Haha ja. Nu eerst een wachtrij om überhaupt op de site van Ticketmaster te komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:04 schreef linebear het volgende:
Zat achter mijn computer, dacht laat ik maar eens in de rij gaan liggen. Mission Impossible natuurlijk.
Zag al hele nieuws items op de BBC vanmorgen
Haha, beide clichés in één, hebben we dat alvast gehad. Tourdata solo-shows Liam Gallagher deze zomer:quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soloshows leverden niet genoeg op allen. Op naar de show waarbij je hoopt dat ze niet na een uur ruziënd weglopen
De definitie van een “hype” is iets "tijdelijks" hè... We zijn ondertussen 30 jaar verder. Beetje hetzelfde als The Beatles Anthology een hype noemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:16 schreef tong80 het volgende:
Grote hype natuurlijk. Maar luistert wel lekker weg. Vandaag hun platen weer eens opzetten.
Bonehead was nooit een twijfelgeval, deed al mee aan Liam’s solo-shows. Guigsy is gepolst, maar wil er nog altijd niets meer mee te maken hebben. Tony McCarroll was de gekozen drummer, maar schijnt gezondheidsproblemen te hebben. Vandaar dus waarschijnlijk dat “High Flying Birds”-gerucht, omdat ze uiteindelijk waarschijnlijk alsnog voor de configuratie uit de jaren ’00 gaan met (later) Chris Sharrock en Gem Archer, die beide in Noel’s soloband spelen. Al heb je dan 3 gitaristen en geen basgitarist.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:20 schreef beantherio het volgende:
Een paar jaar geleden (voor Corona) een concert gezien van Noel Gallagher's High Flying Birds en dat was wel erg goed. En natuurlijk werden de Oasis-nummers het hardst meegezongen. Een optreden van Oasis meemaken is toch wel een beetje bucketlist-niveau wat dat betreft.
Keert de rest van de originele band ook terug? Ik lees daar niks over.
Neen. En gezien z’n omvang zal hij wel zitplaatsen hebben. Die hoef je echt niet op het veld te verwachten.quote:Op zondag 1 september 2024 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dikke maatjes met burgemeester Bruls ?
https://www.telegraaf.nl/(...)-dit-wordt-bijzonder
Was bij Springsteen ook, maar veranderde niks...quote:Op maandag 2 september 2024 08:56 schreef Jeroboam het volgende:
Tegen de tijd dat concerten beginnen zal de kritiek wel overgewaaid zijn maar de shitstorm rondom de dynamische prijzen is heavy
Dat denk ik ook. Ik vind het allemaal wel leuk om te lezen, vooral omdat Liam en Noel zogenaamd working class roots zouden hebben.quote:Op maandag 2 september 2024 09:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Was bij Springsteen ook, maar veranderde niks...
Jaa de originele ticketprijs was al niet working class. Mijn tickets heb ik voor de originele prijs gekocht, maar dat is dan al 150 pond/180 euro. Zoveel heb ik nog nooit voor een los concert betaald. Maar die dynamic pricing is echt crimineel.quote:Op maandag 2 september 2024 09:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vind het allemaal wel leuk om te lezen, vooral omdat Liam en Noel zogenaamd working class roots zouden hebben.
Jij hebt Oasis natuurlijk al gezien op Lowlands 1994.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:16 schreef tong80 het volgende:
Grote hype natuurlijk. Maar luistert wel lekker weg. Vandaag hun platen weer eens opzetten.
Kan het me niet herinneren.quote:Op maandag 2 september 2024 12:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij hebt Oasis natuurlijk al gezien op Lowlands 1994.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |