quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:31 schreef Rewimo het volgende:
't Is echt afschuwelijkHoe gestoord ben je als je zoiets doet.
wat meer info
Yeah..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
tis echt zoiets waarvan je hoopt dat het jou nooit zal overkomen
Precies dit. Ik heb zó zitten huilen hierom.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kán zulke berichten gewoon niet lezen zonder enorm misselijk te worden. Gewoon het idee, dat je kind zoiets gruwelijks wordt aangedaan en je bent er als ouder niet bij om desnoods je eigen leven te geven om dat van je kind te redden. Bah!
Ja idd. Je brengt één van mn gevoelens onder woorden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kán zulke berichten gewoon niet lezen zonder enorm misselijk te worden. Gewoon het idee, dat je kind zoiets gruwelijks wordt aangedaan en je bent er als ouder niet bij om desnoods je eigen leven te geven om dat van je kind te redden. Bah!
Ah joh, dat zijn van die kutpubertjes die de hele dag zitten te WOW-en die dat roepenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:24 schreef sjak het volgende:
Ik lees net dat je er eigenlijk helemaal niets van moet vinden. Dan ben je namelijk naief.
Bah, ik vind het vreselijk! Ik kan en wil dit soort dingen even helemaal niet relativeren. Ik kan me niet voorstellen hoe dat verder moet in zo'n dorp. Door zo'n idioot 2 kinderen en een leidster dood, 12 zwaar gewond. Te erg!
Tjéézus..quote:De kinderen in het dagverblijf waren allemaal tussen de 0 en 3 jaar oud. In de ziekenhuizen werden van alle slachtoffertjes digitale foto's gemaakt. Die werden daarop verstuurd naar het dienstencentrum de Zonnebloem in de Breestraat in Dendermonde, waar de ouders werden opgevangen. Aan de hand van de foto's moesten de ouders hun kinderen herkennen.
Ja, ik vond het ook al zo cru.... Jakkes hé?quote:
En ook als je leest dat ze meerdere malen zijn gestoken...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef sjak het volgende:
IK ook viev. De kindjes die overleden zijn zijn jongetjes van 8 en 9 maanden oud. Ik kan me iets te makkelijk voorstellen hoe die erbij hebben gelegen op de creche...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef sjak het volgende:
IK ook viev. De kindjes die overleden zijn zijn jongetjes van 8 en 9 maanden oud. Ik kan me iets te makkelijk voorstellen hoe die erbij hebben gelegen op de creche...
wil je zeggen dat de foto's ook online staanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:51 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al zo cru.... Jakkes hé?
Bij de foto's breekt echt je hart, hé? Ik moest ze gewoon zien, omdat ergens in mij een deel was dat het niet wilde geloven. Dat deel roept nog steeds dat het niet kan.
Maar tegelijk wil ik nog steeds naar buiten lopen en heel hard roepen dat er vandaag weer veel zinloos geweld is geweest.
Nee, niet díe foto's.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil je zeggen dat de foto's ook online staan
ah gelukkig, iid die foto's zijn ook vreselijk, ook de beelden op de belg. kan er maar met moeite naar kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nee, niet díe foto's.
De foto's van ouders, ambulances, lijkwagens...
Ja inderdaad. Echt verschrikkelijk. Ook het idee van de manier waarop je kind om het leven is gekomen. In angst en paniek, op de vlucht..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:21 schreef Lois het volgende:
Ik moet steeds maar denken aan hoe die ouders zich moeten voelenJe voelt je al zo schuldig om je kleintje achter te laten om te gaan werken en dan dit... Hoe kom je dit ooit te boven?
Ik zie ook telkens kindjes voor me, in paniek en dan beeld je je toch je eigen kdv in, met al die bekende koppies. Ik word er echt onpasselijk vanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Het is gewoon allemaal zo onvoorstelbaar, en steeds dacht ik maar 'het zal je toch gebeuren' en dan zag ik ineens ons eigen kdv voor me. Rillingen over mijn rug.
Ik ook. Ik beeld me mijn werk in, waar kindjes liggen met oogjes open die niets meer zien. Gillende rondrennende kindjes, doodsbang. Niet wetend wat er ineens gebeurt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik zie ook telkens kindjes voor me, in paniek en dan beeld je je toch je eigen kdv in, met al die bekende koppies. Ik word er echt onpasselijk van
Dat is niet alleen bij kdv's.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:57 schreef PM-girl het volgende:
O man, dit hakt er zo in dit nieuws, ik kan het niet loslaten.Natuurljk is dit een uitzondering, een gruwelijke uitzondering, maar ik denk dat iedere ouder zijn kind na vandaag wel even anders wegbrengt naar de opvang.
Bij ons is eigenlijk een slecht deurenbeleid.
Ik vind gewoon dat ze ouders pasjes moeten geven voor de deur, jammer dat het daarnaartoe moet, maar liever dat dan een gek die je kind kapot steekt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
De tranen sprongen steeds in mijn ogen bij het kijken en luisteren naar het journaal vanavond. Kon niet verder eten.
Het is gewoon allemaal zo onvoorstelbaar, en steeds dacht ik maar 'het zal je toch gebeuren' en dan zag ik ineens ons eigen kdv voor me. Rillingen over mijn rug.
En er valt gewoon niks tegen te doen. 'Hallo, ik kom een pakje afleveren.' 'Tuurlijk, komt u binnen.'
Zo simple is het...
Rouwbetuigingen kunnen ook via: rouwregister@dendermonde.be staat op de website van Dendermonde...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef chacama het volgende:
Toen ik vanochtend met Maud naar de peuterspeelzaal ging (waar het kdv naast zit) bedacht ik me nog: ik kan niet binnen, want er is een vingerafdruk-code systeem. Eigenlijk grote onzin hier in dit boerendorp. Gelukkig zag ik een bekende moeder waar ik mee naar binnen mocht lopen. Vanmiddag na het horen van het nieuws, dacht ik: maar, goed dat het systeem er is. En vervolgens: als ik vanochtend zo binnen kon komen, dan kunnen andere bekenden dat waarschijnlijk ook. Totaal onbekenden waarschijnlijk niet, tenzij ze natuurlijk een goede babbel hebben. Hoe, moet dat nu? Waar ligt de grens?
Ik heb gezocht voor een condeleance-register, maar heb tot dusver niets kunnen vinden... iemand?
Ja, maar viev... dan nog.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat ze ouders pasjes moeten geven voor de deur, jammer dat het daarnaartoe moet, maar liever dat dan een gek die je kind kapot steekt.
Ik erger me al rot aan de ouders die vrolijk het hek open laten staan als ze hun eigen kind ophalen, ondanks het bord wat met koeieletters op de deur hangt om het hek vooral dicht te doen. Van andermans kind is het niet erg als ie de straat oprent blijkbaar.
Ik stel me dan echt zo'n klein schapie voor dat zich nog totaal niet bewust is van kwaad of lelijkheid, en met onbevangen oogjes de wereld in kijkt en niets dan goeds verwacht van grote mensen..en dan gebeurt dit..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nou he...
Je moet er toch niet aan denken. Gadverdamme...
...en toch zal ik dit meedragen... ook al probeer ik te relativeren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef Nijna het volgende:
Ik denk dat we er maar vanuit moeten gaan dat zulke idioten echte uitzonderingen zijn...
Ja, ik vind dat idd ook wel een beetje raarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:18 schreef Rewimo het volgende:
Al blijf ik het raar vinden dat je iemand met schmink op zijn gezicht binnen laat
Mwoah... ik weet van mezelf dat het een week, 2 hooguit blijft hangen, maar daarna denk ik dat het gewoon weg zakt en dan in december bij de jaaroverzichten als 'oh ja, weet je nog hoe gruwelijk'-moment weer voorbij komt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
...en toch zal ik dit meedragen... ook al probeer ik te relativeren.
ik vind dat niet zo vreemd, je laat je in zo'n situatie gewoon makkelijk overdonderen. wie verwacht nou zóiets? en de schmink kan juist ook afleidend gewerkt hebben. je bent je nog aan 't verbazen over die schmink en hops, iemand is al binnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:18 schreef Rewimo het volgende:
Al blijf ik het raar vinden dat je iemand met schmink op zijn gezicht binnen laat
Heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik stel me dan echt zo'n klein schapie voor dat zich nog totaal niet bewust is van kwaad of lelijkheid, en met onbevangen oogjes de wereld in kijkt en niets dan goeds verwacht van grote mensen..en dan gebeurt dit..
Gets, ik laat mezelf altijd zo meeslepen door dit soort dingen.
Klinkt raar, maar daarom alleen al zou ik denk ik geen 2e willen, nu ik weet wat een zorgen je hebt om je kind. Hoe meer kinderen hoe kwetsbaarder ben je ofzo.
Ja, sorry. Zo komt het nu misschien over.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:00 schreef bixister het volgende:
sterkte ermee, PV. wat een verschrikkelijke dag voor je. en wat een zware tijd ga je tegemoet.![]()
flauw misschien, sorry. maar wat ik bedoel: ieder normaal mens wordt niet goed van een bericht als dit. MAAR: 't gaat om het leed van de mensen die het nu aangaat, niet om jou, toch? oftewel: trek het niet zo naar je toe, ik vind dat nogal misplaatst.
ik heb idd nog een ijsje gepakt.. zo zijn zoooo lekkerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
ja nee, ga lekker nog wat ijsjes naar binnen drukkenKom op! Doorvouwen!
* RockabeIIa drukt nog een lading die kant uit.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef RockabeIIa het volgende:
uitslovers... aanstellers
* RockabeIIa ook snel was vouwen gaat
Ik probeer het pas 3 weken. Normaal draaide ik 2 wassen op een dag. Minimaal. Maar ik heb dus hier in huis geroepen dat het te gek werd met de was. Een broek kan je best 2x aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Ticootje, wat een mzl dat je dat red allemaal in 1 weekend.![]()
Ik heb 2 heel erge smeerpoetsen, en ze bevuilen mij ook met enige regelmaat. De wasmachine staat hier elke dag aan.
hier kun je best 2-3 broeken per dag aan blijkt uit de praktijk. Vooral 'PRAK'tijk he... Smeerkindquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik probeer het pas 3 weken. Normaal draaide ik 2 wassen op een dag. Minimaal. Maar ik heb dus hier in huis geroepen dat het te gek werd met de was. Een broek kan je best 2x aan.
Ja Jen is niet zo'n smeerpoets en Priscil stampt niet meer in plassen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
hier kun je best 2-3 broeken per dag aan blijkt uit de praktijk. Vooral 'PRAK'tijk he... SmeerkindTis oneerlijk.
Is hij hoog genoeg voor een ring?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef Belana het volgende:
hawwoooooow
ik weet niet of mijn piercing kan blijven zitten
Hij zit erg tegen mijn tandvlees aan en dat irriteert enorm.
misschien gaat het beter met een korter staafje over 1,5 week, maar ik vrees met grote vrezen...
misschien kan ik een verticale nemen, maar dat weet ik nog niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |