quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had al een hekel aan Jar Jar Binks.... maar nu hoop ik echt dat ie een light saber in zijn aars wordt gestopt...
quote:
Yupquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n 21+ toelatingsexamen voor de uni?
Als hij leuke vrienden heeft welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij gaat ook al de vrienden van je ex af?
quote:
Hij vraagt er gewoon om...quote:
Ja ik en je ex zijn hele goede buddies, wanneer kom je langs?quote:
en jij mag welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik en je ex zijn hele goede buddies, wanneer kom je langs?
en terecht!! Heerlijk ding is datquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:12 schreef PieterBas het volgende:
Megan Fox de nieuw Lara Croft in de volgende film?
Hou zal wel blij zijn![]()
Ja maar ik ben weer hele goede vrienden met jou ex.. en ja helaas, kan ik haar niet aan doen..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar ik ben weer hele goede vrienden met jou ex.. en ja helaas, kan ik haar niet aan doen..
![]()
ik in een gangbang met 9 andere vrouwen... komt u maarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dat geyl vind
Jongens die GEYL schrijven ipv geilquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dat geyl vind
Vindt ze vast niet ergquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja maar ik ben weer hele goede vrienden met jou ex.. en ja helaas, kan ik haar niet aan doen..
![]()
Pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
ik in een gangbang met 9 andere vrouwen... komt u maar
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
ik in een gangbang met 9 andere vrouwen... komt u maar
Maak het uiwt, het is toch geen sgrifteluku ovurhoring hierow?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jongens die GEYL schrijven ipv geil![]()
![]()
en dan ook nog een t vergeten in vindT![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vindt ze vast niet erg
Toch? Cali? Ik mag Milou__ wel palen van je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |