Haha, ik had je die foto's zo kunnen bezorgenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
YepOok zoeentje waar nog best hard voor geknokt moest worden trouwens
Ah, kom je hier in de buurt?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ze altijd zelf gemaakt hebben![]()
Die boel in Groesbeek lijkt me ook leuk om eens te doen, dan kijk ik wel ff hoe het er uit ziet. Kan me best voorstellen dat dat gewoon "telt" hoorIk zie wel
Ik wil nog steeds een keer van Groesbeek naar Kleve fietsen met dat ding, maar goed, dat zit er niet meer in, woonde voorheen in Kranenburg, werkte in Groesbeek, toen was het nog de moeite waard, nu niet meerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ze altijd zelf gemaakt hebben![]()
Die boel in Groesbeek lijkt me ook leuk om eens te doen, dan kijk ik wel ff hoe het er uit ziet. Kan me best voorstellen dat dat gewoon "telt" hoorIk zie wel
Hehe, wat heb je allemaal gedaan in Kranenburg dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Kranenburg heb ik ook een keer een hele middag en 30 euro aan besteed of zo![]()
Daar is het erg gaaf
Nederlands gepraatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, wat heb je allemaal gedaan in Kranenburg dan?
Oh, ehmm.. Veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Haha, ja, dat deed ik daar ook altijd... Duits ook trouwens, hoewel ik in Groesbeek meer Duits sprak dan in Kranenburgquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ehmm.. Veel.Maar het meeste zijn gebouwtjes langs allang opgebroken lijnen, waar je dus maar heel moeilijk in de buurt kan komen. Vaak worden ze particulier bewoond, en mensen vinden het soms niet zo tof als je foto's van hun huis komt maken
Oude tramstations doe je niet aan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Nou gewoon, naar het station gelopen en een foto van het bordje geschotenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:13 schreef Pien85 het volgende:
Hehe, wat heb je allemaal gedaan in Kranenburg dan?
Ah okquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon, naar het station gelopen en een foto van het bordje geschotenToen heb ik nog even een broodje gegeten bij die super goede bistro die nu in het stationsgebouw zit en toen ben ik weer teruggegaan naar Utrecht
Oh jawel hoorquote:
Hier een heleboel hippe oude stationnetjes... Heel schattig allemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoorAl heb ik van de Haarlemmermeerlijnen nog maar heel weinig. Hoorn - Medemblik heb ik wel af. Heet ook een tram te zijn, maar dat deert niet
Waar is hier?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier een heleboel hippe oude stationnetjes... Heel schattig allemaal
Nee metro's doe ik niet aan. Maar soms is het inderdaad een beetje schimmig wat je wel of niet meeneemt. S-Bahnen in Duitsland tellen bijvoorbeeld weer wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:19 schreef Pheno het volgende:
Als ik de metrolijnen in Osaka en Tokio nog voor je moet schieten ben ik nog wel even bezig
Waar komt die hobby trouwens vandaan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee metro's doe ik niet aan. Maar soms is het inderdaad een beetje schimmig wat je wel of niet meeneemt. S-Bahnen in Duitsland tellen bijvoorbeeld weer wel.
Ik heb ooit eens een bestandje gevonden voor Google Earth waar alle Haarlemmermeerlijn-stationnetjes op staan. Kei makkelijkquote:
Hier om de hoek, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een bestandje gevonden voor Google Earth waar alle Haarlemmermeerlijn-stationnetjes op staan. Kei makkelijkGewoon dubbelklikken en je ziet allemaal punaises, precies waar je moet zijn
Ik zal iig kijken of ik nog wat stationnetjes mee kan pakken. Op de shinkansen is dat verdomd lastig....16 lange rijtuigen en dan niet eens kunnen uitstappen om snel even naar het bordje te lopenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee metro's doe ik niet aan. Maar soms is het inderdaad een beetje schimmig wat je wel of niet meeneemt. S-Bahnen in Duitsland tellen bijvoorbeeld weer wel.
Doe eens posten danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier om de hoek, bijvoorbeeld
Wel super handig zo'n bestandje!![]()
Hoeveel stationnetjes zijn er eigenlijk van de Haarlemmermeerlijn?
Ik kom er bijna elke dag langs... heb alleen geen digicam (meer) dus dat moet ik dan eventjes regelen nog, crappy telefoonfoto's is niksquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe eens posten dan![]()
Hoeveel? VeelWel 40 of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |