Die ene was natuurlijk maar een clown die werd overgewaardeerd. Vond zichzelf beter dan ie was.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef tong80 het volgende:
Ik ken drie Belgische wereldkeepers wier naam met een P begint of ik kom niet aan dat aantal
Dat clown klopt. Maar hij was wel de beste Belg op het WK86. Ik vond hem goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die ene was natuurlijk maar een clown die werd overgewaardeerd. Vond zichzelf beter dan ie was.
Die andere waren inderdaad wereldtoppers.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 04:21 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wie er topscorers waren op het WK-74 of Ik heb geen idee De Pool Lato
Ik weet welke voetbalverslaggever recent is overleden of Ik heb geen idee Herman Kuiphof
Ik ken de overeenkomst tussen Martin Koeman en Mario Been of Ik heb geen idee Beiden 1 interland gespeeld
Ik ken drie Belgische wereldkeepers wier naam met een P begint of ik kom niet aan dat aantal Piot, Pfaff en Preud'homme
Dan weet ik hem wel.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
Ik weet van wie Ajax ooit met 1-3 verloor in de EC-1 en vervolgens uit met 1-3 won of Ik heb geen idee
Sport7 had de voetbalrechten grais voor de kijkers. Nu moet je er voor dokkenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jammer dat Sport-7 ooit is mislukt of Daar kan ik niet mee zitten leedvermaakTalpa anyone?
![]()
Dat is niet helemaal waar tongquote:Op maandag 23 februari 2009 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sport7 had de voetbalrechten grais voor de kijkers. Nu moet je er voor dokken
2 gulden idd.quote:
Talpa was toch ook gratis voor de kijkers? En de NOS? (belasting niet meegeteldquote:Op maandag 23 februari 2009 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sport7 had de voetbalrechten grais voor de kijkers. Nu moet je er voor dokken
Die hadden Jack Spijkerman. Sport 7 Had Ajax-Feijenoord voor één euro plus de rest van de eredivisie.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Talpa was toch ook gratis voor de kijkers? En de NOS? (belasting niet meegeteld)
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
Ik weet van wie Ajax ooit met 1-3 verloor in de EC-1 en vervolgens uit met 1-3 won of Ik heb geen idee Benfica
Ben er eigenlijk best wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ben een vrouw, maar vrouwelijke verslaggeversKan er niks aan doen...
Net zoals vrouwen die aan cabaret doen, die zijn nooit grappig
Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk best wel benieuwd naar![]()
Vind Babs Barend een geschikt persoon om te experimenteren
D'r zit er een bij de BBC. Maar gelukkig is ze er ze niet vaak, en als ze komt, proppen ze haar ergens tegen het einde aanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn oren...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:33 schreef tong80 het volgende:
Ik weet waar de CL-Finale wordt gespeeld of Ik heb geen idee Stadio Olympico te Rome
Ik weet wie er voor de WK-kwalificatie Nederland-België in 1985 het nummer Mexico zong of Ik heb geen idee Zangeres zonder naam....'MEXICOOOOOOOHOOOOOOOOO'
Zeker ook nooit een herhaling er van ofzo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Volleyballers winnen Olympisch goud of Oranje wint het EK-88 Ik heb beide niet gezien![]()
Ze was nog niet eens geborenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker ook nooit een herhaling er van ofzo?!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |