ik was drukquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef Puala het volgende:
* dacht al bijna dat Cali alweer voor haar neus het topic dicht had gegooid
Dacht, laat mij het doen, heb verder niet veel te doen :pquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef Puala het volgende:
* dacht al bijna dat Cali alweer voor haar neus het topic dicht had gegooid
Wat?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
Dus retardo meeting hier vandaag?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
Dus retardo meeting hier vandaag?
retardo = retard = dumb-assquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moet zo ook maar eens gaan eten
Mwah in je eentje eten is niet zo gezellig, liever met iemand anders erbijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik heb al honger vanaf half 11
je gaat stappenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
net slice pizza gehad, bijna vast prik hier op vrijdag
Straks weer bitches hosselen
Potverdrie, dat ben ik dus vergeten. Ik zou vandaag tosti's meenemen en geen gewoon broodquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mwah in je eentje eten is niet zo gezellig, liever met iemand anders erbij![]()
Ga denk ik tosti's eten, heb ik trek in
Oohquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Potverdrie, dat ben ik dus vergeten. Ik zou vandaag tosti's meenemen en geen gewoon brood![]()
En in je eentje is idd niet zo gezellig nee
geen idee, doe het via de webcam tegenwoordigquote:
heb een leuk ander project voorstel gevonden, maar ik ben bang om te reagerenquote:
Jij eet via de webcam?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
geen idee, doe het via de webcam tegenwoordig
jah wtf?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
geen idee, doe het via de webcam tegenwoordig
Vertelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:27 schreef Californium het volgende:
[..]
heb een leuk ander project voorstel gevonden, maar ik ben bang om te reagerentoch maar even doen
documenterenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh
[quote stagebegeleider]
Dan moet je dat documenteren
[/quote stagebegeleider]
Ik ookquote:
chromosoom replicatie en genoom stabiliteitquote:
Nah is geintje, ging over chickie die in de nijmegen reeks kwam opdagenquote:
jij en chickiesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah is geintje, ging over chickie die in de nijmegen reeks kwam opdagen
Vanavond wel chickies natuurlijk
Aahquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
chromosoom replicatie en genoom stabiliteit
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef Milou__ het volgende:
flikker op je met je weekend.. ik moet nog tot half 5
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jij en chickies![]()
je bedoelt die miss_S?
je vind dr leuk
ICTquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Aah
Kan je de RIS en GPO via een NAS schijf in de Cad 5 kabel verbinden d.m.v. een Quota?
* jslavenburg gooit random met ICT begrippen
Eey, heb mijn vriendin wel via internet ontmoet he?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee niet haar, niet iemand van fok, da's kansloos
Slaat niet eens ergens opquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Aah
Kan je de RIS en GPO via een NAS schijf in de Cad 5 kabel verbinden d.m.v. een Quota?
wie welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee niet haar, niet iemand van fok, da's kansloos
tofquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eey, heb mijn vriendin wel via internet ontmoet he?
Ben tegenwoordig aan het verkondigen dat ik verliefd ben op Anoek, is geinig om te kijken hoe ze daar op reageertquote:
tofquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En heb toch al 2 jaar, en bijna 5 maanden verkering
Het is altijd nog CAT5quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Aah
echtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig aan het verkondigen dat ik verliefd ben op Anoek, is geinig om te kijken hoe ze daar op reageert
nee over Henkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Californium het volgende:
[..]
echtdan ben ik verliefd op sjoerd
of hebben we het niet over die Anouk?
Ik moet morgen nog de hele dagquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef Milou__ het volgende:
flikker op je met je weekend.. ik moet nog tot half 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een hond is het ook![]()
Jij mag niet verliefd zijn op sjoerdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Californium het volgende:
[..]
echtdan ben ik verliefd op sjoerd
of hebben we het niet over die Anouk?
how sweetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eey, heb mijn vriendin wel via internet ontmoet he?
waarom mag ik niet verliefd zijn op sjoerdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij mag niet verliefd zijn op sjoerd
En ik ben niet verliefd op Anouk, doe niet aan verliefd zijn
Dus voordat je interessant gaat doen met afkortingen ... moet je het wel goed doenquote:
Hahaha, zou gewoon een beetje kansloos zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:38 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom mag ik niet verliefd zijn op sjoerddat bepaal jij maar eens even zeg
![]()
waarom zou dat kansloos zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, zou gewoon een beetje kansloos zijn
Maar doe wat je niet laten kan hoor![]()
Heb jij met een dude gedatequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga je er nou serieus op in?
Dude...
jah echt serieusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga je er nou serieus op in?
Dude...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet morgen nog de hele dagAl heb ik daar eigenlijk wel weer zin in
Kreeg gisteravond nog een mailtje over het tentamen (waar die stukken misten):Je moet eens kijken wat er in het OER (zo'n document wat school wel en niet mag tijdens tentamens) of naar de examencommissie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een hond is het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Doen, die hele huisgenootjes wisseltruc, maar is mijn mening maar hoor, loop maar te fuckenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:42 schreef Californium het volgende:
[..]
jah echt serieuswaarom zou dat kansloos zijn?
niet dat ik verliefd ben... vraag het me gewoon af... Vind sjoerd wel een leuke kerel en dat is niet echt een geheim
![]()
je weet wanneer onze relatie is begonnen hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doen, die hele huisgenootjes wisseltruc, maar is mijn mening maar hoor, loop maar te fucken
Ja daarom juist, maar nevermind joh, als jij achter Sjoerd aan wil gaan moet je dat doen johquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:44 schreef Californium het volgende:
[..]
je weet wanneer onze relatie is begonnen heenzo....
ja daarom juist? wie zegt dat ik achter sjoerd aan wil gaan??? daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja daarom juist, maar nevermind joh, als jij achter Sjoerd aan wil gaan moet je dat doen joh
niet echt ruziequote:
waarschijnlijk met fucken...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:44 schreef Californium het volgende:
[..]
je weet wanneer onze relatie is begonnen heenzo....
quote:
Doe ik ook niet, dat was maar een geintje johquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:47 schreef Californium het volgende:
[..]
ja daarom juist? wie zegt dat ik achter sjoerd aan wil gaan??? daar gaat het niet omhet gaat erom dat jij mij niet kan verbieden met wie ik omga
Lezen is sowieso niet mijn beste vakquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:49 schreef Californium het volgende:
[..]
er staat wanneer... dat weet je he
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, dat was maar een geintje joh
Zou het natuurlijk niet leuk vinden, maar dat boiet dan ook totaal niet
dan is het goedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lezen is sowieso niet mijn beste vak
Is een van me homeboys, die hebben niets te zoeken met mijn ex, maar dat is gewoon mijn mening, wil niet zeggen dat je je daar wat van moet aantrekken hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef Californium het volgende:
[..]
oke....
![]()
en waarom zou je et niet leuk vinden
Maar dat moet je dan toch tegen je 'homeboy' zeggen ipv je ex?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is een van me homeboys, die hebben niets te zoeken met mijn ex, maar dat is gewoon mijn mening, wil niet zeggen dat je je daar wat van moet aantrekken hoor
das waar...maar op 1 of andere manier ligt dit toch anders dan bij andere kerels, homeboys en ex-en heb ik het ideequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is een van me homeboys, die hebben niets te zoeken met mijn ex, maar dat is gewoon mijn mening, wil niet zeggen dat je je daar wat van moet aantrekken hoor
quote:
bij mijn weten niet. Tenminste, ik ben het met Hosti eens.. En met Milouquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar...maar op 1 of andere manier ligt dit toch anders dan bij andere kerels, homeboys en ex-en heb ik het idee![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bij mijn weten niet. Tenminste, ik ben het met Hosti eens.. En met Milou
duurde wel lang voordat je iets postte jahquote:
Voor mij niet, hij heeft jou toen aan de kant geschoven voor Anouk, dus kon het hem iet boeien als ik wat met jou zou beginnen, in het hypothetische geval dat jij nu iets met hem zou krijgen zit dat dus anders... Wederom mijn mening...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
das waar...maar op 1 of andere manier ligt dit toch anders dan bij andere kerels, homeboys en ex-en heb ik het idee![]()
wel een subtiele beredenatie... aan de kant geschoven... dankje... maar ik ben het er opzich wel mee eens... en het ook maar zeer hypothetisch te stellen... was op het moment eigenlijk weinig met sjoerd van plan hoor...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor mij niet, hij heeft jou toen aan de kant geschoven voor Anouk, dus kon het hem iet boeien als ik wat met jou zou beginnen, in het hypothetische geval dat jij nu iets met hem zou krijgen zit dat dus anders... Wederom mijn mening...Maar genoeg daarover als jij toch aleen maar met
reageert
Sorry bedoelde het niet lulligquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:59 schreef Californium het volgende:
[..]
wel een subtiele beredenatie... aan de kant geschoven... dankje... maar ik ben het er opzich wel mee eens... en het ook maar zeer hypothetisch te stellen... was op het moment eigenlijk weinig met sjoerd van plan hoor...
Dear dr...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef Californium het volgende:
mijn bericht begint nog steeds met Dear dr.....
het kwam best lullig overquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry bedoelde het niet lullig
Maarja, like I said, Ik heb er geen ruk mee te maken met wat jij doet![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dear dr...
I LOVE YOU ANI! AAAAAANI YEAH! AAAAAAANIIIIIIII!
neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wel eens Star Wars Robot Chicken gezien?
uhm waaromquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:02 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb net vrijwillig een wiskundeboek besteld
Ik heb er niets mee te maken behalve wat ik met het liefdesleven van mijn vrienden te maken heb, algehele interessequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
het kwam best lullig over![]()
maar goed
en ik zou me voorlopig geen zorgen erover maken hoorhet was gewoon meer hypothetisch en ik vroeg me af wat jij met mijn liefdesleven te maken had... maar op het moment zit ik met andere dingen in me hoofd
Dat is toch zo'n 21+ toelatingsexamen voor de uni?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wil colloquium doctum doen en m'n wiskunde is niet echt op niveau
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:04 schreef Milou__ het volgende:
Ik vind best dat cali mag neuken met de homeboy van hosti![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:04 schreef Milou__ het volgende:
Ik vind best dat cali mag neuken met de homeboy van hosti![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee te maken behalve wat ik met het liefdesleven van mijn vrienden te maken heb, algehele interesse![]()
Dus spill the beans; welke dude spookt door je hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik had al een hekel aan Jar Jar Binks.... maar nu hoop ik echt dat ie een light saber in zijn aars wordt gestopt...quote:
daaromquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
duurde wel lang voordat je iets postte jah
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had al een hekel aan Jar Jar Binks.... maar nu hoop ik echt dat ie een light saber in zijn aars wordt gestopt...
quote:
Yupquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n 21+ toelatingsexamen voor de uni?
Als hij leuke vrienden heeft welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij gaat ook al de vrienden van je ex af?
quote:
Hij vraagt er gewoon om...quote:
Ja ik en je ex zijn hele goede buddies, wanneer kom je langs?quote:
en jij mag welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik en je ex zijn hele goede buddies, wanneer kom je langs?
en terecht!! Heerlijk ding is datquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:12 schreef PieterBas het volgende:
Megan Fox de nieuw Lara Croft in de volgende film?
Hou zal wel blij zijn![]()
Ja maar ik ben weer hele goede vrienden met jou ex.. en ja helaas, kan ik haar niet aan doen..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar ik ben weer hele goede vrienden met jou ex.. en ja helaas, kan ik haar niet aan doen..
![]()
ik in een gangbang met 9 andere vrouwen... komt u maarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dat geyl vind
Jongens die GEYL schrijven ipv geilquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dat geyl vind
Vindt ze vast niet ergquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar ik ben weer hele goede vrienden met jou ex.. en ja helaas, kan ik haar niet aan doen..
![]()
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
ik in een gangbang met 9 andere vrouwen... komt u maar
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Maak het uiwt, het is toch geen sgrifteluku ovurhoring hierow?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jongens die GEYL schrijven ipv geil![]()
![]()
en dan ook nog een t vergeten in vindT![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vindt ze vast niet erg
Toch? Cali? Ik mag Milou__ wel palen van je toch?
Geenstijl-generatiequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jongens die GEYL schrijven ipv geil![]()
![]()
en dan ook nog een t vergeten in vindT![]()
Hoe kun je nou een gnagBANG hebben zonder mannenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Voorbinddildo'squote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een gnagBANG hebben zonder mannen
kan ook leuk zijn hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
soms is het niet goed als je visueel bent ingesteld
Misschien ben ik dat ook welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een profi cockblocker, dat is ze
soms jaquote:
dumpert is wel de shit jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:26 schreef jslavenburg het volgende:
Kom af en toe op dumpert, en daar blijft het bij
Dan wil ik je niet eens het genoegen laten kennen van door mij gepaald te wordenquote:
En daar staat genoeg van die zooi als geyl, stumpert, paupert, etc bij de commentsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
soms ja
[..]
dumpert is wel de shit ja
i know.. ik weiger het alleen te gebruikenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En daar staat genoeg van die zooi als geyl, stumpert, paupert, etc bij de comments
Ik post nooit daar, dat ding zeurt altijd dat ik opnieuw moet inloggenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
i know.. ik weiger het alleen te gebruiken
so truequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:36 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik post nooit daar, dat ding zeurt altijd dat ik opnieuw moet inloggen
vergeet niet.. weggejorist..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En daar staat genoeg van die zooi als geyl, stumpert, paupert, etc bij de comments
Voor jou 10 anderequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan wil ik je niet eens het genoegen laten kennen van door mij gepaald te worden
quote:1. De ICT-beheerder kan de informatiebehoefte van diverse disciplines binnen de organisatie in kaart brengen, formuleren, analyseren en een functioneel ontwerp voor een informatiesysteem maken.
2. De ICT-beheerder kan functionele ontwerpen inhoudelijk toelichten en de opdrachtgever adviseren bij de te nemen ontwerpbeslissingen met betrekking tot functionaliteiten.
3. De ICT-beheerder kan functionele ontwerpen vertalen in technische ontwerpen, rekening houdend met gebruikers, technische (on)mogelijkheden en in de organisatie gebruikte procedures en middelen.
5. De ICT-beheerder kan - op basis van meetbare doelstellingen uit het functioneel ontwerp - door het opstellen van testprocedures en het uitvoeren van testactiviteiten, toetsen of het informatiesysteem voldoet aan de specificaties en kan resultaten uit testactiviteiten interpreteren, bevindingen beschrijven en de leidinggevende adviseren.
9. De ICT-beheerder kan zijn opdrachten toetsen aan de verantwoordelijkheden en bevoegdheden van hemzelf en die van collega’s, gebruikmakend van zijn kennis van en inzicht in de organisatiestructuur en –cultuur.
Dan ben je erger dan ik, ik ga er nog geeneens geld uitgevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
so true
Overigens ben ik wel lid van PowNed geworden
.... dat is vraagt om een bashquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan ben je erger dan ik, ik ga er nog geeneens geld uitgeven
PB, je mag nu bashen op Psycho i.p.v. mij![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:37 schreef jslavenburg het volgende:
Zoals belooft een aantal van de (40) competenties die ik moet invullen:
[..]
Tielquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:45 schreef Puala het volgende:
Moeten we nog kijken. Waarschijnlijk begeleid op kamers omdat het contact met me ouders gewoon bagger is. Ik wil het liefst Tiel, maar het zal wel verder weg worden..
Het is puur gekeken op afstand he.quote:
Waar is je school dan? En waar woon je nu?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is puur gekeken op afstand he.
Dan woon ik dicht bij school en ook nog een beetje dicht bij mijn ouders. Zit ik overal gewoon lekker tussenin.
Mijn school staat in Geldermalsen en zelf woon ik in Ochtenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar is je school dan? En waar woon je nu?
Ik hoop toch wel het begeleid op kamers traject uit te zijn als ik 20 benquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
Nou wat nou als je HBO wil gaan doen, moet je weer gaan reizen, kun je beter iets verderweg gaan wonen zodat je er op langer termijn ook nog wat aan hebt
je bent geweldigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ja, busted, spellingn4z¡, etc, rip aan nabestaanden, etc
Als het sarcastisch was geweest had ik er welquote:
Oohquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het sarcastisch was geweest had ik er wel
je bent geweldigvan gemaakt
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben ook een behoorlijk sarcast.. Als ik nou geneeskunde had gedaan... was ik een regelrechte kloon van dr House
Dr.: Sir, you're now cured from cancerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben ook een behoorlijk sarcast.. Als ik nou geneeskunde had gedaan... was ik een regelrechte kloon van dr House
House!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
ik hoorde het ook net op de radio. Gelukkig is het niet mijn kant op gegaanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:05 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht iemand heeft buiten een vieze ruft gelaten.. blijkt dat er volgens het nieuws bij Pernis iets mis is gegaan en de stank richting het Westland en Den Haag gewaaid
Zalk mijn pa opbellen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:05 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht iemand heeft buiten een vieze ruft gelaten.. blijkt dat er volgens het nieuws bij Pernis iets mis is gegaan en de stank richting het Westland en Den Haag gewaaid
quote:Oorzaak is een lek vat bij het bedrijf Stijnweg Handelsveem. Uit het 200 litervat is 80 liter mercaptaan ontsnapt. Het vat wordt nu in een groter vat gezet, zodat er geen mercaptaan meer kan vrijkomen.
De gemorste vloeistof die op de grond ligt wordt behandeld met een andere stof zodat het minder stinkt. De lekkage is veroorzaakt doordat een vorkheftruck met zijn lepels in het vat is gestoken.
De gezondheidskundige hulpdienst GHOR meldt dat bij inademing van mercaptaan door de stank mensen misselijk kunnen worden en ze last kunnen krijgen van gerirriteerde luchtwegen. Dit gaat over als men frisse lucht inademt.
Een vorkheftruc met lepels. Ik vind het tegenstrijdig.quote:
een naaktfotoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:09 schreef jslavenburg het volgende:
Ik wil iets toevoegen aan mijn Fok! Fotoboek. Iemand suggesties?
Die wil je niet zienquote:
Ik las "met tepels"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een vorkheftruc met lepels. Ik vind het tegenstrijdig.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:15 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben nog geeneens aantrekkelijk
Altijdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:25 schreef jslavenburg het volgende:
Je reacties zijn zeer onderbouwend![]()
heul niet waar :$quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik zeg alleen maar na wat jij telkens zegt
Vlooral die streep erdoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik zeg alleen maar na wat jij telkens zegt
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wouter Hamelooral die streep erdoor
Wtf manquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:48 schreef Californium het volgende:Top 100 van donderdag 22 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 217 Californium
02. 198 motorbloempje
13. 128 Pheno
18. 119 Puala
77. 064 nicomart
92. 058 Bootje84
96. 057 Piles
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:48 schreef Californium het volgende:Top 100 van donderdag 22 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 217 Californium
02. 198 motorbloempje
13. 128 Pheno
18. 119 Puala
77. 064 nicomart
92. 058 Bootje84
96. 057 Piles
![]()
Ik rook het ook toen ik lángs pernis reed. Toen ik bij coldenhoven ff een patatje ging scoren, hing die lucht er nog! Dacht eerst ff dat het aan mij lag..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:05 schreef PieterBas het volgende:
ik weet niet... ik vond het nog wel meevallenquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben net echt aangesproken joh
Aangesproken door wie? En wat had diegene dan te melden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet niet... ik vond het nog wel meevallen![]()
![]()
vandaag maar eens een leven gaan regelen... en dan morgen weer werken
Misschien kan je een leven online bestellen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet niet... ik vond het nog wel meevallenhad zoveel niet verwacht
![]()
![]()
vandaag maar eens een leven gaan regelen... en dan morgen weer werken
komt ineens zo'n kerel die ik niet kan het lab ingelopen.... ik zo kijken.... hij zo: safety inspection Ik: oh.... Hij: the labcoats have aready been reported!(niemand droeg m.. ik was met pcr bezig zit maar in de weg) ik: oh.... Hij: don't worry, everybody gets lazy sometimes honey.... Ik:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aangesproken door wie? En wat had diegene dan te melden?
linkje?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Misschien kan je een leven online bestellen?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
komt ineens zo'n kerel die ik niet kan het lab ingelopen.... ik zo kijken.... hij zo: safety inspection Ik: oh.... Hij: the labcoats have aready been reported!(niemand droeg m.. ik was met pcr bezig zit maar in de weg) ik: oh.... Hij: don't worry, everybody gets lazy sometimes honey.... Ik:+ geshockeerd dat hij het lef had mij honey te noemen en toen ik over de shock heen was was hij al weg en kon ik er niets van zeggen
nee sorry.. heb er ook nog geen een kunnen vindenquote:
www.buyalife.comquote:
samen leven zoekenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
nee sorry.. heb er ook nog geen een kunnen vinden
Voor sommige mensen is het normaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef Californium het volgende:
[..]
samen leven zoeken![]()
ik vind dat niet netjes hoor! zo'n vies oud kereltje dat mij even honey noemt....
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
Toen ik dat vieze oude mannetje was had je er geen problemen mee
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het normaal
Maar met jouw wil ik natuurlijk wel saampjes zoeken, honing
kick m in the assquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
je weet best wat ik bedoel
maar jammer genoeg gebeurd het me vaker...
sommige mannen
ik was echt zo vanquote:
zoek m op en dan een knokploeg eropafquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
ik was echt zo van
en toen zei mijn collegayou should have told him that you don't want to be adressed like that....
en toen dacht ik... had ik moeten doen maar ben ik te mieterig voor![]()
of iig...op dat ogenblik wel... was hij 10 sec. langer blijven staan dan waarschijnlijk wel
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoek m op en dan een knokploeg eropaf
preciesquote:
Yep, moest je opeens wat gaan doen ofzo..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
Lag FOK! vanochtend plat voor een tijdje..? Ik voelde me naakt
je begrijpt de hintquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:08 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry... je hebt gelijk....
wat gebeurd is is gebeurd![]()
let's just forget 'bout it
jah.... ik moet niet zo zeiken..quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:14 schreef Californium het volgende:
[..]
jah.... ik moet niet zo zeiken..
Dat dus! Daarna werd ik gelukkig verlost. Ik ben naar 2 kassen geweest van mijn bedrijf. 1 Met LED-verlichting. Best cool. Soort hard roze/paarse verlichting boven de tomaatjesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep, moest je opeens wat gaan doen ofzo..
En dat heeft als nut?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus! Daarna werd ik gelukkig verlost. Ik ben naar 2 kassen geweest van mijn bedrijf. 1 Met LED-verlichting. Best cool. Soort hard roze/paarse verlichting boven de tomaatjes
interessant... groeien ze daarom beterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus! Daarna werd ik gelukkig verlost. Ik ben naar 2 kassen geweest van mijn bedrijf. 1 Met LED-verlichting. Best cool. Soort hard roze/paarse verlichting boven de tomaatjes
Ik denk dat het meer mannetjestomaten aantrokquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
interessant... groeien ze daarom beter![]()
??
3 reacties van mensen die het totaal niet snappen. Piet, help ze ff. Jij hoort de reden van de keuze tot LED-verlichting wel te weten (en dan gaat het niet om de kleur..)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
interessant... groeien ze daarom beter![]()
??
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer mannetjestomaten aantrok
en het probleem dat ik het niet snap is wat? ik vraag om uitleg!!! hoeft niet alles te weten zegquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
3 reacties van mensen die het totaal niet snappen. Piet, help ze ff. Jij hoort de reden van de keuze tot LED-verlichting wel te weten (en dan gaat het niet om de kleur..)
Energie bezuinigen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
3 reacties van mensen die het totaal niet snappen. Piet, help ze ff. Jij hoort de reden van de keuze tot LED-verlichting wel te weten (en dan gaat het niet om de kleur..)
Heb ff mn 1e reactie aangepast. Stond beetje grof.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
en het probleem dat ik het niet snap is wat? ik vraag om uitleg!!! hoeft niet alles te weten zeg
We have a winnerquote:
milieutechnisch beter zeker? LED's verspillen namelijk minder energie aan warmte en gaan ook nog eens langer mee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
/edit de 1e zin komt beetje cru over. Ik bedoelde het niet zo negatief. Probeer eens even goed logisch na te denken. Waar zijn LED's bekend om.. Welke eigenschappen.?
How the hell should I know / care...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
/edit de 1e zin komt beetje cru over. Ik bedoelde het niet zo negatief. Probeer eens even goed logisch na te denken. Waar zijn LED's bekend om.. Welke eigenschappen.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
jeejquote:
ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
Misschien moet ik eerst refreshen voor in antwoord geef
Ik ben al jaren niet meer in een kas geweest.. maar LED's geven feller licht en zijn ook voor de langere termijn (gezien het aantal branduren) goedkoper.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in Belgie? hoorde ik net ook iets over. Erg ziekelijk
Het zou, afgezien van het feit dat LED's inderdaad erom bekend staan minder energie te verbruiken, ook efficiënter zijn omdat rood licht (met LED's beter te produceren) beter wordt opgenomen. En iets met minder overlast volgens mij.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
milieutechnisch beter zeker? LED's verspillen namelijk minder energie aan warmte en gaan ook nog eens langer mee.
#quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in Belgie? hoorde ik net ook iets over. Erg ziekelijk
Die dingen zijn ook gewoon ziekquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
#
echt wel
wie heeft zo'n ziekelijke geest... toen ik het las kreeg ik het even koud van binnen... en ik ben niet iemand die snel ergens van te kijken staat
echt welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook gewoon ziekEcht, hoe verneukt moet je leven zijn dat je zoiets doet
Ik ben erg benieuwd naar het motief van degene die dit gedaan heeft. Kan me niet voorstellen wat iemand ertoe aanzet zoiets te doen. Al is er sowieso geen motief te bedenken waardoor een weldenkend mens hiervoor ook maar enig begrip kan hebben, me dunkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:29 schreef Californium het volgende:
[..]
#
echt wel
wie heeft zo'n ziekelijke geest... toen ik het las kreeg ik het even koud van binnen... en ik ben niet iemand die snel ergens van te kijken staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |