Koketteren ja. Wat boeit het nou of je 2 of 15 of geen kinderen hebt en wie er op een KDV zit of niet. Misschien had de dader zelf wel een kind op een KDV.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Koketteren?! Sorry? Ik vertel gewoon even wat mijn referentiekader is, en ik kan me er maar al te goed in verplaatsen, helaas. Meer dan jij, gezien je uitlatingen, die conclusie kan elke geitenwollensok nog wel trekken denk ik.
Houd jij je eigen steekjes nou maar bij elkaar want als je belangstelling op zo'n dag als vandaag uitgaat naar het bekritiseren van mensen die de aandacht bij de slachtoffers willen houden, dan is er iets geks aan de hand.quote:En dat laatste:. Ik denk echt dat jij niet helemaal lekker bent, en dat zeg ik niet om te flamen, maar serieus. Er zit een steekje of 2 los bij je.
.
Maar die gaan denk ik ook niet overdag geschminkt te werk. We weten ook niet of het een psychopaat is.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:50 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
mwah, sommige psychopaten hebben dat besef niet.
die werken dan ook anders om gewoon niet gepakt te worden.
Jezus, echt. Waar ben je mee bezig?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit vind ik in alle drama die er nu is dan weer van die onzinnige en goedkope retoriek. Als iemand zo gestoord is, dan is ie zo gestoord en dan kun je het iemand eigenlijk niet kwalijk nemen in de betekenis die wij er aan hechten.
Lijktt me heel waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Koketteren ja. Wat boeit het nou of je 2 of 15 of geen kinderen hebt en wie er op een KDV zit of niet. Misschien had de dader zelf wel een kind op een KDV.
Actie Reactie, wel eens van gehoord? Of heb je last van je korte termijn geheugen?quote:Houd jij je eigen steekjes nou maar bij elkaar want als je belangstelling op zo'n dag als vandaag uitgaat naar het bekritiseren van mensen die de aandacht bij de slachtoffers willen houden, dan is er iets geks aan de hand.
Heb jij in het dagelijks leven ook zulke tactvolle uitspraken? Je lijkt Geert Wilders wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die gaan denk ik ook niet overdag geschminkt te werk. We weten ook niet of het een psychopaat is.
Nee, het was Zwarte Piet die boos was dat ie de stoomboot had gemist!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die gaan denk ik ook niet overdag geschminkt te werk. We weten ook niet of het een psychopaat is.
Scheer je weg joh, er zit duidelijk een empathisch steekje bij je los, en SCH zou beter moeten weten dan te reageren op emotioneel losgeslagen wrakken zoals jij. Er zit er maar 1 te zuigen en dat ben jij.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Huilen? Nee hoor, dat deed ik vanavond bij het bekijken van het journaal, om jouw geblaat kan ik alleen maar heel hard lachen.
Jezus was een domme opmerking?quote:
Flame ergens anders even verder.quote:Actie Reactie, wel eens van gehoord? Of heb je last van je korte termijn geheugen?
Misschien was het wel een wat vroege carnavalsganger.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Hoe weet je nou of het een psychopaat was? Dat bedoel ik nou met al dat geschreeuw en geroep. Er zaten vanavond tig psychiaters op de tv te vertellen dat ze al die mogelijkheden nog open laten maar een paar FOK-usertejs hebben de diagnose al gesteld? De arrogantie. En dan mag ik niks zeggen over intelligentie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, het was Zwarte Piet die boos was dat ie de stoomboot had gemist!![]()
Puhlease zeg.
Tuurlijk, SCH weet het altijd beterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Scheer je weg joh, er zit duidelijk een empathisch steekje bij je los, en SCH zou beter moeten weten dan te reageren op emotioneel losgeslagen wrakken zoals jij. Er zit er maar 1 te zuigen en dat ben jij.
Doe jij nou ook al mee aan die vroegtijdige conclusies??? Kom op popo.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Misschien was het wel een wat vroege carnavalsganger.
Kom op joh.
Het feit dat ie babies en peuters heeft vermoord en verwond misschien?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Hoe weet je nou of het een psychopaat was?
Oh my...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Scheer je weg joh, er zit duidelijk een empathisch steekje bij je los, en SCH zou beter moeten weten dan te reageren op emotioneel losgeslagen wrakken zoals jij. Er zit er maar 1 te zuigen en dat ben jij.
En wie zegt er dan dat je niet boos mag zijn? Daar gaat het toch helemaal niet over?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:58 schreef Aoristus het volgende:
Waarom zou je niet boos mogen zijn over een aktie zoals die zich vandaag heeft afgewikkeld? Ben je dan een telegraaflezer ofzo
En dat kan niet een schizofreen zijn, iemand in een psychotische toestand of iemand met een andere psychiatrische aandoening. Of noem je iedereen met een psychiatrische ziektebeeld voor het gemak een psychopaat?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het feit dat ie babies en peuters heeft vermoord en verwond misschien?
Zomaar een wilde gok.
Neen. Dat maak jij er zelf van deerne.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe jij nou ook al mee aan die vroegtijdige conclusies??? Kom op popo.
Want jij hebt niet het gevoel dat er schade is aangebracht aan een weerloze groep mensen, dus dan moet alles maar in 'perspectief' gezien worden. Flikker toch op man, deze man is hardstikke fout en daar mag je best boos op zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
En wie zegt er dan dat je niet boos mag zijn? Daar gaat het toch helemaal niet over?
Ik heb alleen gezegd dat ik het niet zo gepast vind om een half topic vol te plempen met alle fantasieen over wat je met de dader zou willen en kunnen doen. Dat het me vandaag zinvoller lijkt om bij de slachtoffers en de nabestaanden stil te staan.
Bovendien weten we nog vrijwel niks over de dader en de motieven.
Ryan3 mijn vriendjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:00 schreef Vivi het volgende:
Lief hoor, dat je je vriendje komt helpen.
Ik noem mensen die babies en peuters vermoorden altijd psychopaat. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
En dat kan niet een schizofreen zijn, iemand in een psychotische toestand of iemand met een andere psychiatrische aandoening. Of noem je iedereen met een psychiatrische ziektebeeld voor het gemak een psychopaat?
Ik ben woedend, verbijsterd en verdrietig maar ik ga hier geen fantasien over zijn marteling of dood posten. En als je dat niet doet ben je volgens ene Vivi ongepast en politiek correct bezig.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Want jij hebt niet het gevoel dat er schade is aangebracht aan een weerloze groep mensen, dus dan moet alles maar in 'perspectief' gezien worden. Flikker toch op man, deze man is hardstikke fout en daar mag je best boos op zijn.
Gamma.... van god los.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik noem mensen die babies en peuters vermoorden altijd psychopaat. Niks mis mee.
Iets anders kan ik er niet van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |