Die moet wel haast kut zijn geweest, toch?quote:
Heb je 'm nog niet gezien dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die moet wel haast kut zijn geweest, toch?
Mijne ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
yayhet schiet op met mn scriptie-essay-ding
Ja, die van jou. Maar die van de rest nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk 't wel, al die kwaliteitsposts.
het was echt van niveau vanavondquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk 't wel, al die kwaliteitsposts.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:02 schreef LastRequest het volgende:
ESSAY AF! Jeeeeeeeeeezus wat heeft dat lang geduurd... nog even de bronvermelding maken en dan stuur ik em op
Serieus op dag één van dit schooljaar opgekregen, en heb em volledig vandaag geschreven
Het maakt niet uit wat een ander ooit nog zegt, jij bent echt de koningin der ranzigheid.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat een ander ooit nog zegt, jij bent echt de koningin der ranzigheid.
Doe jij eerst ff een betoog, dan snappen wij waar je 't over hebt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:09 schreef swarmahoer het volgende:
iemand nog n mening over valkyrie?
Met alinea's en hoofdlettersquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe jij eerst ff een betoog, dan snappen wij waar je 't over hebt.
Maar...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Karies, nog niet gezien dus geen mening
.
quote:
Oh mên... zo'n 'iedereen-vindt-het-leuk-dus-ik-niet-want-ik-lig-graag-dwars'-instelling.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
het lijkt me totaal niets, alleen al vanwege Tom Kroes
'sensatie-films' over serieuze onderwerpen kunnen mij nooit echt bekoren... doe dan zoiets als Der Untergang, niet heel sjeuïg ofzomaar wel een goede film, niet opgesmuckt, maar gewoon: een goede film
doe jij ff onder die steen uit komen dan weet je waar ik t over hadquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe jij eerst ff een betoog, dan snappen wij waar je 't over hebt.
waar heb je gelezen dat het een sensatiefilm isquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
het lijkt me totaal niets, alleen al vanwege Tom Kroes
'sensatie-films' over serieuze onderwerpen kunnen mij nooit echt bekoren... doe dan zoiets als Der Untergang, niet heel sjeuïg ofzomaar wel een goede film, niet opgesmuckt, maar gewoon: een goede film
euh, nee...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh mên... zo'n 'iedereen-vindt-het-leuk-dus-ik-niet-want-ik-lig-graag-dwars'-instelling.
Oh niet gezienquote:
ik heb de voorstukjes gezienquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar heb je gelezen dat het een sensatiefilm is
Erg he.. Ik was trouwens al wel eerder begonnen, ook net voor de echte deadlinequote:
Klopt helemaal. Het klopt al niet dat 'ie in het Engels is, dat zeiden bij ons verschillende mensen (mezelf incluis) al toen we de trailer zagen in de bios voor de sneak.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lijkt me wel wat, maar een film over Duitsers moet gewoon in 't Duits. Die Welle vond ik ook zoveel beter omdat ie in 't Duits was
. Om een of andere manier krijg je dan toch kippevel als iemand met macht staat te schreeuwen
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |