euh, nee...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh mên... zo'n 'iedereen-vindt-het-leuk-dus-ik-niet-want-ik-lig-graag-dwars'-instelling.
Oh niet gezienquote:
ik heb de voorstukjes gezienquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar heb je gelezen dat het een sensatiefilm is
Erg he.. Ik was trouwens al wel eerder begonnen, ook net voor de echte deadlinequote:
Klopt helemaal. Het klopt al niet dat 'ie in het Engels is, dat zeiden bij ons verschillende mensen (mezelf incluis) al toen we de trailer zagen in de bios voor de sneak.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lijkt me wel wat, maar een film over Duitsers moet gewoon in 't Duits. Die Welle vond ik ook zoveel beter omdat ie in 't Duits was
. Om een of andere manier krijg je dan toch kippevel als iemand met macht staat te schreeuwen
![]()
.
Het maakt niet uit wat voor reden je hebt, Pearl Harbor hoef je nooit te kijkenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh, nee...
ik houd niet van sensatiefilms/actiefilms, maar als een oorlogsverhaal verfilmd wordt zoals 't 'was', filmhuisfilms over het algemeen, daar houd ik wel van.
kwestie van smaak.. Pearl Harbor heb ik ook nooit gekeken om diezelfe reden
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, die van jou. Maar die van de rest niet.
Zeg ik speciaal voor jullie!quote:
Dat bedoelde ik ook. Het was meer even Pietje ophemel dan ons naar beneden halen, hoorquote:
Ik vermoed dat ik dat eigenlijk ook moest, maar aangezien ik net zag dat ik em in november officieel had moeten inleveren, denk ik niet dat het echt van belang isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik mag mn ding niet mailen, maar moet 'm in een mapje inleveren op de uni
Slaap ze! Je hebt je lesje wel geleerd, das ook weer wat waardquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:22 schreef Mikkie het volgende:
Goed, I'm off to bed. Nog even nabalen over m'n tentamen van vanmiddag (da's echt lang geleden, dat ik een tentamen heb verkloot door m'n eigen stommiteit en er vervolgens ook meer dan een kwartier later nog van baalde) en daarna hopelijk lekker slapen.
Die hele RU van jullie, door alle posts van alle faculteiten heb ik er echt een fantastisch beeld over.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik mag mn ding niet mailen, maar moet 'm in een mapje inleveren op de uni
reden: zo hebben de docenten een oneindige aanlevering van mapjes. Zo heb ik recent vernomen van een promovendus
vooral de IIIquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die hele RU van jullie, door alle posts van alle faculteiten heb ik er echt een fantastisch beeld over.
wusn't mequote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
ok wie van jullie heeft met een msn kloon mij toegevoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |