Het ligt toch iets ingewikkelder. Allereerst (dit verhaal klinkt beetje ongeloofwaardig, maar goed) is een tuinder tegenwoordig tuinder als 2e beroep. De hoogste inkomsten haalt een tuinder uit het opwekken van energie. De WKK's (Warmte Kracht keringen) verbranden gas en zetten dit om in stroom, CO2 en warmte. Alle 3 de uitstoten zijn van belang voor de groei van planten. Planten verbruiken de CO2, groeien door het licht dat wordt opgewekt door de assimilatiebelichting en de warmte die deze geeft (naast de warmte van de verbranding). Continu worden de stroomprijzen in de gaten gehouden. De WKK's wekken veel meer energie op dan dat de tuin verbruikt. Staat de stroomprijs gunstig, wordt de stroom doorverkocht aan de energieleverancier.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
milieutechnisch beter zeker? LED's verspillen namelijk minder energie aan warmte en gaan ook nog eens langer mee.
Maar als je nou zelf een uitleg zou geven. In plaats van zo'n maffe reactie..
dat deed ik eerder altijd... maar dat mocht ik van sommige mensen niet meerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kun je niet beter gewoon alvast van te voren een nieuw topic klaarzetten, Cali? Iedereen weet toch dat jij de laatste post wel plaatst, als je aanwezig bent.
ssstttttquote:
Dat van die warmte had ik me helemaal niet gerealiseerd dat dat een nadeel is. Dat is bij ons in huis zo, maar in zo'n kas wil je natuurlijk ook warmte hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het ligt toch iets ingewikkelder. Allereerst (dit verhaal klinkt beetje ongeloofwaardig, maar goed) is een tuinder tegenwoordig tuinder als 2e beroep. De hoogste inkomsten haalt een tuinder uit het opwekken van energie. De WKK's (Warmte Kracht keringen) verbranden gas en zetten dit om in stroom, CO2 en warmte. Alle 3 de uitstoten zijn van belang voor de groei van planten. Planten verbruiken de CO2, groeien door het licht dat wordt opgewekt door de assimilatiebelichting en de warmte die deze geeft (naast de warmte van de verbranding). Continu worden de stroomprijzen in de gaten gehouden. De WKK's wekken veel meer energie op dan dat de tuin verbruikt. Staat de stroomprijs gunstig, wordt de stroom doorverkocht aan de energieleverancier.
Nu er LED-verlichting is (ten minste, is een test..) heb je voor -en nadelen.
Voordeel:
- Stroomverbruik daalt flink (ik gok 80%). De rest kán dus doorverkocht worden
Nadelen:
- LED-verlichting geeft geen warmte. Een normale lamp/assimilatielamp is zeer inefficiënt en maakt meer warmte dan licht (5% efficiëntie). De warmte moet er dus op een andere manier komen, ter hoogte van de plant
- Aanschafprijs. Alles is redelijk nieuw, de techniek etc. Dit win je uiteindelijk terug in de stroombesparing maar goed.
- Kleur werkt beetje wazig. Het is een redelijk felle kleur, en als je er 15 minuten heb gestaan en je teruggaat naar "normale" omstandigheden, heb je het idee alsof je net onder de zonnebank vandaan komt (voor de mensen die weten hoe het is, dat je ogen weer bij moeten stellen)
Daarnaast schíjnt het 's-avonds wel grappig te zijn, omdat er dan boven de kas een roze/paarse gloed uitkomt die van een flinke afstand te zien is.
Klopt het dat die tuinder in de buurt van de veilingroute zit...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarnaast schíjnt het 's-avonds wel grappig te zijn, omdat er dan boven de kas een roze/paarse gloed uitkomt die van een flinke afstand te zien is.
Waarom zou dat niet mogen? Ik vind het sowieso al onzin dat degene die de vorige vol post een nieuwe zou moeten openen. Het voorkomt natuurlijk wel dat er meerdere worden geopend. Maar ach, jij bent toch de laatste, dus is het net zo handig om de nieuwe alvast klaar te hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:37 schreef Californium het volgende:
[..]
dat deed ik eerder altijd... maar dat mocht ik van sommige mensen niet meermaar ik zal m de volgende keer klaarzetten en dan melden dat hij klaarstaat
can Iquote:
Tuinder spelen is niet meer zo simpel als een zaadje poten onder een plastic zakjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat van die warmte had ik me helemaal niet gerealiseerd dat dat een nadeel is. Dat is bij ons in huis zo, maar in zo'n kas wil je natuurlijk ook warmte hebben.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Ik vind het sowieso al onzin dat degene die de vorige vol post een nieuwe zou moeten openen. Het voorkomt natuurlijk wel dat er meerdere worden geopend. Maar ach, jij bent toch de laatste, dus is het net zo handig om de nieuwe alvast klaar te hebben.
Mocht ik er eens per ongeluk een volposten, mag je overigens best een nieuwe openen. Bij mij duurt het toch een eeuwigheid.Al zorg ik er meestal gewoon voor dat ik niet de laatste ben (mijn laatste post daarnet was dan ook niet zonder risico
).
oh ok, maar zag laatst ook zo'n paars gloed over een kas.. Het wordt tijd dat hier in Het Westland wordt gedacht aan efficiëntie in plaats van een beetje aankloten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tuinder spelen is niet meer zo simpel als een zaadje poten onder een plastic zakje
Vond het zeer zeker erg boeiend.
Piet, het zit in Tinte, dus iets uit de richting
Helderquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
ff een big up for my westside nigga's
De zin klopt wel, maar ik drink alleen nauwelijks bierquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:54 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk he, klopt die best wel
LOLquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:54 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De zin klopt wel, maar ik drink alleen nauwelijks bier
Ik dan blijkbaar ook nietquote:
Cocktails en mixjes..quote:
Ken er de helft niet vanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cocktails en mixjes..
pasoa-7 up
Southern comfort - 7 up
Shotje malibu-lime
Havana mama![]()
Coubergh on da rox
Dat wel zo een beetje..
of nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:54 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn wel echte wijvendrankjesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Cocktails en mixjes..
pasoa-7 up
Southern comfort - 7 up
Shotje malibu-lime
Havana mama![]()
Coubergh on da rox
Dat wel zo een beetje..
quote:
True true.. And i just dont give a damnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:09 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zijn wel echte wijvendrankjes
echtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:09 schreef Puala het volgende:
[..]
ik drink ook bier, daar niet van.
Enkel bij vet veel van die meiden wel
fair enoughquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
True true.. And i just dont give a damn
Jewel, van die sletjesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
echtdat soort meiden ken ik niet hoor
quote:
as I repeat.... die ken ik niet...quote:
* gaat uit met wanhopige seksloze boerenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
as I repeat.... die ken ik niet...
Ik zie ze weleens... maar zou me werkelijk een worst wezen wat ze zuipen
boer zoekt drankquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:13 schreef Puala het volgende:
[..]
* gaat uit met wanhopige seksloze boeren
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:13 schreef Puala het volgende:
[..]
* gaat uit met wanhopige seksloze boeren
Boer zoekt breezersletjequote:
Foto's van drama in Belgie!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/article3074373.ece
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:20 schreef Californium het volgende:
SES SC gaat serieus!
[..]
Foto's van drama in Belgie!
ik kreeg tranen in me ogen... eraan denkend hoe erg het moet zijn om je eigen kind te moeten begraven
ik vond nummer 8 echt heel sneu... die vaderquote:
Jij aan je kinderen denken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:20 schreef Californium het volgende:
SES SC gaat serieus!
[..]
Foto's van drama in Belgie!
ik kreeg tranen in me ogen... eraan denkend hoe erg het moet zijn om je eigen kind te moeten begraven
je snapt best wat ik bedoel.... ik wil dan wel geen kinderen... maar ik kan me best inleven hoe het moet voelen om je eigen kinderen te moeten begraven...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij aan je kinderen denken?
Nare situatie daar ja... ach... wat doe je er aan
Die vader staat er meerdere keren op ja, echt heel erg.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vond nummer 8 echt heel sneu... die vader
kloptquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Die vader staat er meerdere keren op ja, echt heel erg.
Vind dat meisje op 11 ook echt moeilijk, elke keer even slikken
Leeft ie nog dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:28 schreef Californium het volgende:
[..]
je snapt best wat ik bedoel.... ik wil dan wel geen kinderen... maar ik kan me best inleven hoe het moet voelen om je eigen kinderen te moeten begraven...
En nare situatie wat doe je eraan? Dat vind ik een beetje harteloos... Goed we kunnen er niets aan doen... Maar ik vind dat je op z'n minst van schande van die man mag spreken en hopen dat ie nooit meer daglicht zietKinderen die niets gedaan hebben gewoon neersteken... gewoon omdat het kan
quote:De steekpartij in een kinderdagverblijf in het Oost-Vlaamse Sint-Gillis heeft een vierde slachtoffer geëist. Een zwaargewonde baby is in het ziekenhuis aan zijn verwondingen bezweken, zo maakte het ziekenhuis vrijdag bekend.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leeft ie nog dan?
Ophangen aan de hoogste boom met die retard
Voor dit soort mensen moeten ze inderdaad het stenigen weer toepassen.quote:De verdachte is aangehouden.
Ja. Ze hebben hem wel al gevonden, althans ze denken hem te hebben, vooralsnog hebben ze natuurlijk gewoon een verdachte gearresteerd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leeft ie nog dan?
jah duh! ze hebben m gepakt dat gelukkig wel...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leeft ie nog dan?
Goh, werkelijk.quote:Naar verluidt zou de man psychologische problemen hebben.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:33 schreef Psychonikeo het volgende:
om even wat luchtiger te doen weer op vrijdag..
[ afbeelding ]
viel niet opquote:
Had gelezen dat een jojo ff een paar baby's neerstak... klote ja...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:32 schreef Californium het volgende:
[..]
jah duh! ze hebben m gepakt dat gelukkig wel...
weetje hoe het gebeurd is? blijkbaar niet!
Hij had zijn gezicht wit geverfd, zijn ogen zwart, kwam op een fiets aanrijden. Drukte op de bel, en toen iemand opendeed is hij naar binnen gelopen naar de kamer waar de baby's lagen te slapen en is gaan rondsteken en is vervolgens maar de peuters gegaan en is op z'n fiets weer weggefietst.... Harteloos!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Dat ie er in stikt dit weekend![]()
Door niet in SES te zoeken, maar in Cali's ATquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef Piles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Dat ie er in stikt dit weekend
* teruglezen gaatOp donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Door niet in SES te zoeken, maar in Cali's AT
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef Piles het volgende:
Duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Dat ie er in stikt dit weekend
Ik moet ook nog even 2 docenten mailen, zo maar even doen. Al heb ik niet zo veel te zeuren, meer gewoon een vriendelijk verzoek.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef Piles het volgende:Hij leest het toch op maandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Dat ie er in stikt dit weekend
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik hoop op een 5 van vandaagquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Maakt niet uit, m'n cijfer is toch kansloosHet zal me verbazen als ik hoger dan een 2 heb
Ik voor die van vandaag ookquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voor die van vandaag ookSamen met een 7.4 is dat een prima eindcijfer dacht ik zo
En hoe ik aan die 7.4 kom? Er zat een deel SQL-queries in![]()
Voor 1 keer wel jaquote:
Ik heb dat meestal pas ná het douchen, maar okquote:Maargoed, ik ga maar eens douchen, want ik ben helemaal doorweekt
Touchéquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb dat meestal pas ná het douchen, maar ok
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:34 schreef PieterBas het volgende:
Wat is The Hills toch een geweldig programma![]()
Ha, niet dusquote:
Teruglezen krengquote:
Bier drinkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:05 schreef jslavenburg het volgende:
Avond allemaal
Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
Heb het ooit wel eens gebruikt, maar niet echt veel dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:12 schreef Puala het volgende:
Iemand toevallig hier met phpbb 3.0 kennis?
Ik heb een php3.0 forum, versie 3.02. Ik heb er nu de standaard stijl prosilver op staan, maar wil graag een andere stijl. Nu deed ik dit eerst en dit ging goed. Echter als ik nu een stijl er op gooi..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb het ooit wel eens gebruikt, maar niet echt veel dus
Das wel raarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een php3.0 forum, versie 3.02. Ik heb er nu de standaard stijl prosilver op staan, maar wil graag een andere stijl. Nu deed ik dit eerst en dit ging goed. Echter als ik nu een stijl er op gooi..
krijg ik op de index-pagina wel de stijl te zien, maar niet meer als ik ergens op klik.
Weet je toevallig hoe ik dit moet fixen?
Ja raar weet ik, maar Nico en ik komen er dus niet uitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel raarMaar eigenlijk geen idee
![]()
oh ohquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:48 schreef Piles het volgende:
Avond hierboven
[..]
Ha, niet dusOf ik een keer langs wil komen
Maar iemand anders is ook al bezig, dus dit wordt nog leuk
Snap je vraag niet helemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik bovenstaand probleem op moet lossen dan?
Daar is iemand anders nu druk mee bezig jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:32 schreef PieterBas het volgende:
Je kan beter met je klas een front vormen... Uit ervaring werkt dat namelijk het beste.
Kijk even op sexbb.nl als je wilt, dan zie je het probleem zodra je op bijv. mededelingen klikt of iets.quote:
Heel slim.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar is iemand anders nu druk mee bezig ja![]()
Het is phpBB 3.0; php 3.0 wil je niet.quote:
Ben/blijf je wel ingelogd?quote:krijg ik op de index-pagina wel de stijl te zien, maar niet meer als ik ergens op klik.
Ach ja, zoveel boeit het mij niet. Als het tentamen gewoon klopte had ik nog niet hoger dan een 3 gehadquote:
Is die lay-out wel gemaakt voor 3.0? Die zat er toch standaard in?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijk even op sexbb.nl als je wilt, dan zie je het probleem zodra je op bijv. mededelingen klikt of iets.
ja die ja. typfoutje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is phpBB 3.0; php 3.0 wil je niet.
[..]
Ben/blijf je wel ingelogd?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:35 schreef GlowMouse het volgende:
Ah zie het al, je gebruikt een of andere SEO. Voeg <base href="/"> toe in de head.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef GlowMouse het volgende:
styles/stylenaam/template/simple_header.html direct onder <head>, en hetzelfde in overall_header.html.
Laurenquote:
Ja ik ook, jaar of 7 geledenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:43 schreef Puala het volgende:
[..]
ik voel me zo'n noob gewoon vergeleken met jou
php dingen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
geen idee waar jullie het over hebben
Pas je wel de juiste template aan? Ik zie die hele base href niet terugkomen op wat nu online staat. Cache ook geleegd?quote:
* wilt je graag op msnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Pas je wel de juiste template aan? Ik zie die hele base href niet terugkomen op wat nu online staat. Cache ook geleegd?
Ik een heel klein beetje..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb daar dus geen verstadn van
Dat dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb daar dus geen verstadn van
alsof er buiten wel iets te beleven is, hequote:
Nou dit dus:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:43 schreef eer-ik het volgende:
whehe
serieus, ga je nooit wat doen in het weekend?
Het is Zeeland. Het enige wat hier in de buurt is, is Renesse.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
alsof er buiten wel iets te beleven is, he
so?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou dit dus:
[..]
Het is Zeeland. Het enige wat hier in de buurt is, is Renesse.
Vrienden wonen te ver weg / geen zin / te druk...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
so?
ook bij vrienden zitten of kroeg pakken ergens is toch prima?
ik heb ook 19 jaar in een schraal dorp overleefd
Ik weet hetquote:
't is niet definitief van de baan, werk wel gewoon fulltime nu.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet hetEindhoven was daarom ook het plan, maar dat werd niks
Dus voorlopig maar even hier volhouden, en dan hopelijk volgend jaar naar Schiphol
Wilde jij toch ook eens gaan kijken trouwens, of is dat helemaal van de baan?
Het is ook een hele stap natuurlijk, om weer heel iets anders te beginnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:53 schreef eer-ik het volgende:
maar goed, het hangt er een beetje vanaf wat ik aan doorgroeimogelijkheden heb....
Zodra ik aan de keuringen e.d. begin ga ik maar beginnen denk ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:54 schreef eer-ik het volgende:
trouwens, ik zou zeggen: ga alvast wat zoeken in de buurt van schiphol.
ik kan je 1 ding vertellen: het is niet makkelijk
+ een stukkie duurder dan waar je nu woont, ook al betaal je daar waarschijnlijk niet voor nu.
Voor een opleiding is dat veel jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef eer-ik het volgende:
goed, goed...
je krijgt in het eerste jaar 20k bruto.
da's niet echt veel hoor
Maar jij bent Koningquote:ik verdien nu met ongeschoold al 28k bruto
Oh mijn god...quote:
Vond em wel briljantquote:
Die moeten ze eens openstellen voor publiekquote:
Hou opquote:maar goed, dan ga je eindelijk het goeie leven in dus
beetje uit in a'dam enzo
volop veel chicks, (ook chicks boven de 16, itt renesse) volop veel drank, volop goed leven....![]()
Jahquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:46 schreef eer-ik het volgende:
eind januari volgend jaar?
dat mag nog wel effe duren dan ja...
lelijk...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah
Komende tijd eerst 4 maanden afstuderen, en dan nog een half jaar college's inhalen en hertentamens
Ongemotiveerd HBO Bedrijfseconomiequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lelijk...
wat doe je nu dan eigenlijk?
quote:
Omdat daar wél leuke mensen wonenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zou je ùberhaupt naar Rotterdam willen?
En niet voor hun dusquote:ze staan weer achter trouwens
Omdat er leuke mensen wonen die ik ken danquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef eer-ik het volgende:
Er wonen overal wel leuke mensen.
Hoef je niet voor naar R'dam.
+ er zijn veel leukere steden, ook al is dan een kwestie van smaak.
Nee joh gek, dat bedoel ik helemaal nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:09 schreef eer-ik het volgende:
en dan steeds van r'dam naar schiphol heen en weer?
of wil je eerst effe in r'dam wat zoeken, tot je klaar bent met je opleiding?
Je woont nog thuis en werkt fulltimequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo ben ik ff de stad in geweest en heb nieuwe schoenen en nieuwe jas gekochtDus rest van de maand ff op een houtje bijten
daarom staat die =>quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Je woont nog thuis en werkt fulltimeIets doe je verkeerd
Dan snapte ik die verkeerdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom staat die =><= er ook achter
prima dag.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Epic fail inderdaad. Beetje knappe dag gehad wel?
ik koop echt tantu veel de laatste tijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kon eens iets doen aan je leven in plaats van beetje doelloos op FOK! zitten![]()
Zo ben ik ff de stad in geweest en heb nieuwe schoenen en nieuwe jas gekochtDus rest van de maand ff op een houtje bijten
En dan volgende maand nog ff een nieuw moederbord + processor kopen en wellicht ook nog een nieuwe videokaart.
Heldquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik koop echt tantu veel de laatste tijd.
zie ik iets tofs, koop.
ook steeds duurdere kleding enzo
gewoon. omdat het kan.
Mooi!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
prima dag.
lekker gechilld, kapot geirriteerd in de supermarkt, toen weer gechilld, net terug van 55 jarig huwelijk van opa en oma, dalijk naar feest in tivoli.
ik koop eigenlijk alleen wanneer ik het nodig heb. Of als ik een leuke game ziequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik koop echt tantu veel de laatste tijd.
zie ik iets tofs, koop.
ook steeds duurdere kleding enzo
gewoon. omdat het kan.
Ja, net als die van bommelsquote:
Electro/house/technoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi!Fellistiit!
Wat voor feest?
Anders mogen ze mijn eenzame spaargeld wel gezelschap houden hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef eer-ik het volgende:
Maar goed, he, ik werk ook gewoon voor m'n centen en vind het zo zielig om ze zo eenzaam op m'n bankrekening te laten staan
Dat heb ik totaal nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik koop eigenlijk alleen wanneer ik het nodig heb. Of als ik een leuke game zie
Mocht je willenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Anders mogen ze mijn eenzame spaargeld wel gezelschap houden hoor
voor je het weet, valt de bank om hequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef eer-ik het volgende:
vind het zo zielig om ze zo eenzaam op m'n bankrekening te laten staan
haha.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee heb ik, klap voor m'n bek kan ik krijgen
Ook dat nog eens.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
voor je het weet, valt de bank om he
Ik kreeg vandaag een brief van de DNB, dat ik 100,38 terugkrijgquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
voor je het weet, valt de bank om he
Verrassendquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
haha.
ik ben niet zo aggressief, dus ik hou het gewoon bij nee
Anders ken ik ook nog wel een bankgirorekeningquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Anders mogen ze mijn eenzame spaargeld wel gezelschap houden hoor
Hehe, helemaal waar!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, net als die van bommels
Zag ze, dacht: jo, wtf. die móet ik hebben.
Zo geschiede het, ook al moest k er 180 euro voor betalen
Maar goed, he, ik werk ook gewoon voor m'n centen en vind het zo zielig om ze zo eenzaam op m'n bankrekening te laten staan
Sweetquote:
Overhemdenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat heb ik totaal niet
Soms wel maar ik vind vrij vaak dat ik dingen nodig heb die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb.
Zo koop ik bijna wekelijks wel een nieuw overhemd
Maar ja, overhemden
jou slaan via een beeldscherm is ook zonde van m'n tijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een brief van de DNB, dat ik 100,38 terugkrijg![]()
Maak ik toch 6 cent verlies, de postzegel kostte me 44 cent
[..]
Verrassend
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef eer-ik het volgende:
Tim,
kom anders eens een keer uit hier.
Je kan gewoon blijven pitten lmd,
't is best effe geleden dat je uitgeweest bent schat ik toch?
Mijn geld durft niet in de buurt van girorekeningen te komen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders ken ik ook nog wel een bankgirorekening
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een brief van de DNB, dat ik 100,38 terugkrijg![]()
Maak ik toch 6 cent verlies, de postzegel kostte me 44 cent
Ik verwacht ook niet dat je vanavond komtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is het zekerVanavond gaat niet meer lukken
Maar houd het zeker in mijn achterhoofd
Had bij mij ook gekund, maar had ik die brief eerder op moeten sturenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb mijn geld aan voor de kerst gehad
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Had bij mij ook gekund, maar had ik die brief eerder op moeten sturen
lmd, mooie avonden met jou beleefd dacht ik zoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat je vanavond komt
Maar gewoon een keer, als je 't leuk vindt iig.
iddquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
lmd, mooie avonden met jou beleefd dacht ik zo
Hehe, je hebt het wel te pakken hè, met geld uitgevenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:02 schreef eer-ik het volgende:
Ja, en best fijn
NIet brak zijn volgende dag
Ik ga binnenkort effe een nieuw pak uitzoeken.
Moet een grijze hebben maar de nieuwe lijn (lente/zomer) is er nog niet
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 11:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, je hebt het wel te pakken hè, met geld uitgeven
Fair enoughquote:Op zondag 25 januari 2009 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Maar ik heb een bruiloft in afrika, dresscode is pak, maar no fucking way dat ik in een zwart pak ga rondlopen met 40 graden
Moet dus effe een grijs pak hebben
dat was krapjesquote:
oh, nee.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Had je die clip van Zero 7 nog gecheckt dirk?
Ik zal ook op werk toen, was de enige op de afdeling, dus kon wel even een clipje bekijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat was krapjes
[..]
oh, nee.
nog niet, zat op werk nml...
ga 'm nu effe kijken,
althans, als dit nr is afgelopen.
ha, ok.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zal ook op werk toen, was de enige op de afdeling, dus kon wel even een clipje bekijken
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:05 schreef eer-ik het volgende:
Er rijdt iemand langs nu net, met ongehoord hard Jan Smit aan
[..]
Bij mij op zich ook wel, althans de mogelijk is er. Maar zolang er gewoon goed werk afgeleverd wordt, is het geen probleem.quote:ha, ok.
ik kan dat nooit echt schappelijk doen, wordt wel redelijk goed gemonitord wat ik uitspook op het internet.
quote:Op zondag 25 januari 2009 04:51 schreef eer-ik het volgende:
Ok, dat was opzich ehm, apart.
Zaten wat goeie stukken tussen maar overall gezien vond ik het niet echt super.
Teveel mannen, te weinig chicks,qua drukte was het goed, muziek was dus matig.
Ik geef dit feest (deze avond) een 5,5.
Je stond er eigenlijk zo:quote:Op zondag 25 januari 2009 13:53 schreef eer-ik het volgende:
mwah, niet echt nee.
wel vermaakt hoor, daar niet van, maar het was niet awt ik ervan verwacht had helaas.
zo'n beetje wel ja...quote:Op zondag 25 januari 2009 14:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je stond er eigenlijk zo:bij?
is prima!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dirk, ik zal zo ff wat knappe muziek jouw kant opslingeren, goed?
Huub S..quote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen ze voortaan interviews met Huub schrappen uit Langs de Lijn/Studio Sport?
ja, wat lult die gozer slaapverwekkend zegquote:
Mario is humorquote:Vond Mario Been verleden week geweldig
Hoe staan de zaken ervoor (over Feyenoord)
Been: We hebben vandaag met 4-2 verloren van Ajax
Jans heeft ook wel briljante opmerkingen.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, wat lult die gozer slaapverwekkend zeg![]()
![]()
[..]
Mario is humor![]()
![]()
Zo vind ik Ron (Jans) ook vaak wel van die goede opmerkingen hebben
Jaquote:Op zondag 25 januari 2009 14:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Huub S..
Vond Mario Been verleden week geweldig
Hoe staan de zaken ervoor (over Feyenoord)
Been: We hebben vandaag met 4-2 verloren van Ajax
Ik ook, maar ik was iets te vroeg. Daardoor hoorde ik nog het interview van gisteren met Huubjequote:Op zondag 25 januari 2009 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jans heeft ook wel briljante opmerkingen.
Zo Radio 1 maar eens aangezet
Ik vond het wel dubieus dat hij samen met Gudde een afspraak in een Maassluise parkeergarage hadquote:Op zondag 25 januari 2009 14:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
JaBriljant opgelost. Wel jammer dat 'ie dan toch naar Feyenoord gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |