abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65339500
quote:
AMSTERDAM - De Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) heeft de afgelopen maand tientallen klachten gekregen over de dominante aanwezigheid van Albert Heijn-filialen in met name wijken van grotere steden.

De klachten komen van consumenten die voor de dagelijkse boodschappen in de directe woonomgeving vrijwel zijn aangewezen op vestigingen van Albert Heijn.
De positie van Albert Heijn werd onlangs dominanter nadat bij het afstoten door moederbedrijf Ahold van het bedrijfsonderdeel Schuitema -waaronder de supermarkten van C1000 vallen- 56 vestigingen van C1000 aan Albert Heijn werden overgedragen.

Deze filialen worden nu 'in rap tempo omgebouwd tot blauwe winkels', zegt een woordvoerder van de NMa vrijdag.
Schuitema
De NMa laat weten niets aan de conglomeratie van AH-filialen in stadswijken te kunnen doen. Door het afstoten van Schuitema heeft Ahold juist aan marktaandeel ingeboet, verklaart de zegsvrouw van de kartelwaakhond.
Als bij eventuele nieuwe overnames door Ahold de omzetgrens in zicht komt, is het bedrijf verplicht een melding te doen bij de NMa. Die toetst dan of de nieuwe concentratie is toegestaan.
Bron: http://www.nu.nl/economie(...)ls-albert-heijn.html

En over een paar jaar is AH de supermarkt gelijke van MIcrosoft in dit land en betalen we 50 euro voor een komkommer.
Nee, gaat lekker zo.
Gelukkig heb ikzelf nog de keuze uit een Hoogvliet en Jumbo, maar dat lijkt me echt een kwestie van tijd.

AH Prima, maar er moet echt een anker uitgegooid worden met betrekking tot die groei want in dit tempo gaat het voor de consument nog heel nasty worden.
pi_65339836
Denk dat je je vergist; mede dankzij Microsoft zijn de PCs zo goedkoop en mede dankzij AH zijn de prijzen in de supermarkten de laatste tijd enorm gedaalt.

Overgens moeten ze idd niet een monopolie achtige positie krijgen, want dat zou niet goed zijn.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2009 12:04:23 ]
pi_65339946
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef The_End het volgende:
Denk dat je je vergist; mede dankzij Microsoft zijn de PCs zo goedkoop en mede dankzij AH zijn de prijzen in de supermarkten de laatste tijd enorm gedaalt.

Overgens moeten ze idd niet een monopolie achtige positie krijgen, want dat zou niet goed zijn.
Gedaald?
Die moet je me uitleggen.
Ik betaal nu ongeveer 30 euro voor een week boodschappen, bij de AH was dit 40 45 euro. (woon alleen)
Tis gewoon een dure supermarkt en die moet gewoon geen monopoly krijgen, ze zijn het nu wel hard aan het maken en hebben het zelfs al in bepaalde buurten.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:08:11 #4
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_65340024
50 euro voor een komkommer

Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_65340167
Ik hoop nog altijd dat de Super de Boer hier wordt omgebouwd naar een AH.

AH for the win.

Alhoewel, laatst wilde ik iets bij een C1000 halen; waren op één na allemaal AH geworden. Dat was wel onhandig
pi_65340242
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef McKillem het volgende:
Gedaald?
Die moet je me uitleggen.
Ik betaal nu ongeveer 30 euro voor een week boodschappen, bij de AH was dit 40 45 euro. (woon alleen)
Tis gewoon een dure supermarkt en die moet gewoon geen monopoly krijgen, en die is het nu wel hard aan het maken en heeft het zelfs al in bepaalde buurten.
De AH is geen dure supermarkt; Ze verkopen alleen wel ook dure producten. Het ligt er helemaal aan wat je koopt.

De laatste jaren is de prijs enorm gedaald in supermarkten vanwege prijzenoorlogen die zijn gevoerd.
pi_65340319
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:12 schreef The_End het volgende:

[..]

De AH is geen dure supermarkt; Ze verkopen alleen wel ook dure producten. Het ligt er helemaal aan wat je koopt.

De laatste jaren is de prijs enorm gedaald in supermarkten vanwege prijzenoorlogen die zijn gevoerd.
Hoe betaal ik dan TOCH minder nu ik niet meer naar de AH kan?
Ik ben echt niet anders boodschappen gaan doen heur.
pi_65340359
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef McKillem het volgende:
Ik betaal nu ongeveer 30 euro voor een week boodschappen, bij de AH was dit 40 45 euro. (
Bij ons is het precies andersom, betaalden altijd 60-70 euro per week voor boodschappen, bij AH gemiddeld 55 euro vanwege de grote keuze aan huismerken e.d.
pi_65340422
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:15 schreef Trusten het volgende:

[..]

Bij ons is het precies andersom, betaalden altijd 60-70 euro per week voor boodschappen, bij AH gemiddeld 55 euro vanwege de grote keuze aan huismerken e.d.
De vraag is natuurlijk ook wel een beetje, blijft dat zo als je alleen nog maar de AH hebt om naartoe te gaan. Ik heb daar een beetje een hard hoofd in, het blijft immers Ahold.
pi_65340501
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:14 schreef McKillem het volgende:
Hoe betaal ik dan TOCH minder nu ik niet meer naar de AH kan?
Ik ben echt niet anders boodschappen gaan doen heur.
Waarschijnlijk wel; Het zou geloofwaardig zijn als je bij de AH een paar euro meer kwijt zou zijn op 30 euro boodschappen, maar 15 euro meer op 30 euro boodschappen is gewoon heel erg ongeloofwaardig.

Het probleem wat ik heb met boodschappen doen bij de AH (zeker als ik honger heb), is dat ik met hele dure dingen bij de kassa sta die ik niet persee 'nodig' heb. (zoals grote gevulde olijven of een nieuwe DVD) Dan wordt het al snel een stuk duurder.
pi_65340509
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef McKillem het volgende:
De vraag is natuurlijk ook wel een beetje, blijft dat zo als je alleen nog maar de AH hebt om naartoe te gaan. Ik heb daar een beetje een hard hoofd in, het blijft immers Ahold.
Ja ik vind die dominante positie ook niet ok hoor.... keuze moet er zijn
pi_65340580
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef McKillem het volgende:

[..]

En over een paar jaar is AH de supermarkt gelijke van MIcrosoft in dit land en betalen we 50 euro voor een komkommer.
Nee, gaat lekker zo.
Gelukkig heb ikzelf nog de keuze uit een Hoogvliet en Jumbo, maar dat lijkt me echt een kwestie van tijd.

AH Prima, maar er moet echt een anker uitgegooid worden met betrekking tot die groei want in dit tempo gaat het voor de consument nog heel nasty worden.
Bij de albertheijn betaal je al voor 1 eenheid groente evenveel als waar de jumbo een zak voor levert, en waar de markt 5kg voor weet te brengen.

Nare, dure, supermarkt.
pi_65340652
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 23-01-2009 19:38:18 (te haags!) ]
Nothing to see here, carry on
pi_65340664
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:15 schreef Trusten het volgende:

[..]

De jumbo heeft een groter assortiment huismerken. En deze zijn nog goedkoper ook. Bijv. Lipton-achtige ijsthee, als eigen merk alleen te vinden bij de AH (1,20) en de Jumbo (95 cent). Beide anderhalve liter.

Als ik wat frisdrank en andere dingen vergeten ben, en dit haal bij de AH, zit ik snel op 10 a 15 euro. Als ik bij de Jumbo voor 2 weken aan houdbare spullen in sla, moet ik moeite doen om boven de 25 euro (Gratis parkeren..) te komen.
pi_65340736
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef RijstNatie het volgende:
albert heijn is een kankerwinkel, alles wat je in die winkel koopt is elders goedkoper of beter

ik haat al hun kanker acties zoals; zegels sparen (die 10 cent per zegel kosten), bonuskankerkaart die je gvd moet meenemen om een korting te krijgen, kankerjoker plakken om 10% korting te krijgen, heel die tyvus marketing actie kost meer dan al die korting die ze geven
Praat eens normaal pauper.
pi_65340837
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef The_End het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel; Het zou geloofwaardig zijn als je bij de AH een paar euro meer kwijt zou zijn op 30 euro boodschappen, maar 15 euro meer op 30 euro boodschappen is gewoon heel erg ongeloofwaardig.

Het probleem wat ik heb met boodschappen doen bij de AH (zeker als ik honger heb), is dat ik met hele dure dingen bij de kassa sta die ik niet persee 'nodig' heb. (zoals grote gevulde olijven of een nieuwe DVD) Dan wordt het al snel een stuk duurder.
Toch is mijn constatering anders op dit moment.
http://www.supers.nl/ heeft het inderdaad ook maar over een paar euro.
Zie alleen niet wat ze hier nou met wat vergelijken.
Tussen a-merken zal inderdaad wel weinig verschil zitten.
pi_65340909
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef McKillem het volgende:

[..]

Toch is mijn constatering anders op dit moment.
http://www.supers.nl/ heeft het inderdaad ook maar over een paar euro.
Zie alleen niet wat ze hier nou met wat vergelijken.
Tussen a-merken zal inderdaad wel weinig verschil zitten.
Had ik ook al zitten kijken. Hier staat een tabel met producten die ze gebruiken voor de vergelijking: http://www.supers.nl/prijsvergelijking.php

We zijn het er denk ik allemaal wel over eens dat een monopolie niet goed zou zijn; elk bedrijf zou daar misbruik van maken...
pi_65340916
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De jumbo heeft een groter assortiment huismerken. En deze zijn nog goedkoper ook. Bijv. Lipton-achtige ijsthee, als eigen merk alleen te vinden bij de AH (1,20) en de Jumbo (95 cent). Beide anderhalve liter.

Als ik wat frisdrank en andere dingen vergeten ben, en dit haal bij de AH, zit ik snel op 10 a 15 euro. Als ik bij de Jumbo voor 2 weken aan houdbare spullen in sla, moet ik moeite doen om boven de 25 euro (Gratis parkeren..) te komen.
Ah ik ben dus niet gek aan het worden. Of iig niet alleen.
pi_65340967
AH is een te dure supermarkt in vergelijking met een Jumbo of Dirk.
pi_65340979
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:28 schreef The_End het volgende:

[..]

Had ik ook al zitten kijken. Hier staat een tabel met producten die ze gebruiken voor de vergelijking: http://www.supers.nl/prijsvergelijking.php

We zijn het er denk ik allemaal wel over eens dat een monopolie niet goed zou zijn; elk bedrijf zou daar misbruik van maken...
Ah zijn dus inderdaad wel alleen a-merk vergelijkingen. Daar geloof ik inderaad direct van dat het prijsverschil klein is.
pi_65340987
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De jumbo heeft een groter assortiment huismerken.
De jumbo zit hier niet in een straal van 25 km....en van AH zitten er drie...do the math
pi_65341005
Bij de Lidl vul je een kar voor 75 euro, bij de AH mag je het proberen met 150 euro.
Toch heeft de AH hele lekkere spulletjes die je elders niet kunt krijgen.
pi_65341115
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef Trusten het volgende:

[..]

De jumbo zit hier niet in een straal van 25 km....en van AH zitten er drie...do the math
Ja dat is dus het probleem met die verkapte monopoly van ze. Omdat je niets goudkopers meer in de buurt hebt word je in feite geforceerd daar je boodschappen te halen. Als er 30km verder een jumbo zit is dat natuurlijk ivm benzine niet rendabel. En je moet er maar even zin aan hebben die afstand af te leggen voor boodschappen natuurlijk.
pi_65341187
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef Dementor het volgende:
Bij de Lidl vul je een kar voor 75 euro, bij de AH mag je het proberen met 150 euro.
Vind ikzelf niet eens, maar ik ben sowieso heel cheap met boodschappen. Zeerzelden koop ik het duurdere merk.
Uiteindelijk vreet je het op en schijt je het uit. Dat wil ik zo goedkoop mogelijk doen.
pi_65341422
Grappig. Ik heb idd hetzelfde meegemaakt hier. Om de hoek zat zit een AH maar voor wat overige goedkopere boodschappen gingen we altijd naar de c1000, die op 3 minuten lopen zat. Sinds een maand is dat ook een AH geworden. En dat terwijl er verderop ookal weer een AH zat.

Als ik nu een wandeling van 10 minuten zou maken zou ik langs 3 AH's komen.
Ik moet wel zeggen die nieuwe AH's zijn wel Gratis koffie. bredere wegen. Meer overzicht bij de kassa door een beter scherm waarop je duidelijk alle prijzen ziet. En tegenwoordig zijn alle koelvakken afgesloten met glazen deurtjes, dus beter voor het milieu!
pi_65341545
Je moet A-Merken met A-Merken vergelijken en huismerken met huismerken. Qua A-Merken is AH duurder dan Durk en Jumbo. Qua huismerk zit er vrij weinig verschil, maar zal AH misschien nog net wat duurder zijn. Maar AH heeft ook bijzonder veel Euroshopperartikelen en die zijn echt op Aldi/Lidlniveau qua prijs. En die koop ik redelijk vaak, gecombineerd met huismerken en heel soms A-merk.
pi_65341659
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:45 schreef detulp050 het volgende:
Je moet A-Merken met A-Merken vergelijken en huismerken met huismerken. Qua A-Merken is AH duurder dan Durk en Jumbo. Qua huismerk zit er vrij weinig verschil, maar zal AH misschien nog net wat duurder zijn. Maar AH heeft ook bijzonder veel Euroshopperartikelen en die zijn echt op Aldi/Lidlniveau qua prijs. En die koop ik redelijk vaak, gecombineerd met huismerken en heel soms A-merk.
Toch zijn er zo te zien meer mensen die merken dat ze elders voordeliger boodschappen doen. Waaruit ik alleen maar kan concluderen dat er toch ergens een nuance geplaatst moet worden in je reactie.
pi_65341723
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef Dementor het volgende:
Hangt er vanaf wat je koopt. Euroshopper cola is 33 cent voor 1.5 liter. Bij de Lild is het 48 cent voor 2 liter. You do the Math.
Maar goed, je opmerking raakt kant noch wal. Want wat is 'een kar vol'?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:50:34 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65341741
Mooi. Mijn klacht is dus genoteerd.

Mijn Albert Heijn, wat doe je?

Dood aan AH
pi_65341744
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef McKillem het volgende:
Toch zijn er zo te zien meer mensen die merken dat ze elders voordeliger boodschappen doen. Waaruit ik alleen maar kan concluderen dat er toch ergens een nuance geplaatst moet worden in je reactie.
Omdat mensen toch meer A-merken kopen dan dat je zou verwachten. En qua A-Merken is AH duur.
pi_65341780
Mijn tip is overigens: wil je de AH niet. Ga er dan niet heen. Als veel mensen het met je eens zijn, komen er vanzelf minder AH's
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:54:02 #32
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_65341864
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef McKillem het volgende:

[..]

Nee, gaat lekker zo.

Tja hallo, wat een gelul zeg! De zelfde consument weigert namelijk ergens anders hun boodschappen te doen, ook als er wel allerlei winkeltjes en buurtsuppers in de buurt zitten, want tja...de Albert Heijn is zo goedkoop. In mijn ervaring is dat helemaal niet waar, maar goed.

Maar nee, nu gaan we klagen dat de AH overal zit...ja gek hè, als iedereen daar boodschappen doet.

Ik begin toch wel moeite te krijgen met het serieus nemen van de gemiddelde Nederlander zo langzamerhand.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_65341885
Wij hebben hier (in twee dorpen verspreid) nu ineens 3 AH's

eerst was het plusmarkt/c1000/spar en appie en appie.. nu ineens is t c1000/appie/appie en appie (en godzijdank ook nog de Vlaams/Nedse spar

In stad verderop zie je t ook; zit er ineens een appie waar eerst een c1000 zat. je ontkomt niet meer aan t kreng zo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_65341923
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je koopt. Euroshopper cola is 33 cent voor 1.5 liter. Bij de Lild is het 48 cent voor 2 liter. You do the Math.
Maar goed, je opmerking raakt kant noch wal. Want wat is 'een kar vol'?
Gewoon het spul wat ik normaal ook koop om van te leven.
Groente, fruit, vlees, melk etc.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 23 januari 2009 @ 12:55:53 #35
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65341934
Ik heb een keer voor de grap boodschappen gedaan in zo'n ouderwetse buurtsuper.
Geloof me, de appie is spotgoedkoop vergeleken bij die prijzen......
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:55:58 #36
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65341940
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Mijn tip is overigens: wil je de AH niet. Ga er dan niet heen. Als veel mensen het met je eens zijn, komen er vanzelf minder AH's
Ik had met AH geen enkel probleem. Tot ze ineens besloten dat ze hun eigen huismerken gingen pushen en besloten dat alles het veld moest ruimen voor de smerige eigen merk teringzooi van ze.
Ik vind het niet erg om meer te betalen, ik vind het erg dat mij mijn keuze wordt ontnomen. En in Utrecht centrum vind je geen enkele andere supermarkt dan AH. Dus hoe dan ook, je moet die smerige k^^^^er tapas en hoerige stinkgroenten van ze kopen en wat er overblijft is eigen merk crap waar ik jeuk van krijg.
Daarnaast zijn we ook helemaal van de pot gerukt ook, dat we betalen voor die k^^^^er acties van ze, waar geen hond op zit te wachten.
Beter betalen we de boeren, biologische slagers en uitwringers als Lidl voor ons levensonderhoud.

Viva la revolucion!!
pi_65341952
quote:

[..]

Omdat mensen toch meer A-merken kopen dan dat je zou verwachten. En qua A-Merken is AH duur.
Ja dat dus.
pi_65341964
quote:
Ja, dat is dus het probleem.
In mijn vorige buurt had je alleen nog maar AH binnen loopbare afstand. Iets verder op zat een C1000 tot dat ook die dicht ging en blauw werd.
Ik had/heb geen auto dus langere afstanden met OV afleggen voor een super waar je je wekelijkse boodschappen gaat doen is, zoals je zal begrijpen, gewoonweg geen optie.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:57:14 #39
3185 Adelante
To let it go now
pi_65341990
quote:
maar hij zit zo dichtbij
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:58:14 #40
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_65342035
Google is your friend. Ik dacht, ik lees het bericht even.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_65342077
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Semisane het volgende:

[..]

Tja hallo, wat een gelul zeg! De zelfde consument weigert namelijk ergens anders hun boodschappen te doen, ook als er wel allerlei winkeltjes en buurtsuppers in de buurt zitten, want tja...de Albert Heijn is zo goedkoop. In mijn ervaring is dat helemaal niet waar, maar goed.

Maar nee, nu gaan we klagen dat de AH overal zit...ja gek hè, als iedereen daar boodschappen doet.

Ik begin toch wel moeite te krijgen met het serieus nemen van de gemiddelde Nederlander zo langzamerhand.
Dat is gelul, want je hebt tegenwoordig op zat plekken al helemaal de keuze niet meer. Ja tuurlijk zit er 20KM verder een wel een jumbo, maar wat nou als je geen auto hebt?
pi_65342085
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:42 schreef Unrealist- het volgende:
Grappig. Ik heb idd hetzelfde meegemaakt hier. Om de hoek zat zit een AH maar voor wat overige goedkopere boodschappen gingen we altijd naar de c1000, die op 3 minuten lopen zat. Sinds een maand is dat ook een AH geworden. En dat terwijl er verderop ookal weer een AH zat.
Ik heb het idee dat ze dat bij mij in de buurt doen omdat er veel studentenpubliek is, dan kan het misschien qua huurprijs niet uit, al die studenten worden kapitaalkrachtige consumenten die de appie als synoniem voor supermarkt zien.
quote:
Als ik nu een wandeling van 10 minuten zou maken zou ik langs 3 AH's komen.
Ik moet wel zeggen die nieuwe AH's zijn wel Gratis koffie. bredere wegen. Meer overzicht bij de kassa door een beter scherm waarop je duidelijk alle prijzen ziet. En tegenwoordig zijn alle koelvakken afgesloten met glazen deurtjes, dus beter voor het milieu!
Ik vind het waardeloos, ik vind het personeel klantonvriendelijk, onbeschoft, ik vind de bedrijfsleiders oplichters die proberen altijd stiekem een andere prijs te rekenen dan erop staat in de hoop dat niemand erover gaat zeuren en als je dat wel doet je nog een geirriteerde reactie krijgt ook. Verder proberen ze opzettelijk zoveel mogelijk verwarring te zaaien met de prijzen en houden ze hun assortiment niet op orde.

Maar toch ga ik niet verder lopen voor een betere super. En ik ben niet de enige dus dan krijg je ook gewoon waar je om vraagt: Een slechte en veel te dure supermarkt die lekker dichtbij is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65342104
quote:

[..]

Iets duurder, maar qua huismerken zit er, in vergelijking met de jumbo, 10 tot 20 procent prijsverschil in. Producten van onder de euro procentueel gezien nog veel meer.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:01:14 #44
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_65342133
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef The_End het volgende:

[..]

Praat eens normaal pauper.
Nou, Inderdaad.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_65342141
quote:
Mijn tip: Kijk naar de historie. Als AH ineens in een gebied in Rotterdam alle C1000 supermarkten blauw gaat verfen, heb je ineens nog maar 5 AH's over.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 23 januari 2009 @ 13:01:36 #46
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65342144
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:55 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik had met AH geen enkel probleem. Tot ze ineens besloten dat ze hun eigen huismerken gingen pushen en besloten dat alles het veld moest ruimen voor de smerige eigen merk teringzooi van ze.
Ik vind het niet erg om meer te betalen, ik vind het erg dat mij mijn keuze wordt ontnomen. En in Utrecht centrum vind je geen enkele andere supermarkt dan AH. Dus hoe dan ook, je moet die smerige k^^^^er tapas en hoerige stinkgroenten van ze kopen en wat er overblijft is eigen merk crap waar ik jeuk van krijg.
Daarnaast zijn we ook helemaal van de pot gerukt ook, dat we betalen voor die k^^^^er acties van ze, waar geen hond op zit te wachten.
Beter betalen we de boeren, biologische slagers en uitwringers als Lidl voor ons levensonderhoud.

Viva la revolucion!!
Hmmmmm
Een commercieel bedrijf wat winst wil maken, hoe vreemd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:03:57 #47
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_65342230
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:59 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat is gelul, want je hebt tegenwoordig op zat plekken al helemaal de keuze niet meer. Ja tuurlijk zit er 20KM verder een wel een jumbo, maar wat nou als je geen auto hebt?
Er zit in jouw buurt _geen_ enkele andere winkel? Dat kan ik me niet voorstellen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:04:47 #48
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_65342258
Ik ga altijd naar de Ah.
Ik heb 1 keer de proef op de som genomen en alles bij de Bas/Dirk enz gehaald maar daar was ik tot mijn verbazing meer kwijt.
Ik koop dan ook heel veel bonus aanbiedingen en dat scheelt.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_65342265
Sommige artikelen bij de Lild doen echt niet onder voor een A merk hoor. Die euroshopper artikelen van AH vind ik maar niets.
pi_65342269
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:03 schreef Semisane het volgende:

[..]

Er zit in jouw buurt _geen_ enkele andere winkel? Dat kan ik me niet voorstellen.
Verder gaat het artikel over de grote steden er is dan altijd wel een aldi/lidl/dirk/bas/turk in de buurt als alternatief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')