Heb je een suggestie?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, dan zou ik wat anders doen met de hoop.
Ik vind het sowieso wel een stomme regel, net alsof spelers expres wat centimeters gaan smokkelen. Als ze dat, al dan niet per ongeluk, wel doen kan je ze er na één of twee punten op wijzen en dan houdt het op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het vrij duidelijk. Een voetfout is een voetfout en als je er een maakt, is je service fout. Maar als ze er al de hele wedstrijd niet op letten of er wel op letten maar geen "Foot fault" roepen en het wel opeens doen als het een kritieke fase van de wedstrijd doen (of als ze het überhaupt selectief doen) vind ik dat een slechte zaak. Ze moeten er gewoon altijd op letten en als dat niet belangrijk genoeg is, moeten ze het uit de regels schrappen.
quote:
Hahaha Heerlijk ook dat rustige commentaar erbij! :-)quote:
Welnee, joh!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Henri Leconte was wel écht leuk.![]()
Het zou ook Jiskefet geweest kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat commentaar bij dat filmpje is nog het meest hilarisch
Zo relaxed, zo rustig
Legendarisch jaquote:
quote:
Enig idee wanneer die partijen beginnen?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:25 schreef Wopper1 het volgende:
Ik laat de nachtsessie maar voor wat het is.
Vanaf morgenochtend genieten geblazen met Murray, Gonzalez en Nadal.
Nadal 11uquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:50 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Enig idee wanneer die partijen beginnen?
Toppertje....ga ik nu even pitten en hoop ik dat ik op tijd wakker wordquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nadal 11u
Blake 6.30
Murray na Blake
Gonzalez 9u
Verdasco 5u
Inschattingen..
Murray pas om 09.30 en Gonzalez exact ook om 09.30.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nadal 11u
Blake 6.30
Murray na Blake
Gonzalez 9u
Verdasco 5u
Inschattingen..
ik dacht dat er een site was ofzo ..bedanktquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:12 schreef Tim86 het volgende:
Tijden waren mijn eigen inschatting. was even het avondprogramma apart vergeten
Hier staat wel een indicatie. Vanuit daar heb ik gerekend:quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik dacht dat er een site was ofzo ..bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |