misschien toch maar een slotje, gezien de kant die de discussie uitgaatquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:23 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Krijg jij de kanker met je naiefe geleuter kansloze heikneuter. Ga lekker naar PUB als je hier niet tegen kan.
Mijn fout dat je hier terecht bent gekomen LaStrange. Hier moet je eigenlijk zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef LaStrange het volgende:
Hallo allemaal,
ALs nieuweling probeer ik erachter te komen waarom alle 'oude' AKQ-users zo'n opvallend kort lontje hebben op de AKQ. Was ist los?
En voor de zekerheid: Ik probeer niemand af te zeiken, ben gewoon benieuwd welke geschiedenis erachter zit.
owwquote:Op woensdag 15 april 2009 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn fout dat je hier terecht bent gekomen LaStrange. Hier moet je eigenlijk zijn.
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar dit topic heeft zo geen enkel nut (net zoals zijn hele acount). 285 van de 300 posts zijn van stefstuntpiloot die enkel en alleen iedere 5 minuten aangeeft welke artist - song hij luistert. En verder niets. De enige topics waar hij post zijn 'Wat luister je nu?' en 'Dagcijfers' (om te kijken hoeveel keer hij in 'Wat luister je nu'?' heeft gepost:')
Beetje simpel. Hij kan net zo goed aan het begin van de dag zij hele playlist intypen dat heeft hetzelfde idee.![]()
hier sluit ik me bij aan, postkrikken in "wat luister je nu" wordt niet meer geaccepteerdquote:Op woensdag 15 april 2009 17:32 schreef Cynix ® het volgende:
Stefstuntpiloot gaat gauw crashen ben ik bang.
sorry tong, ik zal proberen de volgende keer wat sneller te zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 17:52 schreef tong80 het volgende:
Laffer wat een laat slotje
Wat luister je nu niet # 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |