quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:06 schreef FatalException het volgende:Herken jij je hierin:
- Je droomt vaak weg, en denkt eigenlijk nergens aan
- Vaak staar je voor je uit alsof je in een trance bent. Van wat er om je heen gebeurt merk je niks
- Je ervaart de realiteit vaak als een droomwereld, het lijkt niet echt
- Je ervaart dat de tijd niet klopt met jouw perceptie van de tijd
- Kijk naar een secondewijzer. Je hebt het idee dat een seconde langer duurt dan vroeger
- Je hebt een sterk rechtvaardigheidsgevoel
- Je bent gevoelig voor andermans pijn. Je voelt als het ware wat de ander voelt
- Als je in de spiegel kijkt, lijkt het of je naar een vreemde kijkt.
- Je stoort je aan hinderlijke geluiden, zoals bromtonen
- Je hebt behoefte aan rust
- Je bent geestelijk snel moe
- Je hebt vaak een "valgevoel" in bed
Al deze symptomen zijn niet uniek bedeelt aan nieuwetijdskinderen.
De symptomen komen ook niet meer of sterker voor bij puur alleen nieuwetijdskinderen.
quote:
- Je hebt bij absolute stilte een fluittoon in je hoofd, terwijl dit niet te wijten kan zijn aan harde muziek
Dit heeft praktisch ieder mens.
LED zegt dat het sensorische onderstimulatie is.
Zelf denk ik (vertelde mijn moeder ooit) dat het je eigen bloedsomloop is die je hoort stromen wat deze rare hoge piep veroorzaakt.
Absolute stilte heb ik er trouwens niet voor nodig, want nu ik zo ontspannen zit voor mijn PC zit met de nodige geluiden op kantoor hoor ik het ook.
quote:
- Je ervaart veel synchroniteiten (bijv. je ziet steeds dezelfde tijd op de klok, dezelfde getallen, of andere dingen die steeds terugkomen. Dingen die te toevalllig zijn)
Oh? Toeval bestaat toch niet?
En dit is puur selectieve waarneming... zo niet, nou... dan ben ik bij deze ook een nieuwetijdskind.
quote:
Dit zijn de symptomen van de Nieuwetijdskinderen. Spoedig zullen zij zich voor 100% realiseren dat het leven een droom is, en we net als lucide dromen werkelijk alles kunnen, zoals telekinese en vliegen.
Is innerlijke groei niet 10x belangrijker dan kunstjes kunnen uitvoeren zoals telekinese en vliegen?
Wat moet een nieuwetijdskind in bobsnaam met een gave als telekinese en vliegen?
quote:
Om het proces te versnellen dienen zij zich zoveel mogelijk over te geven aan de "droomstaat" waarin je geest zich graag wil bevinden: Dat is het gedachteloos voor je uitstaren, zonder dat je wat opvangt van de omgeving. Je geest zal zich acclimatiseren en uiteindelijk zal de wereld werkelijk worden als een lucide droom, waarin je met je gedachten materie kunt beinvloeden.
Sorry, maar met gedachten kracht kun je ook de wereld (indirect) materialistisch beinvloeden.
Je hebt een doellstelling. Die maak je waar. Voila, je schept je eigen realiteit a.k.a je eigen leven.
Kijk naar succesvolle filmsterren, Obama die nu de eerste zwarte president is maar ook een wilkeurig persoon die van dag op nacht een internationale YouTube ster word / dankzij YouTube een ster word.
"Met gedachten materie beinvloeden" is een groot woord.
Als dit (al hoop ik dat niet) weer refereerd naar zaken zoals telekinese denk ik wederom: Waarom in bobsnaam? Waar is dat goed voor (in deze tijd)?
quote:
Omdat dat vaak niet mogelijk is, is het mogelijk op momenten dat het wel mogelijk is te mediteren, enkele uren per dag.
Verder:
- Elke dag mediteren: Tijd maken je om je in die "voor-je-uit-staar" status te bevinden.
Niet alleen goed voor nieuwetijdskinderen, maar heeft baat voor iedereen die er serieus mee aan de slag gaat.
quote:
- Eet geen vlees
Waarom niet?
En wat als het scharrelvlees is? Dan wel? Nee? Waarom dan geen vlees?
quote:
- Drink geen koffie en alcohol
Caffeine doet mij niet altijd goed maar soms handig. Waarom zou dit schadelijk zijn?
Alcohol is net als met caffeine: geniet, maar met mate.
Ik zie niet waarom beide hinderlijk zouden zijn voor een nieuwetijdskind.
quote:
- Psychedelische paddestoelen zijn wel goed, en versnellen het proces, echter gebruik deze maximaal 1x per maand, en alleen als je je goed voelt.
Dit vind ik een vreemde eend in de bijt.
Juist als je gevoelig bent kan dit nogal verkeerd uitpakken.
Daarnaast heb ik mij prima vermaakt maar ben ik er niet "spiritueel" op vooruit gegaan ofzo.
Waarom niet gelijk LSD aanraden?
Daar hoor je pas verhalen over betreft geest verruimende ervaringen.
quote:
- Ga vroeg op bed, slaap minstens 10 uur per dag.
- Focus je op wat je wilt, niet wat je niet wilt.
- Praat niet negatief
- Bied geen weerstand tegen het kwade
Wederom geen exclusieve tips voor nieuwetijdskinderen.
Nieuwetijdskinderen?
Leuk hoor... maar kinderen zijn gewoon kinderen en mensen gewoon mensen.
Iedereen kan ten alle tijden veranderen of een transitie in zijn of haar leven te ondergaan waarbij men anders naar het leven gaat kijken of (stevig) groeit.
Zelf werd ik ook een nieuwtijdskind genoemd en bijzonder en dit en dat... persoonlijk heb ik er een grote hekel aan.
Stomme labeltjes ook altijd...