abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 januari 2009 @ 18:33:55 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65351822
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:31 schreef Rewimo het volgende:
't Is echt afschuwelijk Hoe gestoord ben je als je zoiets doet.

wat meer info
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 januari 2009 @ 18:35:39 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65351882
tis echt zoiets waarvan je hoopt dat het jou nooit zal overkomen

k bedoel overigens niet, dat het niet verschrikkelijk is voor de mensen die dit is overkomen. dat is echt een enorme nachtmerrie!

[ Bericht 54% gewijzigd door Ynske op 23-01-2009 18:50:51 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65352116
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
tis echt zoiets waarvan je hoopt dat het jou nooit zal overkomen
Yeah..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65352520
Jezus wat een afgrijselijk verhaal Je zal je kind daar maar hebben ondergebracht, je zal er maar als leidster werken

De info in die link van Rewimo... Kinderen die al konden lopen die probeerden te vluchten Een leidster die met 2 kinderen op de arm probeerde te vluchten en zijn doodgestoken

Voor zo iemand mogen ze de doodstraf weer invoeren...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65353141
Ik kán zulke berichten gewoon niet lezen zonder enorm misselijk te worden. Gewoon het idee, dat je kind zoiets gruwelijks wordt aangedaan en je bent er als ouder niet bij om desnoods je eigen leven te geven om dat van je kind te redden. Bah!
Saartje
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:24:15 #6
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65353338
Ik lees net dat je er eigenlijk helemaal niets van moet vinden. Dan ben je namelijk naief.
Bah, ik vind het vreselijk! Ik kan en wil dit soort dingen even helemaal niet relativeren. Ik kan me niet voorstellen hoe dat verder moet in zo'n dorp. Door zo'n idioot 2 kinderen en een leidster dood, 12 zwaar gewond. Te erg!
Lekker douchen!
pi_65353477
Met de doodstraf komen dit soort mensen er veels te gemakkelijk van af. Je kan beter zo iemand voor de rest van zijn leven opbergen en dan iedere dag 1 van de nabestaanden langs laten gaan om hem helemaal lens te slaan.

Maar ik kan me er ook vreselijk kwaad om maken.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:30:04 #8
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65353550
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kán zulke berichten gewoon niet lezen zonder enorm misselijk te worden. Gewoon het idee, dat je kind zoiets gruwelijks wordt aangedaan en je bent er als ouder niet bij om desnoods je eigen leven te geven om dat van je kind te redden. Bah!
Precies dit. Ik heb zó zitten huilen hierom.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65353706
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja idd. Je brengt één van mn gevoelens onder woorden.
Ik voel verder ook vreselijk mee met de leidsters.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 23 januari 2009 @ 19:37:09 #10
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65353813
Ik moest er ook al van huilen. Zo onvoorstelbaar dit. En de verslaggever op de radio hield het ook niet droog.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:37:56 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65353838
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:24 schreef sjak het volgende:
Ik lees net dat je er eigenlijk helemaal niets van moet vinden. Dan ben je namelijk naief.
Bah, ik vind het vreselijk! Ik kan en wil dit soort dingen even helemaal niet relativeren. Ik kan me niet voorstellen hoe dat verder moet in zo'n dorp. Door zo'n idioot 2 kinderen en een leidster dood, 12 zwaar gewond. Te erg!
Ah joh, dat zijn van die kutpubertjes die de hele dag zitten te WOW-en die dat roepen .

Maar idd, gruwelijk...helaas stel ik me dat soort dingen altijd heel erg levendig voor .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:40:30 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65353933
quote:
De kinderen in het dagverblijf waren allemaal tussen de 0 en 3 jaar oud. In de ziekenhuizen werden van alle slachtoffertjes digitale foto's gemaakt. Die werden daarop verstuurd naar het dienstencentrum de Zonnebloem in de Breestraat in Dendermonde, waar de ouders werden opgevangen. Aan de hand van de foto's moesten de ouders hun kinderen herkennen.
Tjéézus.. .
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:42:17 #13
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65353984
IK ook viev. De kindjes die overleden zijn zijn jongetjes van 8 en 9 maanden oud. Ik kan me iets te makkelijk voorstellen hoe die erbij hebben gelegen op de creche...
Lekker douchen!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 23 januari 2009 @ 19:42:55 #14
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65354003
Ik vind dat met die foto's wel slim eigenlijk... Ze moesten in no time ernstig gewonde kindertjes in ziekenhuizen zien te krijgen, zonder dat er tijd was om precies gegevens te achterhalen en/of ouders te waarschuwen. Wel vreselijk dat je op zo'n manier moet achterhalen waar je kindje is, maar de kindjes konden zo wel zo snel mogelijk worden geholpen.
pi_65354339
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Tjéézus.. .
Ja, ik vond het ook al zo cru.... Jakkes hé?

Bij de foto's breekt echt je hart, hé? Ik moest ze gewoon zien, omdat ergens in mij een deel was dat het niet wilde geloven. Dat deel roept nog steeds dat het niet kan.
Maar tegelijk wil ik nog steeds naar buiten lopen en heel hard roepen dat er vandaag weer veel zinloos geweld is geweest.
pi_65354390
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef sjak het volgende:
IK ook viev. De kindjes die overleden zijn zijn jongetjes van 8 en 9 maanden oud. Ik kan me iets te makkelijk voorstellen hoe die erbij hebben gelegen op de creche...
En ook als je leest dat ze meerdere malen zijn gestoken...
Hoe ziek ben je!!
Zo'n klein hulpeloos kindje die niets kan terug doen behalve huilen van de pijn.
Word er misselijk van.
pi_65354404
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef sjak het volgende:

mčn....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 januari 2009 @ 19:58:26 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65354545
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:51 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook al zo cru.... Jakkes hé?

Bij de foto's breekt echt je hart, hé? Ik moest ze gewoon zien, omdat ergens in mij een deel was dat het niet wilde geloven. Dat deel roept nog steeds dat het niet kan.
Maar tegelijk wil ik nog steeds naar buiten lopen en heel hard roepen dat er vandaag weer veel zinloos geweld is geweest.
wil je zeggen dat de foto's ook online staan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65354584
dat hoop ik toch niet! ik denk dat ze andere foto's bedoelt van de ouders.
pi_65354611
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

wil je zeggen dat de foto's ook online staan
Nee, niet díe foto's.
De foto's van ouders, ambulances, lijkwagens ...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 januari 2009 @ 20:01:20 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65354646
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Nee, niet díe foto's.
De foto's van ouders, ambulances, lijkwagens ...
ah gelukkig, iid die foto's zijn ook vreselijk, ook de beelden op de belg. kan er maar met moeite naar kijken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65354826
Op tv waren er mensen te zien die echt op straat stonden te huilen, stilletjes bij elkaar stonden.
Ook een oma, mama en kindje die met een bloem en een beertje aan kwamen lopen. Die oma was ook vreselijk geschrokken, zo emotioneel. En dan moet ik ook weer huilen, van die emoties...
pi_65354942
vol verbijstering heb ik het nieuws gevolgd...hoe ziek moet je zijn om onschuldige mensen en dan voornamelijk kinderen te doden.

*ploft neer en blijft spakeloos zitten*
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:17:35 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65355111
De tranen sprongen steeds in mijn ogen bij het kijken en luisteren naar het journaal vanavond. Kon niet verder eten.
Het is gewoon allemaal zo onvoorstelbaar, en steeds dacht ik maar 'het zal je toch gebeuren' en dan zag ik ineens ons eigen kdv voor me. Rillingen over mijn rug.

En er valt gewoon niks tegen te doen. 'Hallo, ik kom een pakje afleveren.' 'Tuurlijk, komt u binnen.'
Zo simple is het...
  Jubileum moderator vrijdag 23 januari 2009 @ 20:21:29 #25
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65355208
Ik moet steeds maar denken aan hoe die ouders zich moeten voelen Je voelt je al zo schuldig om je kleintje achter te laten om te gaan werken en dan dit... Hoe kom je dit ooit te boven?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:23:18 #26
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65355264
MIsselijk, een knoop in mijn maag. Ik wilde eigenlijk weg lopen toen de beelden op het journaal kwamen. Maar, nee. Je kijkt toch. Vol ongeloof, vol van verdriet. En de woorden: dit kan niet waar zijn... wie doet zo iets... schreeuwen door mijn hoofd.

En vervolgens de vraag: kan dat bij mij ook gebeuren? Nee, toch? Toch?
pi_65355335
Ik kan er niet bij dat iemand zoiets doet. mijn dochter is ook 8 maanden en het idee alleen al dat ik haar kwijt zou zijn, en als ik dan denk aan die ouders
Ik vind het echt zo afschuwelijk.. ook dat de ouders in eerste instantie niet wisten hoe het met hun kind was.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:28:10 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65355420
Het is niet zo dat ik me schuldig voel over dat ik mijn kind daar achter laat om te werken.
In die zin heb ik meer medelijden met de leid(st)ers daar. Het gevoel dat je gefaald hebt om goed te zorgen voor kindjes die in jouw care gesteld zijn. Dat lijkt mij echt gruwelijk...

Dit is niet om een discussie te starten trouwens hoor, meer gewoon de gedachte die in me op kwam bij het lezen van wat Lois zei.
pi_65355543
ik vind het zo erg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65355615
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:21 schreef Lois het volgende:
Ik moet steeds maar denken aan hoe die ouders zich moeten voelen Je voelt je al zo schuldig om je kleintje achter te laten om te gaan werken en dan dit... Hoe kom je dit ooit te boven?
Ja inderdaad. Echt verschrikkelijk. Ook het idee van de manier waarop je kind om het leven is gekomen. In angst en paniek, op de vlucht..
pi_65355716
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Het is gewoon allemaal zo onvoorstelbaar, en steeds dacht ik maar 'het zal je toch gebeuren' en dan zag ik ineens ons eigen kdv voor me. Rillingen over mijn rug.
Ik zie ook telkens kindjes voor me, in paniek en dan beeld je je toch je eigen kdv in, met al die bekende koppies. Ik word er echt onpasselijk van
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_65355962
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:37 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik zie ook telkens kindjes voor me, in paniek en dan beeld je je toch je eigen kdv in, met al die bekende koppies. Ik word er echt onpasselijk van
Ik ook. Ik beeld me mijn werk in, waar kindjes liggen met oogjes open die niets meer zien. Gillende rondrennende kindjes, doodsbang. Niet wetend wat er ineens gebeurt.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:57:12 #33
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65356491
O man, dit hakt er zo in dit nieuws, ik kan het niet loslaten. Natuurljk is dit een uitzondering, een gruwelijke uitzondering, maar ik denk dat iedere ouder zijn kind na vandaag wel even anders wegbrengt naar de opvang.
Bij ons is eigenlijk een slecht deurenbeleid.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_65356579
steeds als ik eraan denk springen de tranen in mijn ogen en draait mijn maag weer rondjes.
De doodstraf is voor de dader een te gemakkelijke uitweg. Het klinkt barbaars maar laat iemand hem maar eens een paar ker steken met een mes...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65356627
Ik kan me niet voorstellen dat er enig kdv is dat 100% waterdicht is. Bij ons zit er een code op de deur. Maar volgens mij is het redelijk eenvoudig om die af te kijken of met iemand mee naar binnen te lopen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65356654
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:57 schreef PM-girl het volgende:
O man, dit hakt er zo in dit nieuws, ik kan het niet loslaten. Natuurljk is dit een uitzondering, een gruwelijke uitzondering, maar ik denk dat iedere ouder zijn kind na vandaag wel even anders wegbrengt naar de opvang.
Bij ons is eigenlijk een slecht deurenbeleid.
Dat is niet alleen bij kdv's.
M. kwam voor projecten regelmatig op school. Hij moest dan aanbellen en dan werd de deur opengedaan door een kind en liet M. dan binnen. Niemand die vroeg wat hij kwam doen, niemand die 'm begeleide naar het probleem.. stel dat een psychopaat of pedo voor de deur staat. Hij heeft het ook aangekaart bij de directeur en die schrok er ook nogal van geloof ik....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:03:47 #37
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65356754
Toen ik vanochtend met Maud naar de peuterspeelzaal ging (waar het kdv naast zit) bedacht ik me nog: ik kan niet binnen, want er is een vingerafdruk-code systeem. Eigenlijk grote onzin hier in dit boerendorp. Gelukkig zag ik een bekende moeder waar ik mee naar binnen mocht lopen. Vanmiddag na het horen van het nieuws, dacht ik: maar, goed dat het systeem er is. En vervolgens: als ik vanochtend zo binnen kon komen, dan kunnen andere bekenden dat waarschijnlijk ook. Totaal onbekenden waarschijnlijk niet, tenzij ze natuurlijk een goede babbel hebben. Hoe, moet dat nu? Waar ligt de grens?

Ik heb gezocht voor een condeleance-register, maar heb tot dusver niets kunnen vinden... iemand?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 januari 2009 @ 21:08:25 #38
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65356940
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:09:41 #39
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65356989
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
De tranen sprongen steeds in mijn ogen bij het kijken en luisteren naar het journaal vanavond. Kon niet verder eten.

En er valt gewoon niks tegen te doen. 'Hallo, ik kom een pakje afleveren.' 'Tuurlijk, komt u binnen.'
Zo simple is het...
Ik vind gewoon dat ze ouders pasjes moeten geven voor de deur, jammer dat het daarnaartoe moet, maar liever dat dan een gek die je kind kapot steekt.

Ik erger me al rot aan de ouders die vrolijk het hek open laten staan als ze hun eigen kind ophalen, ondanks het bord wat met koeieletters op de deur hangt om het hek vooral dicht te doen. Van andermans kind is het niet erg als ie de straat oprent blijkbaar .
pi_65357057
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:03 schreef chacama het volgende:
Toen ik vanochtend met Maud naar de peuterspeelzaal ging (waar het kdv naast zit) bedacht ik me nog: ik kan niet binnen, want er is een vingerafdruk-code systeem. Eigenlijk grote onzin hier in dit boerendorp. Gelukkig zag ik een bekende moeder waar ik mee naar binnen mocht lopen. Vanmiddag na het horen van het nieuws, dacht ik: maar, goed dat het systeem er is. En vervolgens: als ik vanochtend zo binnen kon komen, dan kunnen andere bekenden dat waarschijnlijk ook. Totaal onbekenden waarschijnlijk niet, tenzij ze natuurlijk een goede babbel hebben. Hoe, moet dat nu? Waar ligt de grens?

Ik heb gezocht voor een condeleance-register, maar heb tot dusver niets kunnen vinden... iemand?
Rouwbetuigingen kunnen ook via: rouwregister@dendermonde.be staat op de website van Dendermonde...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:13:28 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65357133
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik vind gewoon dat ze ouders pasjes moeten geven voor de deur, jammer dat het daarnaartoe moet, maar liever dat dan een gek die je kind kapot steekt.

Ik erger me al rot aan de ouders die vrolijk het hek open laten staan als ze hun eigen kind ophalen, ondanks het bord wat met koeieletters op de deur hangt om het hek vooral dicht te doen. Van andermans kind is het niet erg als ie de straat oprent blijkbaar .
Ja, maar viev... dan nog.
Dan komt er iemand 'dingdong' ik kom een pakje afgeven.
EN dan wordt de deur open gedaan, mes tussen de ribben en je loopt zo door.
Klinkt heel luguber, maar het is echt zo gebeurd, pasjes of niet. Zulke idioten vinden altijd een manier... helaas...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:15:25 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65357202
Yep, dat is zo. Als iemand echt kwaad wil vinden ze altijd wel een manier.

*ril* .
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:16:37 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65357249
Nou he...
Je moet er toch niet aan denken. Gadverdamme...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:18:22 #44
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65357311
Deze heeft toch ook aangebeld begreep ik uit het nieuws.
Lekker douchen!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:18:25 #45
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65357313
Bij Noah's kdv moest je gewoon aanbellen en als je op de 'normale' haal- en brengtijden kwam ging de deur open zonder dat er wat gevraagd werd. Of het was er zo druk met in- en uitlopende ouders dat de deur al open was. Als je buiten de normale tijden kwam werd er gevraagd wie het was. Maar dan kun je idd met een smoesje vast ook wel makkelijk binnen komen.

Op de andere locatie was het zelfs zo dat tijdens 'spitsuur' de deur gewoon open bleef, met iets tussen de deur dat die niet in het slot viel... Ik heb één keer daar Noah opgehaald en toen was er wel een leidster die meteen zei van, hey ik ken u niet...? Maar ja toen was ik al lang en breed binnen en als je kwaad in de zin hebt is dat al veel te laat natuurlijk...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:23:06 #46
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65357463
Bij ons is de deur dus altijd open, je loopt zo naar binnen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:23:09 #47
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65357466
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nou he...
Je moet er toch niet aan denken. Gadverdamme...
Ik stel me dan echt zo'n klein schapie voor dat zich nog totaal niet bewust is van kwaad of lelijkheid, en met onbevangen oogjes de wereld in kijkt en niets dan goeds verwacht van grote mensen..en dan gebeurt dit..

Gets, ik laat mezelf altijd zo meeslepen door dit soort dingen.

Klinkt raar, maar daarom alleen al zou ik denk ik geen 2e willen, nu ik weet wat een zorgen je hebt om je kind. Hoe meer kinderen hoe kwetsbaarder ben je ofzo.
pi_65357992
PM, bij ons kdv is 't ook erg makkelijk binnenkomen.
pi_65359110
Wat een naar bericht... Dit bedenk je toch niet als je je kindje wegbrengt naar de opvang... dat je zo'n bericht kan krijgen... Kippenvel.
Zo naar, ik kan gewoon niet bevatten dat er mensen zijn die zulke dingen doen... dan ben je toch echt hardstikke gestoord...

Maar ja, alles afsluiten... pasjes/vingerafdrukken, zoals hierboven ook al genoemd zijn ook dat geen waterdichte systemen... En je kan ook moeilijk overal een bunker van maken... en ik moet zeggen dat ik stiekum wel blij ben dat mn kind momenteel niet op een KDV zit... (ik zou haar toch met een heel ander gevoel wegbrengen denk ik na dit nieuws).
Maar het kan natuurlijk overal, ook op psz, scholen, noem maar op...
Ik denk dat we er maar vanuit moeten gaan dat zulke idioten echte uitzonderingen zijn...
Fake it till you make it...
pi_65359562
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:03 schreef Nijna het volgende:
Ik denk dat we er maar vanuit moeten gaan dat zulke idioten echte uitzonderingen zijn...
...en toch zal ik dit meedragen... ook al probeer ik te relativeren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 januari 2009 @ 22:18:09 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65359601
Volgens mij krijg je geen enkel systeem waterdicht. Simpelweg omdat er altijd mensen zijn die een ander mee naar binnen nemen ("Ik heb mijn pasje vergeten"), zie je ook op het werk al...

En ja, als je echt wilt kom je er wel in. Al is het verkleed als postbode of zo.

Al blijf ik het raar vinden dat je iemand met schmink op zijn gezicht binnen laat

't Is afschuwelijk dat iemand het in zijn hoofd haalt om doelbewust een kdv binnen te lopen met het idee om daar met messen te gaan steken. Ik las net in NWS dat ie meerdere adressen van kdv's op zak had
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65359752
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:18 schreef Rewimo het volgende:

Al blijf ik het raar vinden dat je iemand met schmink op zijn gezicht binnen laat

Ja, ik vind dat idd ook wel een beetje raar
pi_65359815
ik wil vandaag geen nieuws zien. Ik word er misselijk van. Tranen staan in mn ogen als ik denk aan die kleine kruimels.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:25:14 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65359840
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

...en toch zal ik dit meedragen... ook al probeer ik te relativeren.
Mwoah... ik weet van mezelf dat het een week, 2 hooguit blijft hangen, maar daarna denk ik dat het gewoon weg zakt en dan in december bij de jaaroverzichten als 'oh ja, weet je nog hoe gruwelijk'-moment weer voorbij komt.
Zo werkte het bij mij ook bij die schokkend schietpartijen op (lagere) scholen etc...
pi_65359988
be, daar heb je gelijk in. Zo gaat het eigenlijk altijd. Heel het land was ook in rep en roer toen dat jochie in de klas werd doodgestoken. Het is een paar dagen of een week op het nieuws en dan zakt weg.
pi_65360006
Ik probeer het me al niet eens voor te stellen, wordt er alleen maar boos van. Van kinderen en dieren heeft men gewoon af te blijven; basta! (En volwassen mensen natuurlijk ook; maar kinderen en dieren zijn zo weerloos!).

Ik zei vanmiddag al op m'n werk toen het nieuws doorkwam; ik zou zo'n gast echt niet in m'n handen moeten krijgen.

Maar dan vind ik het ook weer triest als ik lees dat het een jongen van 20 is met nog een heel leven voor zich; wat bezield zo'n iemand? Waarom juist de meest weerloze slachtoffertjes uitzoeken?

Voor mij is het juist een hele taak om als moeder niet te beschermend te worden over amber door wat eigen dingetjes; maar als ik dit weer lees heb ik alleen maar van; alleen maar goed dat beetje wantrouwen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:32:16 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65360073
Dat het afzakt is maar goed ook want als je alles weet wat er gebeurt of dat je denkt dat er kan gebeuren wordt je hartstikke krankjorem...

Ik kan/wil er beroepstechnisch niet te lang bij stil staan, ik word er zo naar en misselijk van. Maar toch gebeuren er vreselijke dingen met kindjes, en dat weet ik. (En soms moet ik er over praten in mijn vak en dat zijn echt de dingen die je bijblijven.)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65360118
Ik ben niet gauw in tranen als ik het nieuws hoor, maar vanmiddag toen ik dit hoorde kreeg ik het toch wel even te kwaad.
Verder even geen commentaar, alles is al zo'n beetje gezegd.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:34:42 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65360141
Tuurlijk Rocka, maar dan komt het toch dichterbij dan nu zo met mijn putertje op schoot naar het journaal kijkend.
Het is nou eenmaal zo, of althans, laat ik het anders zeggen, bij mij is het zo dat ver van m'n bed, hoe gruwelijk ook, toch sneller weg zakt dan een verhaal dat je zelf meemaakt of uit eerste hand hoort zeg maar.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:34:59 #60
190853 RockabeIIa
pi_65360147
hey, ie komt oet Olnzaal!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:36:52 #61
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_65360190
Ik zit er ook de hele dag al aan te denken en heb de meiden vandaag ook echt meer geknuffeld dan anders.
De angst van de leidsters, kinderen en ook ouders moet onbeschrijfelijk zijn.
ik was ook echt letterlijk misselijk toen ik het las, ongelofelijk dit...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:36:58 #62
190853 RockabeIIa
pi_65360195
BE, dat is ook het probleem. Sinds ik die kleine heb rondrennen ben ik niet meer objectief en kan ik me voor dit soort zaken niet meer zo afsluiten als ik eerder wel kon.
pi_65360264
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:18 schreef Rewimo het volgende:
ik vind dat niet zo vreemd, je laat je in zo'n situatie gewoon makkelijk overdonderen. wie verwacht nou zóiets? en de schmink kan juist ook afleidend gewerkt hebben. je bent je nog aan 't verbazen over die schmink en hops, iemand is al binnen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:48:20 #64
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65360519
Ik kon me er eigenlijk nu pas toe zetten om er iets meer over te lezen dan alleen de kop van het bericht.

Ik wil me gewoon niet voor kunnen stellen, hoe dit geweest moet zijn
En ik wil ook niet nadenken over die dader. Het is allemaal zo vreselijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:50:13 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65360573
F. was net van alles aan het lezen en las me steeds stukjes voor. Ik heb hem gevraagd om op te houden. Heel fout, maar ik steek m'n kop liever even in het zand, ik word er echt lichamelijk niet goed van op dit moment...
8-9 maanden, toen waren we in Kroatie, Sasha ging net staan, ik zie hem haarscherp voor me, het zal je kind toch zijn...:'(
  vrijdag 23 januari 2009 @ 22:59:22 #66
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65360835
Nu je weet wat er gebeurd is is het natuurlijk nogal makkelijk om vraagtekens te zetten bij o.a. die schmink. Maar als je het niet verwacht, waarom zou je er dan iets achter zoeken? Je kijkt vast raar op van die schmink, maar je verwacht toch niet meteen een misdadiger, laat staan dat ie zoiets gruwelijks als dit gaat doen...

Sowieso wordt het steeds normaler om er 'apart' uit te zien, zoals gothics om maar eens iets te noemen. Als ik een gothic op straat zie lopen in vol ornaat kijk ik ook raar op, maar voel me dan niet meteen bedreigd ofzow...
©Dumbo
pi_65361282
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik stel me dan echt zo'n klein schapie voor dat zich nog totaal niet bewust is van kwaad of lelijkheid, en met onbevangen oogjes de wereld in kijkt en niets dan goeds verwacht van grote mensen..en dan gebeurt dit..

Gets, ik laat mezelf altijd zo meeslepen door dit soort dingen.

Klinkt raar, maar daarom alleen al zou ik denk ik geen 2e willen, nu ik weet wat een zorgen je hebt om je kind. Hoe meer kinderen hoe kwetsbaarder ben je ofzo.
Heel herkenbaar!
pi_65361708
-geëdit, voordat ik straks nog meer reacties heb van allemaal mensen die het helemaal verkeerd opvatten. laat maar zitten.

[ Bericht 47% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 24-01-2009 00:35:03 ]
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:29:11 #69
190853 RockabeIIa
pi_65361808
Ja, hallo... Hoe zwaar wil jij je rugzak hebben? Je weet wat er in Afrika allemaal speelt? Of dichter bij huis: in Oost-Europa in opvangcentra voor gehandicapten e.d? Er gebeuren zo veel nare en mensonwaardige dingen met kinderen. Misschien kun je er voor jezelf een missie van maken.
pi_65362762
sterkte ermee, PV. wat een verschrikkelijke dag voor je. en wat een zware tijd ga je tegemoet.

flauw misschien, sorry. maar wat ik bedoel: ieder normaal mens wordt niet goed van een bericht als dit. MAAR: 't gaat om het leed van de mensen die het nu aangaat, niet om jou, toch? oftewel: trek het niet zo naar je toe, ik vind dat nogal misplaatst.
pi_65363322
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:00 schreef bixister het volgende:
sterkte ermee, PV. wat een verschrikkelijke dag voor je. en wat een zware tijd ga je tegemoet.

flauw misschien, sorry. maar wat ik bedoel: ieder normaal mens wordt niet goed van een bericht als dit. MAAR: 't gaat om het leed van de mensen die het nu aangaat, niet om jou, toch? oftewel: trek het niet zo naar je toe, ik vind dat nogal misplaatst.
Ja, sorry. Zo komt het nu misschien over.
Maar zo is het helemaal niet bedoeld.
edit: 't Is mijn karakter. Ik kan het niet helpen. Maargoed, ik houd er nu wel over op. Want het begint een beetje vervelend te worden dat mensen mij compleet verkeerd begrijpen. Jullie kennen me nu eenmaal helemaal niet goed. Laat maar, dan. 't Is laat, ik ben moe. Punt.
pi_65363567
sorry PV, 't was wel een erg harde opmerking van me. ik ben heus wel overtuigd van je oprechtheid hoor.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:15:21 #73
190853 RockabeIIa
pi_65367384
Zo hey!!!

WB allemaal!!!
pi_65367417
we zijn weer online. Wat is een dag leeg zonder fok.
pi_65367452
HOera !! Wezijn weer onlin... nog nooit zovaak gekeken of FOK alweer online was !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')