"We"? Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Moet er weer gerelativeerd worden? In Belize schijnt het weer 5 x zo erg te zijn als in LA!!!111![]()
We wonen hier in Nederland en we hebben hier last van allochtonen. It's that simple.
Je spoort sowieso niet door dit met de 2e wo te vergelijken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Lees nog eens even de vergelijking met WW2 waar ik op reageerde.
Oh, jij woont niet in Nederland? Wat doe je dan op dit forum. Nederlanders hebben er last van (direct of indirect)quote:
Lees dan nog eens wie vond dat WW2 beter was dan 'de problematiek' van nu. Gewoon, nog een keer. Een voordat je hierop reageert nog eens.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:07 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Je spoort sowieso niet door dit met de 2e wo te vergelijken.
quote:[..]
Oh, jij woont niet in Nederland? Wat doe je dan op dit forum. Nederlanders hebben er last van (direct of indirect)
Dan moet je ook niet janken dat dit soort problemen aan blijven houden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:02 schreef Prisonbreaker het volgende:
Ik doelde meer op Pim Fortuyn, Theo...uitzetting zou van mij ook wel wat eerder mogen. Tuigmaar nooit, nooit
zal Wilders mijn stem krijgen
De enige last die ik van allochtonen heb, is door de mensen die er over lopen te zeiken (zoals Wilders.). Dan heb ik er inderdaad indirect last van, maar om dan te zeggen dat ik last heb van allochtonen, dat gaat tever. Dan heb ik eerder last van figuren als jij die denken namens "de nederlanders" te kunnen spreken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:07 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Je spoort sowieso niet door dit met de 2e wo te vergelijken.
[..]
Oh, jij woont niet in Nederland? Wat doe je dan op dit forum. Nederlanders hebben er last van (direct of indirect)
Want Wilders is de enige messias, de enige heilige redder die jouw problemen op kan lossen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken dat dit soort problemen aan blijven houden.
ik reageerde op je post dat het in LA tig x erger zou zijn. Dat jij het probeert te verdraaien naar een post van iemand anders zou me aan me reet roesten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Lees dan nog eens wie vond dat WW2 beter was dan 'de problematiek' van nu. Gewoon, nog een keer. Een voordat je hierop reageert nog eens.
[..]
Natuurlijk, voor elk probleem is er maar 1 oplossingquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken dat dit soort problemen aan blijven houden.
Dat schreef je eerst niet, maar als je dat bedoelde, dan is dat prima.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:14 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ik reageerde op je post dat het in LA tig x erger zou zijn. Dat jij het probeert te verdraaien naar een post van iemand anders zou me aan me reet roesten.
Misschien moet je de media iets beter volgen. Op allerlei vlakken hebben WE er last van en de politiek (alle gelederen) probeert er iets aan/mee te doen dus zolang we in een democratie wonen en WE stemmen voor een regering hebben WE er last van. En schuif die plaat nu maar weer voor je kop.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De enige last die ik van allochtonen heb, is door de mensen die er over lopen te zeiken (zoals Wilders.). Dan heb ik er inderdaad indirect last van, maar om dan te zeggen dat ik last heb van allochtonen, dat gaat tever. Dan heb ik eerder last van figuren als jij die denken namens "de nederlanders" te kunnen spreken.
Koop een brilquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat schreef je eerst niet, maar als je dat bedoelde, dan is dat prima.
Kun je niet gewoon voor een trein gaan liggen of zo ?Ik zit hier te genieten van m'n biertje. Dat vervelende gezeur de hele tijd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Misschien moet je de media iets beter volgen. Op allerlei vlakken hebben WE er last van en de politiek (alle gelederen) probeert er iets aan/mee te doen dus zolang we in een democratie wonen en WE stemmen voor een regering hebben WE er last van. En schuif die plaat nu maar weer voor je kop.
Nogmaals, zie mijn eerdere posts in dit topic.quote:
Sterf gewoon lekker eens met je buitenlandersgezeik joh.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Misschien moet je de media iets beter volgen. Op allerlei vlakken hebben WE er last van en de politiek (alle gelederen) probeert er iets aan/mee te doen dus zolang we in een democratie wonen en WE stemmen voor een regering hebben WE er last van. En schuif die plaat nu maar weer voor je kop.
Er zit zo'n rood kruis rechts bovenin je scherm. Klik daar lekker op of surf naar een andere site. En als je daar geen zin in hebt, steek je dat flesje maar in je reet. Heb je alsnog plezier.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon voor een trein gaan liggen of zo ?Ik zit hier te genieten van m'n biertje. Dat vervelende gezeur de hele tijd.
Wie bedoel jij met "we"?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Krijg jij de kanker met je naiefe geleuter kansloze heikneuter. Ga lekker naar PUB als je hier niet tegen kan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sterf gewoon lekker eens met je buitenlandersgezeik joh.
Gasten als jij gaan als eerste tegen de muur als de revolutie komt. Hebben we geen flikker aan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:23 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Krijg jij de kanker met je naiefe geleuter kansloze heikneuter. Ga lekker naar PUB als je hier niet tegen kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |