Pleepapier van de LIDLquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Lidl & Aldi zijn perfect voor houdbare dingen, snacks, goedkoop drinken e.d. Lidl ook wel voor vlees. Vers(e groenten en fruit) haal ik het liefst bij de Turk. Goedkoper en beter van kwaliteit dan bij de super en ze weten er nog wat klantenservice is.
Ja, die van 1,69 hè? Die heb ik ook altijd. Echt beresterk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben vooral een enorme fan van het keukenpapier van de Lidl. Dat spul is megagoed.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben vooral een enorme fan van het keukenpapier van de Lidl. Dat spul is megagoed. Pleepapier (en wasmiddel e.d.) haal ik bij Action (zit op een paar honderd meter van mijn huis).
Die ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, die van 1,69 hè? Die heb ik ook altijd. Echt beresterk.
Aan wasmiddelen en pleepapier kun je je niet snijden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]na de action-kaassschaaf en de zonnebrand van de action ben ik toch iets voorzichtig geworden met action spul
![]()
Tweemaal zware fysieke mishandeling door Action spul was wel genoeg wmb.
Den Haag.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah, maar dan woon je niet in een stad lijkt me? Even voor de duidelijkheid, met een stad bedoel ik dus niet Almere ofzo.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aan wasmiddelen en pleepapier kun je je niet snijden.
AH is een goede supermarkt?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Albert Heijn is gewoon een goede supermarkt klaar! C1000's zijn ook niet voor niets overgenomen.
Ik betaal trouwens iets van 40 cent voor 2 keukenrollen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, die van 1,69 hè? Die heb ik ook altijd. Echt beresterk.
Ik heb ook weleens goedkoop keukenrolpapier gehad, maar die vond ik niet fijn weet je.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik betaal trouwens iets van 40 cent voor 2 keukenrollen...
Ik heb een soort grote afkeer tegen vaatdoekjes en vieze theedoeken, en doe dus echt alles met keukenrolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens goedkoop keukenrolpapier gehad, maar die vond ik niet fijn weet je.
Auto kopen. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:59 schreef McKillem het volgende:
Ja tuurlijk zit er 20KM verder een wel een jumbo, maar wat nou als je geen auto hebt?
OMG ben jij soms een kloon van mijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb een soort grote afkeer tegen vaatdoekjes en vieze theedoeken, en doe dus echt alles met keukenrol![]()
Dit dus. Alhoewel de Aldi hier direct naast de AH ligt. Niet zo zeuren dus...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:13 schreef DS4 het volgende:
Ik snap de klacht niet. Als er genoeg mensen liever naar de Super de Boer gaan, dan zal die beter draaien dan de AH. Kennelijk is dat niet het geval.
Logisch ook. Het is één pot nat wat ze verkopen. Een fles Spa Blauw is exact hetzelfde waar je het ook koopt. Het verschil zit dan ook in prijs (maar niet genoeg om daar een wezenlijk andere keuze voor te maken, tenzij je naar Aldi/Lidl gaat, maar daar kom ik nog op), ligging en uitstraling.
AH scoort op ligging en uitstraling gewoon goed. Dus logisch dat men daar heen gaat.
Het enige alternatief is dan de Aldi/Lidl. Scoort buitengewoon slecht op liggen en uitstraling, maar is voor de echte kneiter de omweg waard.
In Waalre, waar ik nogal eens kom, ligt er ook een Aldi of Lidl (geen idee, een van de twee iig) tegenover de AH. Volgens mij kun je er een kanon afschieten. Het "verkeer" gaat iig gewoon richting en van de AH.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:16 schreef Rucebo het volgende:
Dit dus. Alhoewel de Aldi hier direct naast de AH ligt. Niet zo zeuren dus...
Een fles Spa is idd overal hetzelfde. Bij de verse producten (vlees, groente, fruit) vind je de grote verschillen. En de C1000 die hier zát had goede kwaliteit vers. De AH die ervoor in de plaats is gekomen niet. Maar gelukkig is daar Ilham, mijn trouwe Turkse buurtsuper.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:13 schreef DS4 het volgende:
Ik snap de klacht niet. Als er genoeg mensen liever naar de Super de Boer gaan, dan zal die beter draaien dan de AH. Kennelijk is dat niet het geval.
Logisch ook. Het is één pot nat wat ze verkopen. Een fles Spa Blauw is exact hetzelfde waar je het ook koopt. Het verschil zit dan ook in prijs (maar niet genoeg om daar een wezenlijk andere keuze voor te maken, tenzij je naar Aldi/Lidl gaat, maar daar kom ik nog op), ligging en uitstraling.
AH scoort op ligging en uitstraling gewoon goed. Dus logisch dat men daar heen gaat.
Het enige alternatief is dan de Aldi/Lidl. Scoort buitengewoon slecht op liggen en uitstraling, maar is voor de echte kneiter de omweg waard.
De AH is zonder meer slecht in groente. Kopen graag restpartijen op. Maar ga gewoon naar de groenteboer: kleine lokale ondernemer, betere kwaliteit. Kost iets meer, maar je leeft gezonder. Geldt m.m. voor de slager.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:28 schreef Isegrim het volgende:
Een fles Spa is idd overal hetzelfde. Bij de verse producten (vlees, groente, fruit) vind je de grote verschillen. En de C1000 die hier zát had goede kwaliteit vers. De AH die ervoor in de plaats is gekomen niet. Maar gelukkig is daar Ilham, mijn trouwe Turkse buurtsuper.
Vlees, brood en in mindere mate groente zou ik zelf sowieso niet gauw in een supermarkt kopen. En in elke stad zit toch wel een slager, bakker en groenteman. Dus dat is niet zo'n probleem...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een fles Spa is idd overal hetzelfde. Bij de verse producten (vlees, groente, fruit) vind je de grote verschillen. En de C1000 die hier zát had goede kwaliteit vers. De AH die ervoor in de plaats is gekomen niet. Maar gelukkig is daar Ilham, mijn trouwe Turkse buurtsuper.
Groenten (zoveel lekkerder en goedkoper dan bij de appie) en fruit, vlees en kipquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:34 schreef Isegrim het volgende:
Dat bedoel ik, daarvoor heb ik mijn Turk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |