VWO-gymnasium eindexamen gedaan in 2004, maar met een alfa-profiel, dus zonder wiskunde en al die tierelantijnen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
en je hebt vwo gedaan dat je zo op t wo terecht kon? of heb je je P gehaald ergens...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, als je 15 bent en actrice wilt wordenkies je natuurlijk geen wiskunde
nee, dan schrijf je n brief naar disney met begeleidende tapequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
VWO-gymnasium eindexamen gedaan in 2004, maar met een alfa-profiel, dus zonder wiskunde en al die tierelantijnen.
Best jammer, vind ik nuwant had er heel veel aan gehad!
Maargoed, als je 15 bent en actrice wilt wordenkies je natuurlijk geen wiskunde
enigszinsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
iig mooi dat je wel een studie opgepakt hebt en nog enigs/zinds een attitude hebt opgebouwd om er mee door te gaan
ow dan heb ik alleen de / fout geplaatstquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
enigszins
Jij gebruikt IE of niet? In Firefox zit een automatische spellingschecker, ik onthield enigszins ook nooit maar sinds FF me telkens verbeterde weet ik het
Trouwens hoe kut is dat, dan kun je geen afleiding op Fok! zoeken maar dan moet je in het echt elkaar dissen metquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh, we gaan gewoon een studieclubje oprichtenEn dan moeten LR en Piet die discipline bij ons naar binnen drillen
Extra d-tje d'r bij, doen we ook niet moeilijk overquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow dan heb ik alleen de / fout geplaatst
het was een hele stap om weer te gaan studeren na 3 jaar de 'vrijheid' van het fulltime werken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
iig mooi dat je wel een studie opgepakt hebt en nog enigs/zinds een attitude hebt opgebouwd om er mee door te gaan
Dat ken ik.. dat is erg klote, de balans vinden is ongelofelijk moeilijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik ga mezelf niet té veel pushen, omdat ik daar nog nooit beter van ben geworden, door mezelf over de grens te duwen, daar word ik alleen maar depressief van, omdat dan juist alles faalt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Trouwens hoe kut is dat, dan kun je geen afleiding op Fok! zoeken maar dan moet je in het echt elkaar dissen met![]()
![]()
smileys enzo
We gaan iig elkaar motiverenquote:
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, is iedereen nu ineens weg of zijn jullie allemaal beledigd omdat jullie wel graag Paul de Leeuw kijken?
ik vind Paul de Leeuw een toffe gozer, z'n programma's wat minder soms, maar soms kan ik 't ook wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, is iedereen nu ineens weg of zijn jullie allemaal beledigd omdat jullie wel graag Paul de Leeuw kijken?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
ja, wij hebben geen condoom nodig
Ik ben er nog hoor, had ineens inspiratie voor een halve alineaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Mikkie het volgende:
Waarom was die regelmaat er afgelopen semester niet dan? Is niet als kritiek bedoeld, maar ik vraag me af waar dat nu dan ineens vandaan komt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook omdat ik mn vriendinnetjes dan weer regelmatig zie. Sowieso meer regelmaat heb dan.. en omdat ik gwoon wil bewijzen dat ik het wel kan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |