Which proves my pointquote:Op maandag 26 januari 2009 13:18 schreef pberends het volgende:
http://www.belegger.nl/IN(...)belegging-61860.news
Netjes gedaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:12 schreef edwinh het volgende:
hehe ben ik de enige die het aandurfde long te gaan vrijdag?
ps. vrijdag laat gekocht, vanmorgen vroeg verkocht > rendement philips 45% in 20min handelstijd, weer wat verlies verwerkt van mijn aegon eerder deze maand.
Ik verwacht ook winstnemingen, daarnaast staan futs op WS helemaal niet zo geweldig.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Netjes gedaan.
Ik was dit weekend nog erg blij dat ik zwaar short zat en heb mijn positie zelfs vergroot bij opening, dus ben echt verbijsterd dat de stijging vandaag zo fors is en vooral dat deze nog niet is ingestort. De opening van Wall Street zal wel erg belangrijk worden; de futures staan niet heel veel in de plus.
Net aan een nieuwe day-high voor de AEX: 240,74. Misschien een mooi moment om dit als top te beschouwen voor vandaag?
Ja, wat zegt dat eigenlijk? Je zou denken dat juist als het financiele systeem op klappen staat dat goud enorm stijgt. Maar dat deed het toen in november 2008 ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef edwinh het volgende:
Goud 907, pfff voorspelt niet veel goeds......
Vorige week natuurlijk 5 dagen van dalingen gehad. Dat ik vrijdag alsnog short ging was niet bepaald slimquote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Netjes gedaan.
Ik was dit weekend nog erg blij dat ik zwaar short zat en heb mijn positie zelfs vergroot bij opening, dus ben echt verbijsterd dat de stijging vandaag zo fors is en vooral dat deze nog niet is ingestort. De opening van Wall Street zal wel erg belangrijk worden; de futures staan niet heel veel in de plus.
Net aan een nieuwe day-high voor de AEX: 240,74. Misschien een mooi moment om dit als top te beschouwen voor vandaag?
Postte je vorige week niet exact hetzelfde maar dan met een prijs van 850?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef edwinh het volgende:
Goud 907, pfff voorspelt niet veel goeds......
zo zie je maar 57 omhoog in een week, niet slechtquote:Op maandag 26 januari 2009 13:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Postte je vorige week niet exact hetzelfde maar dan met een prijs van 850?
Dat was voor mij anders zeer gecalculeerd en geen impuls aankoop! Het had niets met het percentage te maken, maar alles met de daggrafiek.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Vorige week natuurlijk 5 dagen van dalingen gehad. Dat ik vrijdag alsnog short ging was niet bepaald slim.
Catterpilar -32%, schrapt bovendien 20.000 (!) banen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef lammegiraf het volgende:
mc Donalds winstdaling 23% in vierde kwart...
wát?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef lammegiraf het volgende:
mc Donalds winstdaling 23% in vierde kwart...
ING is gered, leve de financiële wereld.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Wheelgunner het volgende:
Waarom staat de AEX in godsnaam 3% in de plus?
Nieuws gemist ofzo?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Wheelgunner het volgende:
Heel Europa staat hoger + gift INGquote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Wheelgunner het volgende:
Tja, dat krijg je als je door blijft gokken, hè... The house always wins...quote:Op maandag 26 januari 2009 15:14 schreef lammegiraf het volgende:
pff...mijn hele winst van vorige week in een dag weer verdwenen....wat een dramaandag
Sja, het leven van een gokker gaat niet altijd over rozen....quote:Op maandag 26 januari 2009 15:18 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je door blijft gokken, hè... The house always wins...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |