Precies, wat een lulkoek dat alleen Rolex een 'lopende' i.p.v. 'tikkende' secondenwijzer heeft. Als dat je criterium is zul je snel een nepper kopen. Lees je altijd in voor aankoop van een Rolex of Breitling of Panerai of koop bij een officieel dealer. 99% van Marktplaats is tegenwoordig nep!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat vloeiende lopen van de secondenwijzer is kenmerkend voor ALLE mechanische uurwerken (al zijn er wel enkele uitzonderingen op). Dus niet alleen voor Rolex. En ook in neppers zitten vaak mechanische uurwerken van diverse kwaliteiten.
Ik ook...je mag mij altijd wakker maken voor een mooie Sub, Sea dweller of witgouden Daytona! Niks tegen Rolex!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:33 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat ik de foto in de OP een gedrocht van een horloge vind...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:12 schreef static het volgende:
De enige Rolex die ik mooi vind is die vierkante. Geen idee hoe dat ding heet.
Of deze:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:50 schreef ForrestX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
????
of bedoel je een Bell&Rosslex??
Het heeft wel wat vind ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:05 schreef Adsum het volgende:
Of de moderne Prince:
[ afbeelding ]
De enige Rolex met een glazen achterdeksel.
Wie heeft gezegd dat alleen Rolex dat heeft?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:33 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Precies, wat een lulkoek dat alleen Rolex een 'lopende' i.p.v. 'tikkende' secondenwijzer heeft.
Ja, die dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:05 schreef Adsum het volgende:
Of de moderne Prince:
[ afbeelding ]
De enige Rolex met een glazen achterdeksel.
Ik ken zat neppers die ook gewoon een mechanisch uurwerk hebben.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:22 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat alleen Rolex dat heeft?Ik zei alleen dat dat kenmerkend was voor een Rolex en daarmee bedoel ik een echte Rolex.
Maar ach ieder zijn ding.
En Rolex had tot 2001 ook de Oysterquartz modellen met een quartzuurwerk...quote:Op zondag 25 januari 2009 09:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ken zat neppers die ook gewoon een mechanisch uurwerk hebben.
Inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:38 schreef Adsum het volgende:
[..]
En Rolex had tot 2001 ook de Oysterquartz modellen met een quartzuurwerk...
Wat kost zoiets?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:08 schreef delano.888 het volgende:
Nou maar TVP dan, dmv het horloge wat ik sinds een paar dagen heb en supertrots op ben![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Check die animatie he, dat doettie tussen 18:00 en 01:00 elke 2 minuten, dat is "pimp time"
Zeker een aandachtstrekker, in die paar dagen is me al vaker gevraagd, "huh, wat gaaf, hoe werkt dat?"
Die Citizen is welquote:Op zondag 25 januari 2009 10:28 schreef Bierkameel het volgende:
URL=http://img239.imageshack.us/my.php?image=dscf0792pw8.jpg][ afbeelding ][/URL]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn huidige collectie.
Marathon TSAR met Tritium verlichting.
Suunto X-lander military.
Citizen Autozilla 1000M
Voor wat betreft jouw laatste vraag zou ik zeggen: Tissotquote:Op zondag 25 januari 2009 11:25 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Even een vraagje aan de kenners. Hoe is de verhouding tussen Certina en Festina? Zijn de kwaliteit en naam op hetzelfde niveau. Of is er toch een verschil? Ben een beetje aan het rondkijken, en zie dat horloges van Festina toch een heel stuk goedkoper zijn dan Certina.
Zie zelfs dat Festina horloges te koop zijn bij Lucardi, dat kan nooit goed zijn denk ik
En als toevoeging, ik zoek een sportieve doch representatieve horloge van de prijsklasse 500 euro. Zijn er nog andere merken die jullie aanraden?
Tissot Le loclequote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor wat betreft jouw laatste vraag zou ik zeggen: Tissot![]()
Goede prijs/kwaliteits verhouding.
Die met Romeinse cijfers en bewerkte wijzerplaatquote:
Daar zat ik net aan te denken. Heb overigens alle modellen van de website gekeken, maar er zit helaas niks tussen wat ik mooi vind. De meeste modellen vind ik 'net niet', of te gewoontjes.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor wat betreft jouw laatste vraag zou ik zeggen: Tissot![]()
Goede prijs/kwaliteits verhouding.
Bij mij is het precies andersomquote:Op zondag 25 januari 2009 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind tissot werkelijk he le maal niets. Dan liever certina, die hebben nog een behoorlijke history.
Alleen heeft certina wat legendarische ontwikkelingen gehad op uurwerktechniek.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersomCertina heb ik nooit wat aan gevonden. Ik vind er geen een mooi model tussen zitten. Overigens gaat Tissot terug tot 1853 en Certina tot 1888.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |