Kan het niet beter verwoordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Agiath het volgende:Subklacht: Vroeger stierven gehandicapten gewoon (darwin), tegenwoordig hebben ze eigen parkeerplekken
Misschien zijn ze alsnog gewoon doodgegaan, dat hun plekje vrij is?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Agiath het volgende:
Subklacht: Vroeger stierven gehandicapten gewoon (darwin), tegenwoordig hebben ze eigen parkeerplekken
invalide wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef Ladidadida het volgende:
Wat moet je doen voor zo'n gehandicaptenparkeerpas? Misschien zijn ze wel heel makkelijk te krijgen
Nou geloof me die krijg je niet zomaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef Ladidadida het volgende:
Wat moet je doen voor zo'n gehandicaptenparkeerpas? Misschien zijn ze wel heel makkelijk te krijgen
En een gehandicapte kan geen geld hebben omdat...?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:43 schreef MdMa98 het volgende:
Het ergste is van die gehandicapten met vervoer: Ze hebben geen geld, wel een dikke auto en zijn zooooooooooooooooooooooooooo zielig in dit land.
En ik maar hard werken voor mijn eigen autotje.
ze kunnen wel geld hebben, maar zijn maar zielig omdat ze een afwijking aan "iets"hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
En een gehandicapte kan geen geld hebben omdat...?
laat jezelf invalide schoppenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:43 schreef MdMa98 het volgende:
Het ergste is van die gehandicapten met vervoer: Ze hebben geen geld, wel een dikke auto en zijn zooooooooooooooooooooooooooo zielig in dit land.
En ik maar hard werken voor mijn eigen autotje.
ik dacht dat jij nog een drie wieler hadquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom moet je net als ik een nep gehandicapten bordje in je wagen leggenKoop je bij elke autohandel man
Parkeer je wagen, trek een keer met je been nadat je kaartje voor de voorruit gelegd hebt en klaar is Koos. Truc heeft al zovaak gewerkt
Wat een ongelooflijke bullcrap.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
ze kunnen wel geld hebben, maar zijn maar zielig omdat ze een afwijking aan "iets"hebben.
de eerste gehandicapte die niet zielig doet en hard gaat werken voor z`n centen moet nog ontwikkeld worden,
Uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
ze kunnen wel geld hebben, maar zijn maar zielig omdat ze een afwijking aan "iets"hebben.
de eerste gehandicapte die niet zielig doet en hard gaat werken voor z`n centen moet nog ontwikkeld worden,
Heldquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom moet je net als ik een nep gehandicapten bordje in je wagen leggenKoop je bij elke autohandel man
Parkeer je wagen, trek een keer met je been nadat je kaartje voor de voorruit gelegd hebt en klaar is Koos. Truc heeft al zovaak gewerkt
Helemaal eens met TSquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Agiath het volgende:
Zo associaal is dat, heb je schaarse plek gebruik je hem niet eens, laat dan andere mensen daar staanVolgende keer als ik je zie lopen met je looprekje trap ik dat ding onder je vandaan, manke
Klacht: Parkeerplekken voor gehandicapten die altijd leeg staan, zodat ik er niet kan parkeren en weer 300 meter verderop moet staan
Subklacht: Vroeger stierven gehandicapten gewoon (darwin), tegenwoordig hebben ze eigen parkeerplekken
uit zn stoel sleuren en zo hard schoppen dat hij weer normaal kan lopenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef Gia het volgende:
Als het in een woonwijk is, omdat daar toevallig een gehandicapte woont, of meerdere, dan moeten die plekken maar voorzien worden van een nummerplaat, zodat je in elk geval zeker weet dat de rechthebbende in elk geval een auto heeft.
Voor steden, winkels e.d. zijn 2 tot 4 van die plekken genoeg. Gehandicapten kúnnen namelijk ook op andere plekken parkeren.
Overigens mag je wel stoppen op een gehandicapten parkeerplaats om iemand in- of uit te laten stappen.
Mijn man deed dit laatst bij de super, komt er een rolstoeler aangesjeesd, zonder auto !, om te vragen of wij zijn handicap soms ook over willen nemen! Dat ie gewoon even de verkeersregels leert!
Als je niet snapt dat er meerdere soorten handicaps zijn dan hoef je alleen maar in de spiegel te kijken om je vraag met ja te beantwoorden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso: Ooit een verstandelijk gehandicapte auto zien rijden ?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |