Geen vlees en alcohol, en lang slapenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik herkende me wel in het eerste lijstje, maar toen ik zag wat ik moest doen... Nehhhhhhh
Wat het nut ervan is weet ik niet,quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:29 schreef maedel het volgende:
Zo, nu we dit allemaal achter de rug hebben, kunnen we misschien een andere kant op met het topic.
Er wordt vaak gezegd dat er een enorme opkomst is van nieuwetijdskinderen, dus dat er een hele generatie is van dit soort kinderen.
Waarom zou dat zijn? En dan heb ik het niet over "etiketje plakken" en "mensen willen nou eenmaal graag bijzonder zijn", want dat hebben we al gehad dacht ik (gezien voorgaande reacties).
Waarom zou er dus een hele generatie, of generaties, van dit soort kinderen zijn? Wat is het nut er van?
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Al deze symptomen zijn niet uniek bedeelt aan nieuwetijdskinderen.
De symptomen komen ook niet meer of sterker voor bij puur alleen nieuwetijdskinderen.
[..]
Dit heeft praktisch ieder mens.
LED zegt dat het sensorische onderstimulatie is.
Zelf denk ik (vertelde mijn moeder ooit) dat het je eigen bloedsomloop is die je hoort stromen wat deze rare hoge piep veroorzaakt.
Absolute stilte heb ik er trouwens niet voor nodig, want nu ik zo ontspannen zit voor mijn PC zit met de nodige geluiden op kantoor hoor ik het ook.
[..]
Oh? Toeval bestaat toch niet?
En dit is puur selectieve waarneming... zo niet, nou... dan ben ik bij deze ook een nieuwetijdskind.
[..]
Is innerlijke groei niet 10x belangrijker dan kunstjes kunnen uitvoeren zoals telekinese en vliegen?
Wat moet een nieuwetijdskind in bobsnaam met een gave als telekinese en vliegen?
[..]
Sorry, maar met gedachten kracht kun je ook de wereld (indirect) materialistisch beinvloeden.
Je hebt een doellstelling. Die maak je waar. Voila, je schept je eigen realiteit a.k.a je eigen leven.
Kijk naar succesvolle filmsterren, Obama die nu de eerste zwarte president is maar ook een wilkeurig persoon die van dag op nacht een internationale YouTube ster word / dankzij YouTube een ster word.
"Met gedachten materie beinvloeden" is een groot woord.
Als dit (al hoop ik dat niet) weer refereerd naar zaken zoals telekinese denk ik wederom: Waarom in bobsnaam? Waar is dat goed voor (in deze tijd)?
[..]
Niet alleen goed voor nieuwetijdskinderen, maar heeft baat voor iedereen die er serieus mee aan de slag gaat.
[..]
Waarom niet?
En wat als het scharrelvlees is? Dan wel? Nee? Waarom dan geen vlees?
[..]
Caffeine doet mij niet altijd goed maar soms handig. Waarom zou dit schadelijk zijn?
Alcohol is net als met caffeine: geniet, maar met mate.
Ik zie niet waarom beide hinderlijk zouden zijn voor een nieuwetijdskind.
[..]
Dit vind ik een vreemde eend in de bijt.
Juist als je gevoelig bent kan dit nogal verkeerd uitpakken.
Daarnaast heb ik mij prima vermaakt maar ben ik er niet "spiritueel" op vooruit gegaan ofzo.
Waarom niet gelijk LSD aanraden?
Daar hoor je pas verhalen over betreft geest verruimende ervaringen.
[..]
Wederom geen exclusieve tips voor nieuwetijdskinderen.
Nieuwetijdskinderen?
Leuk hoor... maar kinderen zijn gewoon kinderen en mensen gewoon mensen.
Iedereen kan ten alle tijden veranderen of een transitie in zijn of haar leven te ondergaan waarbij men anders naar het leven gaat kijken of (stevig) groeit.
Zelf werd ik ook een nieuwtijdskind genoemd en bijzonder en dit en dat... persoonlijk heb ik er een grote hekel aan.
Stomme labeltjes ook altijd...
Maar je krijgt geen "nieuwetijds/indigo kind" erkenning opgeplaktquote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef _Led_ het volgende:
ik herken me dus wel in het lijstje
Ja, lach er maar omquote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar je krijgt geen "nieuwetijds/indigo kind" erkenning opgeplakt
Ik, al jaren.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:47 schreef Michielos het volgende:
ik geloof er wel in. alleen geen alchohol drinken... wie houdt dat vol
Kijk. dit bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:52 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik werk op een kinderdagverblijf en bij een andere vestiging moest iemand invallen waar dus een nieuwetijds kind zat... Die vertelde dat ze geesten door het plafond heen zag komen. Brrrrr
Heul niet!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef Summers het volgende:
Hij zal wel bedoelen vliegen met de geest ? astraal reizen , obe enz
quote:Spoedig zullen zij zich voor 100% realiseren dat het leven een droom is, en we net als lucide dromen werkelijk alles kunnen, zoals telekinese en vliegen.
Ik had het serieus vannacht nog! Dan lig je te malen (Ben aan het verhuizen/ klussen + full-time werken + avond cursus = Heel druk.) en opeens had ik zo'n val momentje.quote:
Ik zag als kind ook geesten en als volwassene ook , hoezo fantasie of denkbeeldige vriendjes ,quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heul niet!![]()
[..]
![]()
Kinderen zijn wel vaker erg fantasierijk, hebben denkbeeldige vriendjes, zien wolven of andere 'enge' beesten etc. etc.. Kinderen kunnen zelfs al heel goed mensen precies vertellen wat ze willen horen, of het nou waar is of niet.
quote:Ik ben heel benieuwd of er al goed gecultiveerde 'nieuwetijdskinderen' zijn. Ik ken ze niet, maar wil graag horen en zien dat iemand telekinese e.d. kan. Daar sta ik dan weer heel erg open voor!
Bijna iedereen had denkbeeldige vriendjes. Ik ook. Ook was ik er vroeger heilig van overtuigd dat er wolven onder mijn bed zaten en dat er een 'beest' in de kast zat....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik zag als kind ook geesten en als volwassene ook , hoezo fantasie of denkbeeldige vriendjes ,
alsof iemand dat wilt horen , dat houd je eerder voor je door de reacties van andere mensen of andere kinderen .
Mijn ouder hebben mij heel serieus genomen. Die hebben elke keer als ik het vroeg even de ramen open gezet om 'de wolven' naar buiten te laten zodat ik weer rustig kon slapen. (serieus!) Maar dat betekende niet dat ze me meenamen naar een groepje mensen die ook geloofden dat er wolven op mijn kamer zaten om daar te bespreken dat die wolven wel eens heel nuttig konden zijn en mij kunnen helpen door het astrale te vliegen en objecten te laten bewegen.quote:Heel veel mensen zien geesten , je kan het niet afdoen als denkbeeldig of fantasie , dan neem je je kind niet serieus en is er een deel van het kind zijn leven die hij of zij niet kwijt kan aan volwassen mensen , de mensen waarop ze zouden moeten kunnen bouwen en ze moeten beschermen .
goed juist dat kinderen daarover kunnen praten , ze kunnen er ook niks aan doen .
Ok , maar je ziet nu geen monsters meer of wolven , je weet nu dat dat je kinderlijke fantasie was waar je overheen ben gegroeid .quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bijna iedereen had denkbeeldige vriendjes. Ik ook. Ook was ik er vroeger heilig van overtuigd dat er wolven onder mijn bed zaten en dat er een 'beest' in de kast zat....
Ging gelukkig vanzelf over.![]()
[..]
Mijn ouder hebben mij heel serieus genomen. Die hebben elke keer als ik het vroeg even de ramen open gezet om 'de wolven' naar buiten te laten zodat ik weer rustig kon slapen. (serieus!) Maar dat betekende niet dat ze me meenamen naar een groepje mensen die ook geloofden dat er wolven op mijn kamer zaten om daar te bespreken dat die wolven wel eens heel nuttig konden zijn en mij kunnen helpen door het astrale te vliegen en objecten te laten bewegen.
Wie neemt hier zijn kind hier dan serieus? En op wie kun je het beste bouwen?
tja over elfjes en kabouters en trollen weet ik ook niks .quote:En ja, volwassenen die geesten zien... Ik ben wel eens mee geweest met mensen die elfjes en trollen zien lopen over de snelwegen van energie die door ons land razen. Heb meegedaan met bomenbabbelaars en heb kabouters gezocht. Ik ben nog steeds niet overtuigd.
waarom ga je zelf niet oefenen op telekinese ? er zijn topics met oefeningen , mocht er iemand zijn die dat kan , dan komt dat omdat die daar open voor staat , er voor open staan heb je alleen jezelf voor nodig , je hoeft geen nieuwe tijdskind te zijn of een andere benaming te hebben , je moet gewoon jezelf zijn en geloven dat je het kan en oefenen .quote:Ik ben heel benieuwd of er al goed gecultiveerde 'nieuwetijdskinderen' zijn. Ik ken ze niet, maar wil graag horen en zien dat iemand telekinese e.d. kan. Daar sta ik dan weer heel erg open voor!
Denk je dat het overheen groeien ook gebeurt zou zijn als mijn ouders mij gestimuleerd hadden erin te blijven geloven omdat ik 'speciaal' zou zijn?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Ok , maar je ziet nu geen monsters meer of wolven , je weet nu dat dat je kinderlijke fantasie was waar je overheen ben gegroeid .
Omdat ik daar geen tijd voor heb en er absoluut niet voor open sta. Ik zou het graag zien, maar om het zelf te gaan proberen... Ik heb het al te druk, hoe flauw het ook klinkt, met beide benen op de grond staan en mijn aardse zaken op een rijtje krijgen!quote:tja over elfjes en kabouters en trollen weet ik ook niks .
waarom ga je zelf niet oefenen op telekinese ? er zijn topics met oefeningen , mocht er iemand zijn die dat kan , dan komt dat omdat die daar open voor staat , er voor open staan heb je alleen jezelf voor nodig , je hoeft geen nieuwe tijdskind te zijn of een andere benaming te hebben , je moet gewoon jezelf zijn en geloven dat je het kan en oefenen .
Elke ouder vind zijn kind speciaal , je moet het idd niet overdrijven maar als geesten wel bestaan is het zonde om dat af te doen als fantasie want daar groei je niet vanzelf overheen en heb je ook "last van " overdag of als je op school zit en niet alleen in bed als het donker is met het licht uit of als je bang bent , dan loopt dat door je hele leven heen , op school , bij je opa en oma , vriendinnen , sportclub , op straat , enz en sta je ook open voor andere paranormale ervaringen ,quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Denk je dat het overheen groeien ook gebeurt zou zijn als mijn ouders mij gestimuleerd hadden erin te blijven geloven omdat ik 'speciaal' zou zijn?
Aangezien je niet alleen thuis bent en word opgevoed als kind , lijkt het me dat je daar gauw genoeg vanzelf tegenaan loopt en de deksel op je neus krijgt ongeacht of de ouders dat zo speciaal vinden , ik lees toch meer dat nieuwe tijdskinderen juist de eenheid in dingen zien ipv al die afscheidingen en autoriteiten en status die in deze tijd bestaan .quote:Of zou het dan moeilijker voor mij zijn geweest mijn kinderlijke fantasieën los te laten? Of zou het dan zelfs gemakkelijker zijn geweest voor mezelf vol te blijven houden dat ik echt zo speciaal ben, omdat ik dat denk of omdat anderen mij stimuleren zo te denken?
[..]
ja daar moet je ook tijd aan besteden .quote:Omdat ik daar geen tijd voor heb en er absoluut niet voor open sta. Ik zou het graag zien, maar om het zelf te gaan proberen... Ik heb het al te druk, hoe flauw het ook klinkt, met beide benen op de grond staan en mijn aardse zaken op een rijtje krijgen!
Mijn zusje heeft jaren een onzichtbaar vriendje gehad, die overal mee naartoe ging. Daar zijn we ook altijd heel makkelijk en luchtig mee om gegaan (Niet daar zitten daar zit Kareltje al! etc. etc.) en op een gegeven moment was het over.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Elke ouder vind zijn kind speciaal , je moet het idd niet overdrijven maar als geesten wel bestaan is het zonde om dat af te doen als fantasie want daar groei je niet vanzelf overheen en heb je ook "last van " overdag of als je op school zit en niet alleen in bed als het donker is met het licht uit of als je bang bent , dan loopt dat door je hele leven heen , op school , bij je opa en oma , vriendinnen , sportclub , op straat , enz en sta je ook open voor andere paranormale ervaringen ,
Oh vast, ik ben er heilig van overtuigd dat als je in de brugklas verteld dat je wolven onder je bed ziet, geesten en entiteiten ziet en aura's kunt lezen je daar behoorlijk mee gepest zou kunnen worden.quote:Aangezien je niet alleen thuis bent en word opgevoed als kind , lijkt het me dat je daar gauw genoeg vanzelf tegenaan loopt en de deksel op je neus krijgt ongeacht of de ouders dat zo speciaal vinden , ik lees toch meer dat nieuwe tijdskinderen juist de eenheid in dingen zien ipv al die afscheidingen en autoriteiten en status die in deze tijd bestaan .
Best belangrijk inderdaad!quote:ja daar moet je ook tijd aan besteden .
Ze zeiden het vroeger van mij, maar ik herken mij niet in al die mensen die zich zo noemen, kijk iedereen is speciaal op z'n eigen manier en al die labeltjes dienen alleen maar als excuus voor extravagant gedrag...quote:Op maandag 26 januari 2009 13:17 schreef Bastard het volgende:
Ik vraag mij af of er hier onder de lezertjes kinderen/mensen zijn die het label 'nieuwetijdskind' opgeplakt hebben gekregen of zelf denken het te zijn.
Kunnen jullie ons toelichten in dit topic?
Toch al een hoop wijze woorden op je jeugdige leeftijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 03:58 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Ze zeiden het vroeger van mij, maar ik herken mij niet in al die mensen die zich zo noemen, kijk iedereen is speciaal op z'n eigen manier en al die labeltjes dienen alleen maar als excuus voor extravagant gedrag...
Overigens heb ik niets met spiritualiteit, ik voel me aangetrokken tot boeddhisme, hoewel ik wel rook/drink/blow miss een beetje hypocriet maar goed het is nooit goed iets tot het extreme aan na te volgen.
Kijk vrede met jezelf, moet vanuit je eigen hart komen, en niet door een of ander labeltje...
Neem 1 ding van mij aan.. 95% van de fokkers die claimt nieuwetijdskind of indigo zoals ze het bij ons noemden, te zijn is gewoon FAKE.. Aandachttrekkers zijn het.
Ik weet niet over er echt indigo's zijn maar tis zo overrated he.. net zoals het wicca-fenomeen onder de zielige huisvrouwtjes, iedereen wil in een keer graag een heks zijn...
Accepteer jezelf gewoon zoals je bent en ga geen labeltjes gebruiken, tis echt nergens goed voor!
Hallo zeg.. kan het wat rustiger. Ik ben een nieuwetijdskind en je toon staat me niet aan. Laat ons in onze waarde en houd je bezig met je eigen leven, want je maakt mij aan t rillen de woede met je kort-door-de-bocht-achtige uitspraken. Denk je dat ik het prettig vind om nieuwetijdskind te zijn? Ik wilde een normaal leven maar het lot besliste mijn gang van zaken, daar kan ik niks aan doen. Ik ben wat ik ben en dat heb je maar te respecterenquote:Op donderdag 29 januari 2009 03:58 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Ze zeiden het vroeger van mij, maar ik herken mij niet in al die mensen die zich zo noemen, kijk iedereen is speciaal op z'n eigen manier en al die labeltjes dienen alleen maar als excuus voor extravagant gedrag...
Overigens heb ik niets met spiritualiteit, ik voel me aangetrokken tot boeddhisme, hoewel ik wel rook/drink/blow miss een beetje hypocriet maar goed het is nooit goed iets tot het extreme aan na te volgen.
Kijk vrede met jezelf, moet vanuit je eigen hart komen, en niet door een of ander labeltje...
Neem 1 ding van mij aan.. 95% van de fokkers die claimt nieuwetijdskind of indigo zoals ze het bij ons noemden, te zijn is gewoon FAKE.. Aandachttrekkers zijn het.
Ik weet niet over er echt indigo's zijn maar tis zo overrated he.. net zoals het wicca-fenomeen onder de zielige huisvrouwtjes, iedereen wil in een keer graag een heks zijn...
Accepteer jezelf gewoon zoals je bent en ga geen labeltjes gebruiken, tis echt nergens goed voor!
Doe es normaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hallo zeg.. kan het wat rustiger. Ik ben een nieuwetijdskind en je toon staat me niet aan. Laat ons in onze waarde en houd je bezig met je eigen leven, want je maakt mij aan t rillen de woede met je kort-door-de-bocht-achtige uitspraken. Denk je dat ik het prettig vind om nieuwetijdskind te zijn? Ik wilde een normaal leven maar het lot besliste mijn gang van zaken, daar kan ik niks aan doen. Ik ben wat ik ben en dat heb je maar te respecteren.
Sorry mods btw: Maar ik kan er niet meer tegen... huilend zit ik achter de computer en ik word wakker in een phoetushouding in het holst van de nacht.. waar hebben we deze haat en onbegrip toch aan te danken??? dat geld ook voor jou Tjerk!
De timing van je grappen en grollen kan wat beter. Leer te lezen wanneer een topic een serieuze wending neemt, ookal kan jij het onderwerp misschien niet serieus nemen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hallo zeg.. kan het wat rustiger. Ik ben een nieuwetijdskind en je toon staat me niet aan. [Blaat]
Laat ze, voelen die lui zich ook eens speciaalquote:Op vrijdag 30 januari 2009 03:07 schreef Twerk het volgende:
Steeds meer populistische New age lulkoek dat als een schimmel via het internet en boeken door diverse samenlevingen lijkt te woekeren..
Ik misgun ze het ook niet..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 04:02 schreef Fetai het volgende:
[..]
Laat ze, voelen die lui zich ook eens speciaal
Mensen die denken dat ze "bijzonder" zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 04:02 schreef Fetai het volgende:
[..]
Laat ze, voelen die lui zich ook eens speciaal
@TS, ik herken erg veel dingen maar hoe link je die fluittoon aan nieuwetijdskinderen? Bromtonen hoor ik ook heel vaak. Ik was al gauw van mening dat dit door teveel muziek luisteren kwam maar het komt vaak uit een bepaalde richting dus het lijkt mij sterk dat het echt aan mijn gehoor ligt.quote:- Je droomt vaak weg, en denkt eigenlijk nergens aan
- Vaak staar je voor je uit alsof je in een trance bent. Van wat er om je heen gebeurt merk je niks
- Je ervaart de realiteit vaak als een droomwereld, het lijkt niet echt
- Je ervaart dat de tijd niet klopt met jouw perceptie van de tijd
- Je hebt een sterk rechtvaardigheidsgevoel
- Je stoort je aan hinderlijke geluiden, zoals bromtonen
- Je hebt bij absolute stilte een fluittoon in je hoofd, terwijl dit niet te wijten kan zijn aan harde muziek
- Je ervaart veel synchroniteiten (bijv. je ziet steeds dezelfde tijd op de klok, dezelfde getallen, of andere dingen die steeds terugkomen. Dingen die te toevalllig zijn)
- Je hebt vaak een "valgevoel" in bed
Dit soort topics loopt al sinds 2005. Er zijn dus vast een paar van die nieuwetijdskinderen die kunnen vliegen en gedachtenlezen nu. Is er ook al eentje die zijn ervaringen met ons wil delen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:06 schreef FatalException het volgende:
Herken jij je hierin:
[..]
Dit zijn de symptomen van de Nieuwetijdskinderen. Spoedig zullen zij zich voor 100% realiseren dat het leven een droom is, en we net als lucide dromen werkelijk alles kunnen, zoals telekinese en vliegen.
Om het proces te versnellen dienen zij zich zoveel mogelijk over te geven aan [..]
als je nu nog niet kan vliegen of geen gedachten kan lezen denk ik dat je een kans hebt laten liggen hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:24 schreef ToT het volgende:
Ik herken zo ongeveer elk punt van dat lijstje, maar of ik een nieuwetijdskind ben terijl ik in de jaren '70 geboren ben...?
Mmm, vreemd, ik wist gewoon dat je dat ging zeggen, kon alleen niet van te voren iets typen omdat ik een paar meter van het toetsenbord zweefde...quote:Op maandag 13 juli 2009 10:44 schreef ToT het volgende:
Ah crap!
Ik kan wel Reikiën, maar tjah, dat kan iedereen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |