maar de bolognaise chips van AH is dan weer wel lekkerder dan die van Lay'squote:Op zaterdag 13 december 2008 12:57 schreef Aventura het volgende:
Mijn laatste ergernis (gister nog) was dat ik Lay's Sensations chips zocht en het nergens meer kon vinden. Hebben ze dit ervoor in de plaats gelegd: [ afbeelding ]. 'Temptations'. Het is nog niet niet schandalig. En denken ze dat ik achterlijk ben ofzo; deze chipjes smaken heel anders dan die van Lays.
En smérigquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:57 schreef Aventura het volgende:
Mijn laatste ergernis (gister nog) was dat ik Lay's Sensations chips zocht en het nergens meer kon vinden. Hebben ze dit ervoor in de plaats gelegd: [ afbeelding ]. 'Temptations'. Het is nog niet niet schandalig. En denken ze dat ik achterlijk ben ofzo; deze chipjes smaken heel anders dan die van Lays.
Dit is idd een relatief kleine AH helemaal achteraan op de gracht.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:53 schreef Aventura het volgende:
Dat doen ze vooral bij de kleinere filialen. A-merken worden vervangen door de AH-variant. Op de verpakking na lijkt het product van geen kanten op het origineel
Niet, als we massaal ergens anders gaan kopen....quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:00 schreef SHE het volgende:
Hoe komen ze hiermee weg, in vredesnaam?
En dan is het nog de beste AH van NL?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:13 schreef SHE het volgende:
Nah! Precies hetzelfde hier!
Ik heb er verdomme bijna een uur!! over gedaan vandaag. Er stonden rijen tot aan de vlees afdeling
En ook niet even wat extra kassa's opgooien hoor, want neeeee je zou maar op zaterdag extra personeel inzetten.
Nieuwmarkt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:10 schreef SHE het volgende:
Overigens vertelde de bedrijfsleider van mijn kleine AH mij vandaag dat zijn toko de best lopende AH in NL is
Het is klein, maar draait belachelijk veel omzet.
Ik vraag me af hoe dat kan? Blijven die grachten snobs dan toch die meuk kopen? Slikken ze die opdringerige eigen merk voor zoete koek?
Het moet haast wel, want verse, normale producten zijn dus niet te krijgen bij ons!
we liepen laatst een Jumbo in in Hoogeveenquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:06 schreef Aventura het volgende:
Het is de keerzijde van het leven in een grote stad. Toen ik een keer met zuslief, die in een buitenwijk van Den Haag woont, in een Jumbo XL kwam keek ik mijn ogen uit. Van sommige producten kende ik het bestaan niet eens. En een keuze...
Helemaal mee eens. Wat een deceptie! Ik ben gek op de Lay's variant maar die heeft mijn AH dus niet meer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:50 schreef schatje het volgende:
Ik ben zo gek geweest om deze te proberen:
[ afbeelding ]
Vieze chemische paprikasmaak en lang niet krokant en dik als die van Lay's.
En daar durven ze dan ook nog een euro voor te vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |