quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:53 schreef Aventura het volgende:Dat doen ze vooral bij de kleinere filialen. A-merken worden vervangen door de AH-variant. Op de verpakking na lijkt het product van geen kanten op het origineel
Dit is idd een relatief kleine AH helemaal achteraan op de gracht.
Daar is de keuze al beperkt want ze gaan er vanuit dat er alleen maar gesjeesde tweeverdieners wonen.
Wat zoveel inhoud dat je vooral veel champagne ( slechte ook nog ), veel prosecco en kant en klare tapas kan krijgen. Die echt om te janken zo slecht zijn.
De schappen van de comfort food barsten uit hun voegen, maar regelmatig zijn dingen als bloem, prei of rode pepers niet aanwezig

Melk was er vandaag ook niet

Ik denk dat ik voor het eerst in mijn leven een klacht ga indienen bij het HK
Wat ijsmeis zegt; de eigen merken lijken ook echt niet op het origineel. Daarbij wil ik keuze, verdomme!
Ik moet een pokke-eind fietsen voor een andere supermarkt, want hier in het centrum zit alleen een AH.
En ze zijn allemaal net zo kut.
Als de Lidl dichterbij had gezeten was ik er sowieso boodschappen gaan doen, want de Lidl die er zit is heel groot en heeft belachelijk veel keus ( en mooie groenten en fruit ).
Iets wat bij de AH nauwelijks voorkomt. Als ik al een stuk fruit kan vinden, dan is ie al verrot als ik thuis kom.
Hoe komen ze hiermee weg, in vredesnaam?