abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65355351
Echt een studiedipje in dit topic he
En dan zei iemand nog wel dat jullie geen echte studenten waren
pi_65355458
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:25 schreef Miss_S het volgende:

En dan zei iemand nog wel dat jullie geen echte studenten waren
dat lijkt me een logische conclusie dus
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_65355486
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

dat lijkt me een logische conclusie dus
Nouja echte studenten horen toch ook meer ergens anders te zijn (en zuipen) dan in de collegebanken
pi_65355545
tja.. hangt er vanaf wat je voor een definitie van studenten hebt natuurlijk
swarma spam hoer
pi_65355584
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien moet k maar een ban van 9 tot 18.00 hosselen ofzo
meh, als er geen Fok! is, is de was ineens zó aantrekkelijk, en als de was in de wasmachine zit, dan moet de keuken écht schoon! Want morgen krijgen we eters! En als de keuken dan schoon is, dan toch maar even de financieën bijwerken en de administratie opbergen...etc.

Er is altijd wel iets leukers!

Hadden vandaag op 't werk dus uitreiking van de <bedrijfsnaam>-Award
Mijn werkgever geeft 1000 euro prijs aan de beste Bachelor-scriptie Informatica, en 4000 euro voor de beste Master-Scriptie Informatica. Een ander bedrijf doet dit voor Informatiekunde.

We hadden dit jaar de krakers van de OV-Chipkaart over de vloer Die hadden de master-prijs gewonnen. Erg leuke en interessante presentatie, de rest was wat saai

Het motiveert toch ook wel weer een beetje, stiekem
Ik heb zo'n leuke studie, maar het leuke begint pas in het tweede jaar. Dan komen de vakken pas aan bod waarvoor je éigenlijk die studie bent gaan volgen, maar het is zo verdomde lastig om je door die programmeervakken heen te worstelen

Gelukkig heb ik wel al 3 van de 6 vakken binnen. 1 Doe ik volgend jaar, dus nog maar 2 tentamens goed leren en maken, en dan heb ik er 5 van de 6. Dat zál me toch zeker wel lukken
Ja doei.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:33:48 #57
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_65355599
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dinsdag, maar wordt 'm wel denk ik .
Gaaf mên .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:34:40 #58
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_65355620
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:32 schreef swarmahoer het volgende:
tja.. hangt er vanaf wat je voor een definitie van studenten hebt natuurlijk
Jij voldoet er in elk geval niet aan

Ik ga maar eens even eten fixen .
Zerg schreef:
pi_65355677
Ow wat houd ik toch van mijn vader, dat hele gesprek van net blijft tussen ons want mama gaat er toch alleen maar onnodig over flippen..
pi_65355797
Zo mooi net ook, kregen we het over Eurodisney, begon die me helemaal uit te leggen waarom die besloten had dat ik het maar zelf moest betalen.. Dus ik zo halverwege; Ja pap, dat vond ik al niet meer dan logisch hoor ! Hij zo ooow oke
pi_65355829
dat je pa zich daar voor excuseert!
Ja doei.
pi_65355837
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dinsdag, maar wordt 'm wel denk ik .
Nice
pi_65355880
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
dat je pa zich daar voor excuseert!
Jah het was niet echt excuseren maar inderdaad, ik zei ook al van pap das toch niet meer dan logisch, ik was er ook al vanuit gegaan, We vinden het al heel fijn dat we gewoon met jullie mee kunnen rijden (of wil je ook dieselgeld hebben? Maar dat was niet nodig haha)
pi_65355892
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Jij voldoet er in elk geval niet aan

Ik ga maar eens even eten fixen .
wat is de definitie dan volgens jou?
swarma spam hoer
pi_65355912
Maar de mooiste reden was, dat omdat mn broer met zn schoonfamilie meeging, en hij het wss kreeg van de schoonfamilie, dat ze dan niet wisten wat ze moesten doen met hem, want als ze mij dan iets gaven moesten ze hem ook weer iets geven
pi_65355919
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Jah het was niet echt excuseren maar inderdaad, ik zei ook al van pap das toch niet meer dan logisch, ik was er ook al vanuit gegaan, We vinden het al heel fijn dat we gewoon met jullie mee kunnen rijden (of wil je ook dieselgeld hebben? Maar dat was niet nodig haha)
whehe
leuk hoor !
Ja doei.
pi_65355926
ga je met ib naar disney dan? en je ouders ook maar jullie gaan niet samen ofzo
swarma spam hoer
pi_65355939
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:42 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

wat is de definitie dan volgens jou?
hoezo vragen naar de bekende Fok!bash-weg

Swarmi!
Ja doei.
pi_65355952
Mjah papa is echt Ik vind het ook dom van mezelf dat ik altijd met sommige onderwerpen eerst naar mama ga, terwijl ik gewoon weet dat ik met mn vader veel beter kan praten.
pi_65355964
en moblo wat voor opleiding heb je hiervoor gedaan eigelijk want ik begrijp dat je nu weer in t 1e jaar zit of ?
swarma spam hoer
pi_65355997
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:43 schreef swarmahoer het volgende:
ga je met ib naar disney dan? en je ouders ook maar jullie gaan niet samen ofzo
We gaan met 9 man Mijn broer + hetzusjevan + haar ouders + haar zusje, maar die bastards gaan int Disneyhotel.. En dan gaan mn ouders ib en ik in een ander hotel maar wel dezelfde data
pi_65356004
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
en moblo wat voor opleiding heb je hiervoor gedaan eigelijk want ik begrijp dat je nu weer in t 1e jaar zit of ?
ze is in februari ingestroomd
pi_65356039
moblo is een brugpieper
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_65356132
Ik zit lekker bij m'n ouders aan m'n schoolwerk.
Expres morgen om 9:15 een afspraak gemaakt zodat ik vroeg op moet, dan blijf ik vanavond lekker thuis om hieraan te werken
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_65356151
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
lang verhaal

in 2004 begonnen met Italiaans, 'want dat was wel leuk en ik 'moest' toch iets studeren'.
Na een half jaar overgestapt naar Kunstgeschiedenis, omdat ik nog niet doorhad dat het aan mezelf lag,en gaf de studie de schuld.

Na dat half jaar er wél achter gekomen dat het aan mij lag en 3 jaar gaan werken, fulltime, om maar 's rustig uit te zoeken wat ik nou precies wilde en te merken dat je zonder studie niet heel ver komt. In ieder geval: niet op heel korte termijn

Daarna besloten dat 'HBO toch wel wat beter bij me zou passen' nadat ik besloten had iets in de IT te willen gaan doen, en Bedrijfskundige Informatica begonnen in september 2007.
Na 3 maanden proberen erachter gekomen dat het niet mijn manier van onderwijs was, en gezocht naar mogelijkheden op het WO. Dit gevonden in Informatiekunde.

Zit nu wel op mijn plek. De studie is interessant, leuk en biedt goede perspectieven voor de toekomst.
Hij is echter wel vrij technisch en daarom moet ik er iets harder aan werken dan de gemiddelde bèta
Helaas heb ik nog steeds niet helemaal mijn studie-skillz0rs gevonden, al gaat het al wel veel beter dan in 2004. Toen heb ik namelijk in één jaar nul (0, zero, geen) studiepunten gehaald, en nu ben ik aardig goed op weg. Geen modelstudent, verre van! Heb de concentratie van een bloemige aardappel en smacht naar de tweedejaars vakken waar het een stuk meer informatiekundig gaat worden, in plaats van veel programmeren en technische zut

Nu loop ik dus scheef,en ga ik dit semester tweedejaars vakken doen, terwijl ik net nog eerstejaarsvakken heb gehad
Ja doei.
pi_65356228
en je hebt vwo gedaan dat je zo op t wo terecht kon? of heb je je P gehaald ergens...
swarma spam hoer
pi_65356263
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
en je hebt vwo gedaan dat je zo op t wo terecht kon? of heb je je P gehaald ergens...
VWO-gymnasium eindexamen gedaan in 2004, maar met een alfa-profiel, dus zonder wiskunde en al die tierelantijnen.

Best jammer, vind ik nu want had er heel veel aan gehad!
Maargoed, als je 15 bent en actrice wilt worden kies je natuurlijk geen wiskunde
Ja doei.
pi_65356293
iig mooi dat je wel een studie opgepakt hebt en nog enigs/zinds een attitude hebt opgebouwd om er mee door te gaan
swarma spam hoer
pi_65356297
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, als je 15 bent en actrice wilt worden kies je natuurlijk geen wiskunde

Voor jou was dat idd wel handig geweest, ik heb dan weer niks aan m'n vwo wiskunde
pi_65356308
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

VWO-gymnasium eindexamen gedaan in 2004, maar met een alfa-profiel, dus zonder wiskunde en al die tierelantijnen.

Best jammer, vind ik nu want had er heel veel aan gehad!
nee, dan schrijf je n brief naar disney met begeleidende tape (nog steeds niet te laat natuurlijk )
swarma spam hoer
pi_65356310
MoBlo wat is op het moment je studieplanning? Wanneer willen jullie op wereldreis?
pi_65356320
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
iig mooi dat je wel een studie opgepakt hebt en nog enigs/zinds een attitude hebt opgebouwd om er mee door te gaan
enigszins

Jij gebruikt IE of niet? In Firefox zit een automatische spellingschecker, ik onthield enigszins ook nooit maar sinds FF me telkens verbeterde weet ik het
pi_65356340
ik heb natuur en scheikunde 12 gedaan maar ook niks aan gehad vond het wel leuk, wiskunde b2 heb ik laten vallen, vond ik te moeilijk
swarma spam hoer
pi_65356354
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:53 schreef LastRequest het volgende:

[..]

enigszins

Jij gebruikt IE of niet? In Firefox zit een automatische spellingschecker, ik onthield enigszins ook nooit maar sinds FF me telkens verbeterde weet ik het
ow dan heb ik alleen de / fout geplaatst
swarma spam hoer
pi_65356389
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Juh, we gaan gewoon een studieclubje oprichten En dan moeten LR en Piet die discipline bij ons naar binnen drillen
Trouwens hoe kut is dat, dan kun je geen afleiding op Fok! zoeken maar dan moet je in het echt elkaar dissen met smileys enzo
pi_65356401
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:54 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

ow dan heb ik alleen de / fout geplaatst
Extra d-tje d'r bij, doen we ook niet moeilijk over
pi_65356569
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
het was een hele stap om weer te gaan studeren na 3 jaar de 'vrijheid' van het fulltime werken.
Tuurlijk, elke dag vroeg op enzo, maar wel ritme, een riant salaris voor iemand van mijn leeftijd zonder vervolgopleiding, en als je om half 6 thuis kwam, hoefde je niets meer.

En dát is er nog steeds niet helemaal uit: dat je als je de deur achter je dicht trekt 's middags, dat je 's avonds niets meer hoeft

Studieplanning ligt nog niet vast. Ik heb besloten niets vast te leggen verder en het te nemen zoals het komt.
Volgend studiejaar ga ik met iB en een andere studiegenote in ieder geval een bestuursjaardoen, waarin ik in ieder geval de vakken voor de propedeuse allemaal wil afronden. Hiermee zou ik dan volgend jaar om deze tijd mijn propedeuse hebben en als het meezit ook de meeste van mijn tweedejaarsvakken. Schuin lopen blijf ik altijd, maar in totaal verwacht ik niet meer dan 9 maanden langer over de studie te doen dan nominaal. Al is nog niet bekend of we van een één naar een twee-jarige master gaan. Als dát zo is, gaat het een jaar langer duren, maar dan is dat nog steeds 'nominaal' + 9 maanden
Ik ga ervan uit dat ik ergens dit jaar de studie-drive en concentratie ga vinden om me er door heen te slaan: het zal domweg wel moeten. Maar ik ga mezelf niet té veel pushen, omdat ik daar nog nooit beter van ben geworden, door mezelf over de grens te duwen, daar word ik alleen maar depressief van, omdat dan juist alles faalt.
Ja doei.
pi_65356746
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik ga mezelf niet té veel pushen, omdat ik daar nog nooit beter van ben geworden, door mezelf over de grens te duwen, daar word ik alleen maar depressief van, omdat dan juist alles faalt.
Dat ken ik.. dat is erg klote, de balans vinden is ongelofelijk moeilijk.
pi_65356772
hahaha kijk ik die paul de leeuw marathon, zon kerel, speelt cor bakker ook op verzoek? ja hoor
nou of die ff buiten wil spelen
swarma spam hoer
pi_65356893
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Trouwens hoe kut is dat, dan kun je geen afleiding op Fok! zoeken maar dan moet je in het echt elkaar dissen met smileys enzo
!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:07:03 #91
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_65356894
Ik vind dat vaak zulke matige tv... Paul de Leeuw. .
Zerg schreef:
pi_65357062
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

lang verhaal
We gaan iig elkaar motiveren

Samen studeren Dat is wss veiliger met jou dan met IB..

Alhoewel ik IB ook gewoon aant studeren zet
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:12:26 #93
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_65357093
Hmmm, is iedereen nu ineens weg of zijn jullie allemaal beledigd omdat jullie wel graag Paul de Leeuw kijken?
Zerg schreef:
pi_65357104
Ik heb opt moment helemaal zin int nieuwe semester

Ook omdat ik mn vriendinnetjes dan weer regelmatig zie. Sowieso meer regelmaat heb dan.. en omdat ik gwoon wil bewijzen dat ik het wel kan!
pi_65357116
ja, wij hebben geen condoom nodig
Ja doei.
pi_65357121
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, is iedereen nu ineens weg of zijn jullie allemaal beledigd omdat jullie wel graag Paul de Leeuw kijken?
Ja , negeer me maar
pi_65357122
Motivatieles door Piet; les 1

Samen studeren werkt niet. Tot de volgende keer bij les 2 .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_65357135
quote:
ik vind Paul de Leeuw een toffe gozer, z'n programma's wat minder soms, maar soms kan ik 't ook wel leuk vinden.

Ik voel me dan ook niet echt beledigd hoor
Ja doei.
pi_65357137
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
ja, wij hebben geen condoom nodig
pi_65357149
quote:
Ik ben er nog hoor, had ineens inspiratie voor een halve alinea
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook omdat ik mn vriendinnetjes dan weer regelmatig zie. Sowieso meer regelmaat heb dan.. en omdat ik gwoon wil bewijzen dat ik het wel kan!
Waarom was die regelmaat er afgelopen semester niet dan? Is niet als kritiek bedoeld, maar ik vraag me af waar dat nu dan ineens vandaan komt.
pi_65357161
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:

ik heb best wel eens met succes samen iets met iemand geleerd
Ja doei.
pi_65357194
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:

Juh dat had ik ook al bedacht eigenlijk maar het klinkt leuk..

Heeft overigens iemand van jullie ervaring met college volgen via Blackboard? één van onze colleges wordt namelijk via mp3 op BB gezet, en nu was misschien wel mijn idee om dat samen met een vriendinnetje te gaan luisteren en dan zo samen aantekeningen te maken.. In mn eentje zie ik het mezelf nml echt niet doen

Maar misschien als ik het als achtergrond geluid op zet, dat ik er wel iets van op steek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')