Nederland kan ING best missen hoor. ING heeft geen andere expertise in huis dan ABN-Amro of de Rabobank. Verder kan het mij ook geen fuck schelen hoe het gaat met Nederland of de Nederlandse economie. Ik wil geen inflatie, ik wil geen banken steunen die er een potje van gemaakt hebben ten kost van banken die wel weten hoe je een bank moet runnen en ik wil zo min mogelijk belasting betalen. Zo simpel is het gewoon.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef LXIV het volgende:
Jullie vergeten wel hoeveel belastinginkomsten de Nl-se staat de afgelopen 10 jaar van ING ontvangen heeft. Dat zulke wereldbanken in Nederland zitten levert heel veel kennis en geld op voor het land. ING komt wellicht nog sterker (tov de concurrentie) uit de kredietcrisis dan voorheen. Dat zijn in de toekomst honderdvoudig de huidige investeringen.
Ook met Bolkesteijn ondertekend?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ben op zijn Amerikaans maar eens wat Tweede Kamer fracties aan het aanschrijven.
[..]
Ik weet niet wat precies de gevolgen zouden zijn als we ING laten vallen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nederland kan ING best missen hoor. ING heeft geen andere expertise in huis dan ABN-Amro of de Rabobank. Verder kan het mij ook geen fuck schelen hoe het gaat met Nederland of de Nederlandse economie. Ik wil geen inflatie, ik wil geen banken steunen die er een potje van gemaakt hebben ten kost van banken die wel weten hoe je een bank moet runnen en ik wil zo min mogelijk belasting betalen. Zo simpel is het gewoon.
Nee, met m'n eigen naam natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ook met Bolkesteijn ondertekend?
Oh, is dat iemand anders dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, met m'n eigen naam natuurlijk.Anders schrikken ze.
Nou, kijk ING failliet, daar ben ik nou ook weer niet op uit. Maar de voorwaarden voor staatssteun zouden veel scherper moeten zijn voor de banken. ING komt toch wel met hangende pootjes, er is dus geen enkele reden om niet bijvoorbeeld een groot belang in ING te eisen als staat.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:03 schreef capricia het volgende:
Ik weet niet wat precies de gevolgen zouden zijn als we ING laten vallen.
Ik heb het mailtje naar de fractievoorzitters gestuurd:quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef eleusis het volgende:
Goed briefje wel, dat zouden er meer moeten doen.
De grote multinationals kennende zal ook dat wel reuze meevallen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef LXIV het volgende:
Jullie vergeten wel hoeveel belastinginkomsten de Nl-se staat de afgelopen 10 jaar van ING ontvangen heeft.
Onze staatsschuld gaat omhoog omdat de Amerikanen hun eigen hypotheek-shit niet op orde hadden.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik ben het wel deels met de SP eens. Nationaliseren hoeft dan weer niet maar wat Bolkesteijn zegt, veel scherpere voorwaarden. Nederland zegt nu: Wij draaien wel op voor de Alt-A rotzooi en in ruil daarvoor gaan jullie geld uitlenen. Pardon?? het is een bank dat is hun 'core-business' bovendien marktconform. Dat zal wel betekenen dat ze in deze roerige tijden een hogere rente hanteren.
Ach, ik ben er wel blij mee...kan nu mijn aandeeltjes ING met winst weer kwijt..quote:Op maandag 26 januari 2009 17:34 schreef pberends het volgende:
Als beleggers zo euforisch reageren weet je dat Bos geen goede deal heeft gesloten.
Nou, als ze het honderdvoudige gaan opbrengen, waarom schrijven ze dan geen nieuwe participaties uit? De mensen zouden wel gek zijn om zo een buitenkansje te laten lopen, en och beleggers hebben niet zoveel problemen om er geld voor te lenen, je zou immers wel een oen zijn als je geen geld leent om aandelen te kopen die zeker gaan renderenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef LXIV het volgende:
Jullie vergeten wel hoeveel belastinginkomsten de Nl-se staat de afgelopen 10 jaar van ING ontvangen heeft. Dat zulke wereldbanken in Nederland zitten levert heel veel kennis en geld op voor het land. ING komt wellicht nog sterker (tov de concurrentie) uit de kredietcrisis dan voorheen. Dat zijn in de toekomst honderdvoudig de huidige investeringen.
Een PVDA'er die met geld om kan gaanquote:Op maandag 26 januari 2009 17:34 schreef pberends het volgende:
Als beleggers zo euforisch reageren weet je dat Bos geen goede deal heeft gesloten.
Is dat een codewoord zodat iedereen nu zijn aandelen ING gaat dumpen?quote:
4 dagen dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gokje.... binnen een maand. (2 weken).
1 van de systeembanken. Laatste bank met een internationaal netwerk. Laten vallen zou echt een debiele actie zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nederland kan ING best missen hoor. ING heeft geen andere expertise in huis dan ABN-Amro of de Rabobank.
Goed initiatief!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb het mailtje naar de fractievoorzitters gestuurd:
SGP: Dhr. Van der Vlies: mailto:b.vdvlies@tweedekamer.nl
CDA: Dhr. Van Geel: mailto:p.vgeel@tweedekamer.nl
PvdA: Mevr. Hamer: mailto:m.hamer@tweedekamer.nl
VVD: Dhr. Rutte: mailto:m.rutte@tweedekamer.nl
PVV: Dhr. Wilders: mailto:g.wilders@tweedekamer.nl
En verder ook nog naar een aantal kamerleden met Economische/Financiele zaken in hun portefeuille:
VVD: Dhr. Weekers: mailto:f.weekers@tweedekamer.nl
GL: Dhr. Vendrik: mailto:c.vendrik@tweedekamer.nl
SP: Dhr. Irrgang: mailto:e.irrgang@tweedekamer.nl
edit: Klikbaar gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |