abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65358583
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:43 schreef TNA het volgende:

[..]

Ik vond de Britten een stuk toffer dan de passieve Nederlandse fans.
Ja ik ook, en zeggen ook sorry als ze over je heen lopen . Waren gewoon leuk en jolig bezig .
Tap tap tap
pi_65359762
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Sowieso, al die Britten gisteravond .. Gaven ze in Engeland geen concert ofzo
Nederland is vaak goedkoper voor die gasten dan in Engeland zelf. Ik kan me nog herinneren dat twee jaar geleden bij Kasabian in Paradiso ongeveer 95% Engels was.
pi_65360217
Ook erg typerend voor 't publiek; voor het concert zag ik een kerel met jas om zijn middel (dacht zeker dat hij moest betalen voor de garderobe) sudoku's maken in zo'n puzzelboekje. Vraag me af of hij 'm al had opgelost toen ze begonnen met spelen...
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 22:43:32 #104
128220 Peter6000
pi_65360361
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:37 schreef Thijsssss het volgende:
Ook erg typerend voor 't publiek; voor het concert zag ik een kerel met jas om zijn middel (dacht zeker dat hij moest betalen voor de garderobe) sudoku's maken in zo'n puzzelboekje. Vraag me af of hij 'm al had opgelost toen ze begonnen met spelen...
Ik heb mijn jas ook om mijn middel, anders haal ik de trein terug niet.
En meespringen lukt helaas niet meer, ivm zwakke en blessuregevoelige knieën.

Sorry, niet iedereen kan voldoen aan jouw ideaalbeeld van perfect publiek.

Ik had trouwens geen puzzelboekje bij me.
pi_65360405
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:43 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Je weet dat je dan een tribuneklant bent?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65360487
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Norrage het volgende:
Mooie recensie
Ja inderdaad.

Ik moet zeggen dat ik gister wel heb genoten van het concert.
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_65361977
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:47 schreef silentwaves_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad.

Ik moet zeggen dat ik gister wel heb genoten van het concert.
Dat absoluut
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_65363273
Hebben jullie woensdag nog meegekregen dat Liam liep te schreeuwen naar Noel op het podium? Hij keek met een boze blik richting zijn broer . Noel negeerde het gwn:D
De enige echte.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:23:56 #109
111030 dragems
Ex-Radio49/onzinradio DJ
pi_65363479
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:17 schreef Rnie het volgende:
Hebben jullie woensdag nog meegekregen dat Liam liep te schreeuwen naar Noel op het podium? Hij keek met een boze blik richting zijn broer . Noel negeerde het gwn:D
wel gezien dat hij zijn geluid niet goed vond en liep te slaan op zxijn borst kas dat hij meer power wou.

denk dat het gewoon naar de geluidsmensen was.

is er op het forum nog iemand die na woensdag laat de trein naar centraal nam. wat een stelletje dronken idioten daar lol
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_65365199
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:17 schreef Rnie het volgende:
Liam was woensdag furieus met de geluidsmensen, hij vond dat zn mic te zacht stond, was niet naar Noel bedoelt maar naar soundpeople
als je luisterde hoorde je de mic ook steeds harder gaan
you might aswell do the white line
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2009 @ 01:43:18 #111
187254 Giertje
lets all make believe
pi_65365375
wheheh heb in de rij naar binnen op donderdag de hele tijd met een schot en zijn vriendin gestaan wat een lachen gast was dat
en ik ben echt geen podiumklant heb voor aan frontrow mee staan brullen en uit mijn dak staan te gaan als nooit tevoren
tuurlijk isset niet te vergelijken met black/death/ of grindcore want dan breekt de pleuris echt mooi los
verdomme et was de mooiste dag die ik ooit heb gehad
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_65365697
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:43 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Rustig maar kerel, neem niet alles persoonlijk op Mijn perfecte publiek bestaat ook niet uit een beukende menigte, maar wel uit mensen die allemaal echt voor de band komen. Hoop er voorin toch wel op dat mensen meer nummers kennen dan alleen Wonderwall...
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2009 @ 21:16:38 #113
128220 Peter6000
pi_65367420
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:59 schreef Thijsssss het volgende:

[..]

Rustig maar kerel, neem niet alles persoonlijk op Mijn perfecte publiek bestaat ook niet uit een beukende menigte, maar wel uit mensen die allemaal echt voor de band komen. Hoop er voorin toch wel op dat mensen meer nummers kennen dan alleen Wonderwall...
Oh, maar ik snap je wel.

Ben zelf echt fan van een andere band (die ik dit topic geloof ik beter niet kan noemen), en stoor me daar ook aan niet echte fans die vooraan staan, en door de nummers heen zitten te praten, terwijl ik in stilte wil genieten van de genialiteit van de muziek.
pi_65370761
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:16 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Oh, maar ik snap je wel.

Ben zelf echt fan van een andere band (die ik dit topic geloof ik beter niet kan noemen), en stoor me daar ook aan niet echte fans die vooraan staan, en door de nummers heen zitten te praten, terwijl ik in stilte wil genieten van de genialiteit van de muziek.
Een Blurfan in dit topic? Security!
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2009 @ 22:49:30 #115
128220 Peter6000
pi_65371073
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef Hendrik_ het volgende:

[..]

Een Blurfan in dit topic? Security!
Nee, eerder dit:
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef XL het volgende:

Bij concerten van Radiohead ontbreekt het kladblok met potlood vaak nog wel, maar zou het naadloos aansluiten op de houding van de eerste 40 meter publiek.
Maar als Blur dit najaar weer zou gaan touren ga ik ook zeker kijken hoor, ik heb die noodzaak om een keuze te moeten maken tussen Oasis en Blur nooit zo begrepen.
pi_65371698
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:49 schreef Peter6000 het volgende:

Maar als Blur dit najaar weer zou gaan touren ga ik ook zeker kijken hoor, ik heb die noodzaak om een keuze te moeten maken tussen Oasis en Blur nooit zo begrepen.
Die noodzaak is er ook niet, het zijn beide geweldige bands. Alleen is Oasis natuurlijk net iets beter.
pi_65373733
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat men hier de beste Oasis nummers vindt. Nou? Roept u maar!
pi_65373884
Momenteel? The Masterplan

Het nummer waardoor ik echt into Oasis ben geraakt is Champagne Supernova overigens, DLBIA, Songbird en Digsy's Dinner zijn ook erg sterk imo
  zondag 25 januari 2009 @ 01:49:39 #119
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_65375512
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:16 schreef FloggingMolly het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat men hier de beste Oasis nummers vindt. Nou? Roept u maar!
ik kan niet lezen

the masterplan is het beste nummer imo

[ Bericht 60% gewijzigd door Elusive op 25-01-2009 03:53:54 ]
pi_65375958
Acquiesce, blijft m'n favoriet
Cast no Shadow
Rock 'n Roll star
Slide Away
All Around The World
pi_65376203
psst of www.whatsthestory.nl (NL oasis forum) staan de bootlegs van de 21ste en 22ste...

The Masterplan is mn all time favourite...Supersonic hou ik erg van, Acquiesce ook...
pi_65376215
Wat vinden jullie het mooiste concert van Oasis?
pi_65376369
waar ik ben geweest of wat?

waar ik ben geweest : 2005 Milton Keynes...fking brilliant ! (Tevens mijn allereerste concert ooit! en was toen nog geen oasis fan)

overall: Familiar to millions vind ik zelf nog steeds erg vet om te zien/ luisteren
pi_65376409
quote:
Op zondag 25 januari 2009 02:51 schreef kweek89 het volgende:
waar ik ben geweest of wat?

waar ik ben geweest : 2005 Milton Keynes...fking brilliant ! (Tevens mijn allereerste concert ooit! en was toen nog geen oasis fan)

overall: Familiar to millions vind ik zelf nog steeds erg vet om te zien/ luisteren
Ik baal d'r zo van dat ik nog nergens geweest ben, achteraf spijt dat ik niet naar Adam ben geweest, maargoed, was niet een superhandige periode voor me om heen te gaan Maar 4 feb in Dusseldorf wordt m'n eerste keer , en die wordt ook de tofste

Overall: Glastonbury 2004
pi_65379480
quote:
Op zondag 25 januari 2009 02:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat vinden jullie het mooiste concert van Oasis?
2002 Finsbury Park London

Op graz.com hebben ze het over Oasis op Lowlands als sterk gerucht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')