quote:
Woei! Goed album is 'tquote:Ekdom draait een nieuwe van Broes
En nog 1quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
The Last Carnival, een eerbetoon aan Danny Federici. Prachtig.
Tot straksquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef 3FMaster het volgende:
Allo!
Storing vanochtend? Irritant zeg, een ochtend zonder fok![]()
Tevens ook weer Houdoe: werken, en dan natuurlijk met bier, chips en vlaggetje vooraan zitten bij EW!
Tot vanavond!!
quote:
Woei! Komt goed uit. Volgende semester heb ik een college dat om 9 uur begint, dan kan ik dus mooi opstaan met Rick ipv Gielquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef Sersjee het volgende:
Behoorlijk offtopic, maar ik zie dat Koert en EJ bij RvV's nieuwe ochtendshow aan de gang gaan! Ik ga de frequentie van Veronica maar eens opzoeken...
2 februariquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Woei! Komt goed uit. Volgende semester heb ik een college dat om 9 uur begint, dan kan ik dus mooi opstaan met Rick ipv Giel
Wanneer begint Rick in de ochtend?
Ik moet vanaf 2 februari ook erg vroeg beginnen, maar om dan naar de concurrent van m'n stagebedrijf te gaan luisteren...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Woei! Komt goed uit. Volgende semester heb ik een college dat om 9 uur begint, dan kan ik dus mooi opstaan met Rick ipv Giel
Wanneer begint Rick in de ochtend?
103quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:51 schreef Sersjee het volgende:
Behoorlijk offtopic, maar ik zie dat Koert en EJ bij RvV's nieuwe ochtendshow aan de gang gaan! Ik ga de frequentie van Veronica maar eens opzoeken...
Dit pareltje? Parkeerplekken voor gehandicapten die altijd leeg staanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:33 schreef Agiath het volgende:
Ik word zo gebeld door Timur, over een onderwerp waar ik een topic over aanmaakte in KLB
Neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit pareltje? Parkeerplekken voor gehandicapten die altijd leeg staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |