crimineel is.. Daar heb ik nu weer net geen ervaring mee.
Ik werk in een internationale omgeving midden in Amsterdam, en ik moest dus aan mijn stomverbaasde vrienden uitleggen dat in Nederland alles ok is.

Prostitutie
Vrouwenhandel
Winkels die overduidelijk alleen maar geld witwassen
Allerlei soorten drugs

En als het niet legaal is, dan wordt het gedoogd, en iedereen weet precies waar het gebeurt en wie het doet.

Maar O WEE ALS JOUW FIETSLAMPJE NIET AANSTAAT JONGE!!!!!! DAN KRIJG JE MET DE HARDE HAND VAN DE OVERHEID TE MAKEN!!!!!!! DAN OEWETEN OEWE OEWAAR JE HUIJS OEWOONT!!!!!

Een gele truck van de DHL en de tijd van 4 kleerkasten wordt dan vrijgemaakt om je mores te leren, en je 15 euro te innen. Deur kapot, jouw probleem.

Nee, in Nederland pikken ze de echte criminelen er zo uit
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:36:59 #125
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66416957
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:24 schreef Leef het volgende:

Wie is er nou onzorgvuldig? Het CJIB dat deurwaarders naar adressen stuurt waar ik al lang niet meer sta ingeschreven, of ik die ineens out of the blue 4 man aan de deur krijg? Ik heb die bekeuring nooit gehad.
Een bekeuring en de daarop volgende aanmaningen worden verstuurd naar het adres wat je zelf opgeeft. Als je verhuist ben je zelf verantwoordelijk voor het sturen van adreswijzingen aan alle instanties waar je mee te maken hebt, op de instanties die live de gegevens uit de GBA halen na (Zoals de belastingdienst en instanties die afhankelijk zijn van je woonplaats).
quote:
En vergeet ook niet dat dit twee jaar later gebeurde. Ik dacht inmiddels: ze zullen die boete wel verscheurd hebben. Wat moet ik dan doen, na 2 jaar het cjib opbellen en zeggen: dag meneer cjib, ik kreeg nog een boete, weet u nog? van 15 euro. Mag ik die alstublieft hebben?
Je had veel eerder aan de bel moeten trekken, maar zoiets was mogelijk geweest. Vragen of er nog iets open staat op je naam omdat je door een verhuizing niet zeker weet of je al hun post hebt ontvangen..
quote:
Nu ik inmiddels weet wat voor nazi's het zijn zou ik het wel doen, maar een weldenkend mens doet dat toch niet?
Een weldenkend mens doet dat bij uitstek.
quote:
Is net zoiets als dat je een kassabonnetje tegenkomt van de boekwinkel en je denkt: verrek zeg, die winkelier is twee jaar geleden vergeten een velletje postzegels aan te slaan. En je gaat twee uur in de trein zitten om hem alsnog zijn 6 euro 75 te brengen
Een winkelier is iets anders dan het CJIB.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:39:53 #126
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66417053
Ik ga trouwens maar eens aan een kamerlid wat ik ken vragen of de wet niet zo veranderd kan worden dat het cjib op z'n minst een handtekening voor ontvangst van de "dader" van het "misdrijf" heeft voor er een inval mag worden gepleegd.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:41:12 #127
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66417092
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:32 schreef Leef het volgende:

Maar O WEE ALS JOUW FIETSLAMPJE NIET AANSTAAT JONGE!!!!!! DAN KRIJG JE MET DE HARDE HAND VAN DE OVERHEID TE MAKEN!!!!!!! DAN OEWETEN OEWE OEWAAR JE HUIJS OEWOONT!!!!!
Lijkt me logisch. Als er een straf wordt opgelegd moet die voldaan worden. Wanneer iemand de straf niet voldoet gaat het CJIB iemand dwingen om dat alsnog te doen. Naar mijn mening is het terecht dat het CJIB daarbij geen onderscheid maakt tussen de overtreding of het bedrag die er aan ten grondslag ligt, dat zou een vorm van wetteloosheid opleveren.

Ik ben met je eens dat het heel erg zuur is dat zoiets lulligs opgeblazen wordt tot zoiets groot en het CJIB heeft ook wel lang zitten slapen voordat ze eindelijk de GBA hebben gecheckt, maar het feit blijft dat je zelf verantwoordelijk bent voor het opgeven van een juist adres en zorgen dat bij een verhuizing iedereen de verhuisberichten ontvangt.
quote:
Een gele truck van de DHL en de tijd van 4 kleerkasten wordt dan vrijgemaakt om je mores te leren, en je 15 euro te innen. Deur kapot, jouw probleem.
Dat vind ik dan weer wel een vrij bizar verhaal, maar zoals ik al zei heeft dat misschien te melden met het feit dat CJIB ook heel veel int bij criminelen. Criminelen staan er om bekend dat ze zich veel minder aantrekken van de mededeling "Het aan beslag onttrekken van goederen is een misdrijf" dan niet-criminele mensen..
quote:
Nee, in Nederland pikken ze de echte criminelen er zo uit
Op die manier gaan ze (kennelijk) om met iedereen die een straf of maatregel niet voldoet.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:41:36 #128
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66417105
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:39 schreef Leef het volgende:
Ik ga trouwens maar eens aan een kamerlid wat ik ken vragen of de wet niet zo veranderd kan worden dat het cjib op z'n minst een handtekening voor ontvangst van de "dader" van het "misdrijf" heeft voor er een inval mag worden gepleegd.
Een handtekening voor ontvangst van wat?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:53:13 #129
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66417424
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:36 schreef Alicey het volgende:
Een bekeuring en de daarop volgende aanmaningen worden verstuurd naar het adres wat je zelf opgeeft. Als je verhuist ben je zelf verantwoordelijk voor het sturen van adreswijzingen aan alle instanties waar je mee te maken hebt, op de instanties die live de gegevens uit de GBA halen na (Zoals de belastingdienst en instanties die afhankelijk zijn van je woonplaats).
Als je nou zou lezen zou je kunnen zien dat dat dus NIET ZO WAS. Al is het honderd keer zo in theorie, ik gaf steeds keurig onmiddellijk m'n adreswijziging door bij de gemeente en alles wat los en vast zat, en nog presteren ze het om zes weken later op m'n oude adres aan te komen kakken. En dat is maar 1 voorbeeld. Dream on...
quote:
Je had veel eerder aan de bel moeten trekken, maar zoiets was mogelijk geweest. Vragen of er nog iets open staat op je naam omdat je door een verhuizing niet zeker weet of je al hun post hebt ontvangen..
Moet ik nou ook al het werk van het cjib voor ze gaan doen dan? Kunnen ze zelfs geen boetes meer sturen?
quote:
Een winkelier is iets anders dan het CJIB.
Juist. Een winkelier heeft targets, het cjib heeft "quota." Ik rust mijn kaas.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:56:19 #130
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66417514
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:41 schreef Alicey het volgende:
Een handtekening voor ontvangst van wat?
Een brief
bezorgd aan MIJ PERSOONLIJK
waarin staat dat ik een boete heb
hoeveel die is
aan wie ik hem moet betalen
en wanneer.

Dat is alles wat ik vraag
quote:
bizar verhaal
Ja he he, dringt het nu tot je door dan?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:57:05 #131
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66417534
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:53 schreef Leef het volgende:

[..]

Als je nou zou lezen zou je kunnen zien dat dat dus NIET ZO WAS. Al is het honderd keer zo in theorie, ik gaf steeds keurig onmiddellijk m'n adreswijziging door bij de gemeente
maar dus niet aan het CJIB..
quote:
Moet ik nou ook al het werk van het cjib voor ze gaan doen dan? Kunnen ze zelfs geen boetes meer sturen?
Zij kunnen niet ruiken dat je verhuist.
quote:
Juist. Een winkelier heeft targets, het cjib heeft "quota." Ik rust mijn kaas.
Het gaat nu niet om quota's, maar om de inning. De winkelier is commercieel en maakt een kosten/baten analyse waar het op inning aankomt. Het CJIB is bij wet verplicht om alle vorderingen te innen met alle middelen die zij hebben. Dat is maar goed ook, want anders zou de situatie kunnen ontstaan dat sommige overtredingen of misdrijven niet vervolgd worden en anderen wel.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 18:57:44 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66417551
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:56 schreef Leef het volgende:

[..]

Een brief
bezorgd aan MIJ PERSOONLIJK
waarin staat dat ik een boete heb
hoeveel die is
aan wie ik hem moet betalen
en wanneer.

Dat is alles wat ik vraag
Ja en dan teken je gewoon niet.
quote:
Ja he he, dringt het nu tot je door dan?
Of je leest de rest.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:03:43 #133
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66417735
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:57 schreef Alicey het volgende:
maar dus niet aan het CJIB..
Nee, en ook niet aan Sinterklaas en die wist me nog steeds gewoon te vinden.
En ook niet aan de Nederlandse Moslim Omroep.
En ook niet aan de Bond van Huisvrouwen die een Hond Hebben die op Drie Poten Loopt
Please..
quote:
Het gaat nu niet om quota's, maar om de inning. De winkelier is commercieel en maakt een kosten/baten analyse waar het op inning aankomt. Het CJIB is bij wet verplicht om alle vorderingen te innen met alle middelen die zij hebben. Dat is maar goed ook, want anders zou de situatie kunnen ontstaan dat sommige overtredingen of misdrijven niet vervolgd worden en anderen wel.
Hoor je jezelf nu niet praten dan.. in welk universum woon jij?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:08:05 #134
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_66417848
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:03 schreef Leef het volgende:

Hoor je jezelf nu niet praten dan.. in welk universum woon jij?
Uit jouw posts maak ik op dat je vindt dat het CJIB verschillende vorderingen anders moet behandelen, zodat bijvoorbeeld bij een boete voor doodslag er beslag gelegd moet worden wanneer de debiteur niet over de brug komt, maar wanneer er sprake is van niet werkende fietsverlichting het CJIB het eerst nog 3 keer netjes moet vragen..
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:34:53 #135
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_66418703
Door je laatste (overdreven) posts vind ik het eigenlijk wel leuk dat je nu problemen hebt met een incassobureau.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:25:54 #136
165237 Leef
Sunny side up!
pi_66425058
fout... ik heb geen problemen meer. Ik heb ze afgepoeierd en m'n centen terug.
Ze zijn alleen te bedonderd om sorry te zeggen.

Dus steek je grappige leedvermaak maar in je reet, ruben soa
pi_66425412
Plaats ook van af wat andere sites een linkje hier heen, met intrum justitia als link tekst (intrum justitia dus). Zodat het topic en je ervaring goed geindexeerd worden, en een zoekopdracht op intrum justitia vrijwel zeker dit topic oplevert
  woensdag 25 februari 2009 @ 07:58:43 #138
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_66433383
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:25 schreef Leef het volgende:
fout... ik heb geen problemen meer. Ik heb ze afgepoeierd en m'n centen terug.
Ze zijn alleen te bedonderd om sorry te zeggen.

Dus steek je grappige leedvermaak maar in je reet, ruben soa
jammer, had je huis wel weer geplunderd willen zien worden.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')