abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 maart 2009 @ 09:36:56 #276
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_66886965
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:36 schreef rubbereend het volgende:
ik vond sowieso wat Scot Project deed nergens op lijken
Vond het buiten zijn afsluiter Overdrive ook wel wat tegenvallen.

De organisatie was overigens Fila op tijdschema vergeten

Simon Patterson man van de avond.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:16:40 #277
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_66889734
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:22 schreef DreamAway het volgende:
Armin is een heel ander persoon dan Tiësto, heeft ook een andere carriere loop gehad, dus waarom blijft iedereen ze dan toch iedere keer vergelijken?
Ik vergelijk hem met Scheepbouwer... Nog krommer natuurlijk maar het idee is wel te begrijpen denk. Je bent een "top-man" of niet natuurlijk
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_66893446
Armin vind ik op zeker een "top-man"! Als je ziet wat hij allemaal neerzet over de hele wereld. Hij heeft miljoenen fans en blijkbaar doet hij toch wel iets wat anderen niet kunnen. Zijn set op TE vind ik ook niet tegenvallen nu ik de set een paar keer heb geluisterd eigenlijk.

En over de vergelijking met Tiësto, ook naar aanleiding van dat filmpje: wie kwam er het eerst met een radio-show die inmiddels wordt beluisterd door meer dan 30 miljoen mensen? Quite impressive als je het mij vraagt.
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:07:25 #279
105311 Xantra
Cinematographer
pi_66893586
ik maakte helemaal geen vergelijking... ik vind alleen dat armin niet zo moet zeuren over druk, blijkbaar trekt hij het zichzelf aan wat anderen over hem denken.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:26:13 #280
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_66894162
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:07 schreef Xantra het volgende:
ik maakte helemaal geen vergelijking... ik vind alleen dat armin niet zo moet zeuren over druk, blijkbaar trekt hij het zichzelf aan wat anderen over hem denken.
Dad deed je wel, want 'tiësto zeurde tenminste niet'.
lekker makkelijk om te zeggen, het enige wat wij hoeven te doen is nadenken of we van zn muziek hebben genoten of niet. Je kunt nooit iedereen pleasen, maar er is soms zoveel gezeik op fora. Werkelijk op alles wat ie doet heeft er wel iemand wat aan te merken. Zou ie zich inderdaad niets van moeten aantrekken en gewoon lekker zn eigen ding moeten doen, maar dat is soms lastiger dan je denkt.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_66894265
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:07 schreef Xantra het volgende:
ik maakte helemaal geen vergelijking... ik vind alleen dat armin niet zo moet zeuren over druk, blijkbaar trekt hij het zichzelf aan wat anderen over hem denken.
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:35 schreef Xantra het volgende:

[..]

dus? daar heb ik Tijs nooit over horen zeiken... hij beschouwde het als een eer en ging gewoon door waar hij mee bezig was en vond die dj-mag maar een randzaak,
uhm... dat zie ik toch als een vergelijking heur

edit: DA was me voor
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 maart 2009 @ 13:53:23 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66895019
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:36 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Vond het buiten zijn afsluiter Overdrive ook wel wat tegenvallen.

De organisatie was overigens Fila op tijdschema vergeten

Simon Patterson man van de avond.
ja dat was kut want ik dacht dus dat dat niet door ging ben dus niet meer gaan kijken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:32:56 #283
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_66896542
wie gaat naar ASOT 400? Voor slechts 15 euro :d
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:37:28 #284
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_66896715
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:32 schreef honda1990 het volgende:
wie gaat naar ASOT 400? Voor slechts 15 euro :d
Jep Nitrous Oxide , Daniel Kandi, Aly & Fila & Simon Patterson
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:15:17 #285
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66900447
John O'Callaghan was ook lekker bezig zeg.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:17:02 #286
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_66900530
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Dad deed je wel, want 'tiësto zeurde tenminste niet'.
lekker makkelijk om te zeggen, het enige wat wij hoeven te doen is nadenken of we van zn muziek hebben genoten of niet. Je kunt nooit iedereen pleasen, maar er is soms zoveel gezeik op fora. Werkelijk op alles wat ie doet heeft er wel iemand wat aan te merken. Zou ie zich inderdaad niets van moeten aantrekken en gewoon lekker zn eigen ding moeten doen, maar dat is soms lastiger dan je denkt.
Ik mag toch bidden dat Armin scheid heeft aan wat mensen op een forum roepen... Gezien ik daar al scheid aan heb, moet hij dat helemaal hebben. Ik snap totaal niet wat daar lastig aan is, maar dan ook echt totaal niet.

De reden dat hij zo groot is, is waarschijnlijk te danken aan het feit dat hij dit wel doet . Geeft ook allemaal niks maar snappen doe ik het niet
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_66902600
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:36 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Simon Patterson man van de avond.
Inderdaad die draaide goed, maar ik moet zeggen dat Johan Gielen ook vet was bij de classic's stage.
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_66903177
Guy Gerber - Timing
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:36:55 #289
105311 Xantra
Cinematographer
pi_66903614
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:29 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]


[..]

uhm... dat zie ik toch als een vergelijking heur

edit: DA was me voor
naja bedoelde het niet als vergelijking, bedoelde het meer als voorbeeld hoe een veel grotere dj er mee om gaat, maar krijg gelijk van, "ophouden met vergelijken van tiesto en armin" ik had net zo goed paul van dyk of oakenfold kunnen noemen.

En fuck it vergelijken mag altijd, zijn toch allebei djs of niet dan, snap wel dat het niet leuk is als je armin vergelijkt met Tiësto, want dan is Tiësto de baas (in de woordenkeuze van tomaz) en armin maar een klein kleutertje.

verder eens met Jackson, iedereen die wel eens plaatjes heeft gedraaid en op feestjes heeft gestaan of sets heeft opgenomen krijg gezeik, dat heb je nou eenmaal met publiek hé, als die daar niet tegen kan, stop dan lekker en ga op de markt staan ofzo
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_66905672
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:36 schreef Xantra het volgende:

[..]

naja bedoelde het niet als vergelijking, bedoelde het meer als voorbeeld hoe een veel grotere dj er mee om gaat, maar krijg gelijk van, "ophouden met vergelijken van tiesto en armin" ik had net zo goed paul van dyk of oakenfold kunnen noemen.

En fuck it vergelijken mag altijd, zijn toch allebei djs of niet dan, snap wel dat het niet leuk is als je armin vergelijkt met Tiësto, want dan is Tiësto de baas (in de woordenkeuze van tomaz) en armin maar een klein kleutertje.

verder eens met Jackson, iedereen die wel eens plaatjes heeft gedraaid en op feestjes heeft gestaan of sets heeft opgenomen krijg gezeik, dat heb je nou eenmaal met publiek hé, als die daar niet tegen kan, stop dan lekker en ga op de markt staan ofzo
Eerst was het geen vergelijking, daarna bedoelde je het niet als een vergelijking en uiteindelijk mag je altijd vergelijken. Wat is het nu?

Natuurlijk kun je net zo goed PvD of Oakenfold noemen, maar dat doe je niet, bijna niemand doet dat. Het is altijd de vergelijking Armin - Tiësto...

Tiësto is zeker de baas, daar ben ik het 100% mee eens, maar om Armin een klein kleutertje te noemen...Je houdt niet van de muziek die hij draaid, maar is hij daarom minder dan Paul van Dyk, Oakenfold, Ferry, Tiësto etc. etc.?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_66908807
Zo jongens, discussies op het internet. Veel wijzer zijn we er nooit van geworden. .
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:03:36 #292
67464 m-kay
Halloooo!
pi_66909010
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo jongens, discussies op het internet. Veel wijzer zijn we er nooit van geworden. .
Hitler zei ook [..].

.
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:06:02 #293
105311 Xantra
Cinematographer
pi_66909124
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:36 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Eerst was het geen vergelijking, daarna bedoelde je het niet als een vergelijking en uiteindelijk mag je altijd vergelijken. Wat is het nu?

Natuurlijk kun je net zo goed PvD of Oakenfold noemen, maar dat doe je niet, bijna niemand doet dat. Het is altijd de vergelijking Armin - Tiësto...

Tiësto is zeker de baas, daar ben ik het 100% mee eens, maar om Armin een klein kleutertje te noemen...Je houdt niet van de muziek die hij draaid, maar is hij daarom minder dan Paul van Dyk, Oakenfold, Ferry, Tiësto etc. etc.?
laatste keer:
1. ik bedoelde het niet als een vergelijking (sorrie dat het zo over kwam)
2. ik vind dat je altijd mag vergelijken, anderen hier vinden van niet

Armin is beter dan Paul van Dyk, Ferry is toffer dan Armin, Oakenfold is pionier maar tegenwoordig niet meer op nivo en Tiësto overoelt ze allemaal

en dat is allemaal bewezen JA!
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_66909273


Er komt trouwens een dance-zender op tv. Zijn er al fans, of gaat het niks worden?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:13:11 #295
105311 Xantra
Cinematographer
pi_66909435
yeaah docusoaps over djs woehoe!
krijg je van die reportages over koikarpers...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:17:50 #296
16743 hp22
Bagger.
pi_66909672
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:13 schreef Xantra het volgende:
yeaah docusoaps over djs woehoe!
krijg je van die reportages over koikarpers...
. En over de kale ballen van Jean wil ik ook graag meer weten

Nee maar leuk initiatief! Doet mij denken aan de plannen voor ID&Tv jaren geleden.
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_66910048
Het is wel een leuk initiatief idd, maar of het echt wat gaat worden....

Niet echt trance, maar ik kan jullie deze zomerse deun niet onthouden

19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_66912650
Is TV een niet veel te ouderwets medium voor een nieuwerwetsche zender als Danceconnection. Lijkt me veel toffer al je zo'n "zender" op ieder moment van de dag op je mobiel/lappie kan kijken.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:23:05 #299
16743 hp22
Bagger.
pi_66912789
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:19 schreef MarkzMan_X het volgende:
Is TV een niet veel te ouderwets medium voor een nieuwerwetsche zender als Danceconnection. Lijkt me veel toffer al je zo'n "zender" op ieder moment van de dag op je mobiel/lappie kan kijken.
Het wordt een digitale zender dus dan zal die vast ook wel (mobiel) online te bekijken zijn . Alleen die van mij ondersteunt het niet

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_66913054
Je doelt op zo'n geflopte KPN telefoon waar je "TV" op kan kijken?

Wat anders: http://www.xnergy.nl/14mrt/line-up.html . Best een goeie line-up voor zo'n onbekend feest. Of is hier wel reclame voor gemaakt? Kwam het net per abuis tegen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2009 21:30:10 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')