Leuke dilemma's tongquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:02 schreef tong80 het volgende:
Gert Jan Verbeek is terecht ontslagen of Zijn ontslag slaat nergens op
Staanplaats achter het doel of Een stoel op het ereterras
Tussentijds spelers kopen is competitievervalsing of Dat moet gewoon kunnen
Shirtreclame is zonde van de mooie shirtjes of Dat is nu eenmaal de moderne tijd
Uniek wat Barcelona momenteel presteert of Wat presteren ze dan
Ik kijk op zaterdag naar die sportschau of Dat doe ik niet
Messi of Ronaldo
Gerrie Mühren of Arnold Mühren
De EC-1 overwinning na de 3-3 eindstand van Liverpool tegen AC Milan of De EC-1 overwinning van Manchester United in de laatste minuten tegen Bayern München
We zullen nooit meer iets horen van Willem van Hanegem of Dat is overdreven
Ik ga naar Feijenoord Heerenveen kijken of Ik ga naar de inauguratie van Barak Obama kijken
Oranje heeft zich eigenlijk al geplaatst voor het WK of Dat moet ik eerst nog zien gebeuren
Jammer dat VVV al zo'n grote voorsprong heeft of Dat interesseert me niet
De getemde leeuwen of De rode duivels
Ton Duchatenier zou het seizoen moeten kunnen afmaken of Daar hoort iemand met een diploma
Ik zal de Kuip gaan missen of Die nostalgie herken ik niet
Hans Kraaij sr of Hans Kraaij jr
Momenteel Arjan Robben of Momenteel Robin van Persie
Ik weet wie de lieverdjes werden genoemd of Ik heb geen idee
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef WeebI het volgende:
Uniek wat Barcelona momenteel presteert of Wat presteren ze dan
Dat is Kameroenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:38 schreef mcyodogg het volgende:
De getemde leeuwen of De rode duivels (het zijn toch de ontembare leeuwen?)
die stond er bij mij niet tussenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:02 schreef tong80 het volgende:
De EC-1 overwinning na de 3-3 eindstand van Liverpool tegen AC Milan of De EC-1 overwinning van Manchester United in de laatste minuten tegen Bayern München
Komt wel goedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef Beschouw het volgende:
Ben benieuwd met welke dilemma's tong straks weer aankomt.
verkapte tvp
Zo goed ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Niks kick. Een nieuwe willen we.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
Stevens is natuurlijk ontslagen door PSV of Hij heeft idd zelf ontslag genomen
Mario waar begin je aan of Mooi dat Mario naar Feijenoord gaat
Wat een gezeik over die kakkerlak bij de Albert Hein of Wat is daar aan de hand Humor!
Italië heeft nooit een echte vedette gehad zoals Pele Maradona of Cruijff of Die hebben ze zeker wel gehad
Mooi dat Braafheid is geselecteerd of Wie is Braafheid
Waanzin 20 miljoen voor Nigel de Jong of Dat bedrag is ie waard
Ik ben lid van Hard Gras of Daar ben ik geen lid van
VVV of MVV
Ik weet wie het slangenmens werd genoemd of Ik heb geen idee
Argentinië of Brazilië
Ik weet wie er in de kleine uien speelde of Ik heb geen idee
De overtreding van Schumacher tegen Battiston was het zwaarste of De overtreding van Coicoutxea op Maradona was het zwaarst
Vera pauw of Mia Hamm
Ik weet wie de beslissende strafschop voor PSV scoorde in de EC-88 finale of Ik heb geen idee
Ik weet wat de naam Holland Sport betekent of ik heb geen idee
De omhaal van van Basten tegen FC den Bosch of Het doelpunt in de EK-88 finale tegen Rusland
Berrie van Aerle of Martin Drent
Rinus Michels is terecht gekozen tot coach van de eeuw of Dat had iemand anders moeten zijn
Jan Reker moet ook opstappen of Dat is niet nodig
Wat moet je sukkelquote:
FC Amsterdamquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:02 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wie de lieverdjes werden genoemd of Ik heb geen idee
Dat wist ik dan niet meerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wist ik niet meer. Herinner me nu dat dit onlangs in VBLquiz-topic gevraagd is.
Heb ook géén ideequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:03 schreef Starzky het volgende:
ben benieuwd wie of wat de kleine uien blijken te zijn
Neem 'm mee in je volgende dilemma'squote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:11 schreef tong80 het volgende:
Golfer vindt dit maar een stomme postopkrik topic.
Iemand het er mee eens ?
Te veel eerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Neem 'm mee in je volgende dilemma's
Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:11 schreef tong80 het volgende:
Golfer vindt dit maar een stomme postopkrik topic.
Iemand het er mee eens ?
In dat geval geef ik nu wel antwoord: neequote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wie het slangenmens werd genoemd of Ik heb geen idee Rob Rensenbrink
Ik weet wie er in de kleine uien speelde of Ik heb geen idee Maradona
Ik weet wie de beslissende strafschop voor PSV scoorde in de EC-88 finale of Ik heb geen idee Anton Jansen
Ik weet wat de naam Holland Sport betekent of ik heb geen idee Betaaldvoetbal club uit het verleden
Geen dankquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
Ik weet welke Nederlander die ente werd genoemd of Ik heb geen idee Willie Lippens
Ik weet waarom Watereus het nummer 23 droeg of Ik heb geen idee Omdat dat het nummer was van Michael Jordan
Ik weet hoeveel interlands Mario Been heeft gespeeld of Ik heb geen idee één
Die ene was natuurlijk maar een clown die werd overgewaardeerd. Vond zichzelf beter dan ie was.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef tong80 het volgende:
Ik ken drie Belgische wereldkeepers wier naam met een P begint of ik kom niet aan dat aantal
Dat clown klopt. Maar hij was wel de beste Belg op het WK86. Ik vond hem goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die ene was natuurlijk maar een clown die werd overgewaardeerd. Vond zichzelf beter dan ie was.
Die andere waren inderdaad wereldtoppers.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 04:21 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wie er topscorers waren op het WK-74 of Ik heb geen idee De Pool Lato
Ik weet welke voetbalverslaggever recent is overleden of Ik heb geen idee Herman Kuiphof
Ik ken de overeenkomst tussen Martin Koeman en Mario Been of Ik heb geen idee Beiden 1 interland gespeeld
Ik ken drie Belgische wereldkeepers wier naam met een P begint of ik kom niet aan dat aantal Piot, Pfaff en Preud'homme
Dan weet ik hem wel.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
Ik weet van wie Ajax ooit met 1-3 verloor in de EC-1 en vervolgens uit met 1-3 won of Ik heb geen idee
Sport7 had de voetbalrechten grais voor de kijkers. Nu moet je er voor dokkenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jammer dat Sport-7 ooit is mislukt of Daar kan ik niet mee zitten leedvermaakTalpa anyone?
![]()
Dat is niet helemaal waar tongquote:Op maandag 23 februari 2009 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sport7 had de voetbalrechten grais voor de kijkers. Nu moet je er voor dokken
2 gulden idd.quote:
Talpa was toch ook gratis voor de kijkers? En de NOS? (belasting niet meegeteldquote:Op maandag 23 februari 2009 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sport7 had de voetbalrechten grais voor de kijkers. Nu moet je er voor dokken
Die hadden Jack Spijkerman. Sport 7 Had Ajax-Feijenoord voor één euro plus de rest van de eredivisie.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Talpa was toch ook gratis voor de kijkers? En de NOS? (belasting niet meegeteld)
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
Ik weet van wie Ajax ooit met 1-3 verloor in de EC-1 en vervolgens uit met 1-3 won of Ik heb geen idee Benfica
Ben er eigenlijk best wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ben een vrouw, maar vrouwelijke verslaggeversKan er niks aan doen...
Net zoals vrouwen die aan cabaret doen, die zijn nooit grappig
Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk best wel benieuwd naar![]()
Vind Babs Barend een geschikt persoon om te experimenteren
D'r zit er een bij de BBC. Maar gelukkig is ze er ze niet vaak, en als ze komt, proppen ze haar ergens tegen het einde aanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn oren...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:33 schreef tong80 het volgende:
Ik weet waar de CL-Finale wordt gespeeld of Ik heb geen idee Stadio Olympico te Rome
Ik weet wie er voor de WK-kwalificatie Nederland-België in 1985 het nummer Mexico zong of Ik heb geen idee Zangeres zonder naam....'MEXICOOOOOOOHOOOOOOOOO'
Zeker ook nooit een herhaling er van ofzo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Volleyballers winnen Olympisch goud of Oranje wint het EK-88 Ik heb beide niet gezien![]()
Ze was nog niet eens geborenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker ook nooit een herhaling er van ofzo?!!!!!!!!!!!!
Neequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker ook nooit een herhaling er van ofzo?!!!!!!!!!!!!
Ik heb zelfs een cassette bandje van heel de voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Nee. Alleen kleine stukjes van het EK op eurosport maar nooit de hele wedstrijd. Van de volleybalheren op de OS heb ik niets gezien.
Valt wel meequote:
ik was ook niet geboren maar ik heb de beelden ook wel 100 keer gezienquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en? Ik zat toen ook in de luiers, maar heb die beelden wel 100 keer gezien hoor
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:24 schreef tong80 het volgende:
Ik weet hoe FC Groningen vroeger heette of Ik heb geen idee GVAV
Ik weet wie de eerste europese voetballer van het jaar was of Ik heb geen idee Stanley Mathews
Maak dan een nieuwequote:
Sezten mag hem volgende week woensdag makenquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:17 schreef sezten het volgende:
Ik wil ook wel eens voetbal-dilemma maken of Dat laat ik aan Tong over
Ben benieuwd wat je er van zal bakkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Ik wil ook wel eens voetbal-dilemma maken of Dat laat ik aan Tong over
Ik ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van zal bakken
sezten ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook.
Hij is tot nu toe de enige die de uitdaging aanneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |