abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65039290
Situatieschets: Ik woon in de binnenstad van Delft, nog net buiten de autovrije zone.
Nu is het altijd erg vol hier wat betreft parkeerplekken, kom je na 19:00 thuis dan sta je 9 van de 10 keer 400 meter verder op een pleintje, in plaats van voor je deur

Maar nu komen er steeds meer parkeerplekken voor gehandicapten bij in de buurt. Nou goed vooral met deze drukte kan ik me voorstellen dat als je slecht ter been ben altijd dicht bij je huis wilt staan...

Maar wat schetst mijn verbazing, sommige plekken zijn gewoon altijd leeg om 4 uur snachts, in het weekend, altijd!

Zo associaal is dat, heb je schaarse plek gebruik je hem niet eens, laat dan andere mensen daar staan Volgende keer als ik je zie lopen met je looprekje trap ik dat ding onder je vandaan, manke

Klacht: Parkeerplekken voor gehandicapten die altijd leeg staan, zodat ik er niet kan parkeren en weer 300 meter verderop moet staan

Subklacht: Vroeger stierven gehandicapten gewoon (darwin ), tegenwoordig hebben ze eigen parkeerplekken
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_65039381
En die gehandicaptenparkeerplaatsen zijn altijd de mooiste plekjes recht voor de deur. Laat ze die lekker ergens achteraan in een hoekje plaatsen, ze hebben toch een rolstoel, wij moeten lopen
pi_65039390
Mooie klacht.
Helemaal mee eens.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:20:11 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_65039417
Lastig probleem.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:21:12 #5
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_65039462
Wat moet je doen voor zo'n gehandicaptenparkeerpas? Misschien zijn ze wel heel makkelijk te krijgen
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mańana O+
pi_65039473
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Agiath het volgende:Subklacht: Vroeger stierven gehandicapten gewoon (darwin ), tegenwoordig hebben ze eigen parkeerplekken
Kan het niet beter verwoorden
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:29:13 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_65039821
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Agiath het volgende:
Subklacht: Vroeger stierven gehandicapten gewoon (darwin ), tegenwoordig hebben ze eigen parkeerplekken
Misschien zijn ze alsnog gewoon doodgegaan, dat hun plekje vrij is?
censuur :O
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:31:08 #8
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_65039900
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef Ladidadida het volgende:
Wat moet je doen voor zo'n gehandicaptenparkeerpas? Misschien zijn ze wel heel makkelijk te krijgen
invalide worden
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:36:25 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_65040108
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef Ladidadida het volgende:
Nou geloof me die krijg je niet zomaar.

En voor de rest TS....
pi_65040183
In binnenstad wonen + auto bezitten + verwachten voor de deur te kunnen parkeren = faal.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
  Spellchecker woensdag 14 januari 2009 @ 18:42:33 #11
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_65040381
Het is vast wel mogelijk om zo'n gehandicaptenkaart te vervalsen
Tevens -purist.
pi_65040397
Het ergste is van die gehandicapten met vervoer: Ze hebben geen geld, wel een dikke auto en zijn zooooooooooooooooooooooooooo zielig in dit land.
En ik maar hard werken voor mijn eigen autotje.
pi_65040504
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:43 schreef MdMa98 het volgende:
Het ergste is van die gehandicapten met vervoer: Ze hebben geen geld, wel een dikke auto en zijn zooooooooooooooooooooooooooo zielig in dit land.
En een gehandicapte kan geen geld hebben omdat...?
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_65040577
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Treinkopper het volgende:

[..]

En een gehandicapte kan geen geld hebben omdat...?
ze kunnen wel geld hebben, maar zijn maar zielig omdat ze een afwijking aan "iets"hebben.
de eerste gehandicapte die niet zielig doet en hard gaat werken voor z`n centen moet nog ontwikkeld worden,
pi_65040627
Daarom moet je net als ik een nep gehandicapten bordje in je wagen leggen Koop je bij elke autohandel man

Parkeer je wagen, trek een keer met je been nadat je kaartje voor de voorruit gelegd hebt en klaar is Koos. Truc heeft al zovaak gewerkt
U MAD?
pi_65040668
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:43 schreef MdMa98 het volgende:
laat jezelf invalide schoppen
Narf!
pi_65040674
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom moet je net als ik een nep gehandicapten bordje in je wagen leggen Koop je bij elke autohandel man

Parkeer je wagen, trek een keer met je been nadat je kaartje voor de voorruit gelegd hebt en klaar is Koos. Truc heeft al zovaak gewerkt
ik dacht dat jij nog een drie wieler had

+1 respect voor de bw
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:49:47 #18
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_65040686
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

ze kunnen wel geld hebben, maar zijn maar zielig omdat ze een afwijking aan "iets"hebben.
de eerste gehandicapte die niet zielig doet en hard gaat werken voor z`n centen moet nog ontwikkeld worden,
Wat een ongelooflijke bullcrap.

En TS, staan er bordjes met nummerborden bij of zijn het algemene gehandicaptenplaatsen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:49:59 #19
3542 Gia
User under construction
pi_65040694
Als het in een woonwijk is, omdat daar toevallig een gehandicapte woont, of meerdere, dan moeten die plekken maar voorzien worden van een nummerplaat, zodat je in elk geval zeker weet dat de rechthebbende in elk geval een auto heeft.

Voor steden, winkels e.d. zijn 2 tot 4 van die plekken genoeg. Gehandicapten kúnnen namelijk ook op andere plekken parkeren.

Overigens mag je wel stoppen op een gehandicapten parkeerplaats om iemand in- of uit te laten stappen.
Mijn man deed dit laatst bij de super, komt er een rolstoeler aangesjeesd, zonder auto !, om te vragen of wij zijn handicap soms ook over willen nemen! Dat ie gewoon even de verkeersregels leert!
pi_65040698
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Uiteraard.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_65040751
Sowieso: Ooit een verstandelijk gehandicapte auto zien rijden ?!?

Nee wie parkeren meestal op die parkeerplaatsen: Van die norse bejaarden van 70 in een Toyota Avensis die vinden dat ze recht hebben op die parkeerplaatsen want ze hebben Nederland ook opgebouwd
U MAD?
pi_65040755
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:

Held
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_65040776
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Agiath het volgende:

Zo associaal is dat, heb je schaarse plek gebruik je hem niet eens, laat dan andere mensen daar staan Volgende keer als ik je zie lopen met je looprekje trap ik dat ding onder je vandaan, manke

Klacht: Parkeerplekken voor gehandicapten die altijd leeg staan, zodat ik er niet kan parkeren en weer 300 meter verderop moet staan

Helemaal eens met TS Schop ze de gracht in
pi_65040807
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef Gia het volgende:
Als het in een woonwijk is, omdat daar toevallig een gehandicapte woont, of meerdere, dan moeten die plekken maar voorzien worden van een nummerplaat, zodat je in elk geval zeker weet dat de rechthebbende in elk geval een auto heeft.

Voor steden, winkels e.d. zijn 2 tot 4 van die plekken genoeg. Gehandicapten kúnnen namelijk ook op andere plekken parkeren.

Overigens mag je wel stoppen op een gehandicapten parkeerplaats om iemand in- of uit te laten stappen.
Mijn man deed dit laatst bij de super, komt er een rolstoeler aangesjeesd, zonder auto !, om te vragen of wij zijn handicap soms ook over willen nemen! Dat ie gewoon even de verkeersregels leert!
uit zn stoel sleuren en zo hard schoppen dat hij weer normaal kan lopen

Gehandicapten die zichzelf zielig vinden en anderen daar op wijzen door ze lastig te vallen met dit soort onzin
Narf!
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:54:04 #25
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_65040859
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso: Ooit een verstandelijk gehandicapte auto zien rijden ?!?
Als je niet snapt dat er meerdere soorten handicaps zijn dan hoef je alleen maar in de spiegel te kijken om je vraag met ja te beantwoorden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')