abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65358381
Klinkt inderdaad zweverig. Maar wat is het watermantijdperk??
pi_65359294
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:06 schreef FatalException het volgende:
- Bied geen weerstand tegen het kwade

Wat bedoel je met die zin? Moet je het kwade laten gebeuren?
Kan je dit beter uitleggen met voorbeelden misschien?
En ik zou ook graag willen weten waar je dit vandaan hebt?
pi_65359469
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:08 schreef PatGreen het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die zin? Moet je het kwade laten gebeuren?
Kan je dit beter uitleggen met voorbeelden misschien?
En ik zou ook graag willen weten waar je dit vandaan hebt?
Weerstand houdt het in stand bedoelt hij misschien? Weet het ook verder niet. Haat met haat bestrijden werkt niet zoals ze het vaker zeggen.
Genieten is toegestaan!!!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:43:31 #29
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65370902
http://symbolic.be/?CategoryID=340&ArticleID=1154 kort filmpje van 6 min over nieuwe tijdskinderen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 25 januari 2009 @ 07:26:27 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65377425
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik heb godzijdank -gewoon- kinderen.
Ik ook.
The truth was in here.
  zondag 25 januari 2009 @ 09:39:15 #31
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65377956
En gewoon kinderen zijn ook kinderen die bijv paranormale ervaringen hebben en gevoeliger zijn voor energieen , nu word de nadruk gelegt op bijzonder en daar vallen mensen over maar die kinderen/ mensen zijn nu niet gelijk terwijl ze zo worden geboren , je word geboren zoals je bent , niet zoals de huidige maatstaven zijn in de tijd waarin je komt .
pi_65377979
Ik herken me in veel dingen.. Maar ben dan ook "officieel" geestesziek.. Dus weet niet of ik een maatstaf ben
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zondag 25 januari 2009 @ 10:10:42 #33
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65378191
Oudere topics over nieuwetijds kinderen
Indigo / nieuwetijds kinderen / HSP

[ Bericht 26% gewijzigd door Summers op 25-01-2009 10:48:40 ]
pi_65378982
Copy & paste verhaal in OP!
  zondag 25 januari 2009 @ 11:57:47 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65379915
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:13 schreef ToT het volgende:
waarvan ?
  zondag 25 januari 2009 @ 12:16:12 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65380378
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:13 schreef ToT het volgende:
Inderdaad, kwam mij ook sterk bekend voor al

Jammer ook dat de TS er zelf verder niets meer aan komt toevoegen!
The truth was in here.
  zondag 25 januari 2009 @ 12:24:16 #37
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_65380578
dat is jammer idd .
pi_65380671
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:57 schreef Summers het volgende:

[..]

waarvan ?
Ach dit rijtje kom je maar op 2500 verschillende spirituele websites tegen of zo!
pi_65380880
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef Neleos het volgende:
Klinkt inderdaad zweverig. Maar wat is het watermantijdperk??
Het symbool bestaat uit golven, golven als in radio golven, soort draag golven?
Dus misschien telepathie enz, wie weet wat nog meer.
sharkbite!
pi_65381391
Het watermantijdperk gaat in zodra het sterrenbeeld Waterman aan de horizon verschijnt. Vissen, het tijdperk van Jezus, eindigt dan.
Jezus had al gezegd dat na hem een man met een waterkruik komt en je moet hem dan gaan volgen.

Of zoiets schijnt er ergens in de Bijbel te staan.....

Anyway, heeft te maken met 2012, op een hoger trillingsniveau komen waardoor we etherischer worden en dichter bij God komen en meer van dat soort gein.
pi_65381440
Toen ik begon met lezen dacht ik dat het eerder over ADD zou gaan. Toen zag ik woorden als telekinese en vliegen...
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_65382593
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:51 schreef ToT het volgende:
Het watermantijdperk gaat in zodra het sterrenbeeld Waterman aan de horizon verschijnt. Vissen, het tijdperk van Jezus, eindigt dan.
Jezus had al gezegd dat na hem een man met een waterkruik komt en je moet hem dan gaan volgen.

Of zoiets schijnt er ergens in de Bijbel te staan.....
Marcus 14:
quote:
En Hij zond twee van Zijn discipelen uit, en zeide tot hen: Gaat henen in de stad, en u zal een mens ontmoeten, dragende een kruik water, volgt dien;

14 En zo waar hij ingaat, zegt tot den heer des huizes: De Meester zegt: Waar is de eetzaal, daar Ik het pascha met Mijn discipelen eten zal?
Lukas 22:
quote:
10 En Hij zeide tot hen: Ziet, als gij in de stad zult gekomen zijn, zo zal u een mens ontmoeten, dragende een kruik waters; volgt hem in het huis, daar hij ingaat.

11 En gij zult zeggen tot den huisvader van dat huis: De Meester zegt u: Waar is de eetzaal, daar Ik het pascha met Mijn discipelen eten zal?
Mattheüs 26:
quote:
17 En op den eersten dag der ongehevelde broden kwamen de discipelen tot Jezus, zeggende tot Hem: Waar wilt Gij, dat wij U bereiden het pascha te eten?

18 En Hij zeide: Gaat heen in de stad, tot zulk een, en zegt hem: De Meester zegt: Mijn tijd is nabij, Ik zal bij u het pascha houden met Mijn discipelen.

19 En de discipelen deden, gelijk Jezus hun bevolen had, en bereidden het pascha.
Met andere woorden, er wordt slechts minimaal verwezen naar een man met een waterkruik, al zal een echte TRUgeest er vast een verband in zien

Met andere woorden, het gaat over de plek van het laatste avondmaal. Een echte TRU geest zal er echter ontegenzeggelijk een verband in zien...
quote:
Anyway, heeft te maken met 2012, op een hoger trillingsniveau komen waardoor we etherischer worden en dichter bij God komen en meer van dat soort gein.
Hoe kan een maya "voorspelling", van een volk welke in meerdere goden geloofden en het christendom niet kenden, nu ineens uitkomen op het dichterbij komen tot onze christelijke God?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_65384483
Omdat die Christelijke God een afgeleide is van talloze andere oude Goden.
Ik heb ook ernstige twijfels bij de Jezus zoals Hij in de Bijbel afgeschilderd wordt.
  zondag 25 januari 2009 @ 21:54:20 #44
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_65400398
Leuk punt om over na te denken totaal off-topic, maar niet topic waardig at the time being:

De christelijke spanjaarden kwamen naar het nieuwe land, en ontdekte daar ketterij. Ketterij in de vorm van astrologie en dat is iets wat ten strengste verboden was door de kerk destijds.

Maar waar dat verbod oorspronkelijk mee te maken had is dat de bijbel pure astrologie is. De manier hoe het is geschreven mag dan wel 'normaal' geweest zijn in die tijd, maar het straalt ten allen tijden iets uit wat is geschreven door zeer intelligente personen.

De link met de maya's houdt dus in dat er iets veel verder terug gaat als het gaat om goden. Het verhaal wat verteld wordt is er een die het 'nieuwe land' linkt met het oude europa...
Hoe lang is dat geleden is dat dan wel niet geweest. Wat missen we en wat is hetgeen dat de maya's geweldig goed gedocumenteerd hadden. Maar wat bruutweg is verbrand door de kerk zodat deze kennis door niemand gelezen mag worden behalve zij die het al kennen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zondag 25 januari 2009 @ 22:27:09 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_65401720
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 01:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Alles bij elkaar natuurlijk. Vlees werkt in deze theorie 'trillingsverlangend' omdat je een dier opeet dus. Een voormalig levend wezen die waarschijnlijk ook nog heeft geleden in een hok ergens om jouw bordje te vullen. En het is een zwaar voedsel dus moeilijk verteerbaar wat weer effect heeft op je meditatie.
Sinds wanneer is een plant geen levend wezen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 25 januari 2009 @ 22:30:24 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65401864
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een plant geen levend wezen?
Goed punt . Maar zo wordt het al snel onmogelijk om je zelf te voeden denk ik .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_65402678
Die 'herkeningspunten' lijken meer op aspecten van mensen die niet goed mee kunnen komen in de samenleving en daarom maar een zweverige term voor zichzelf hebben bedacht. Die nieuwetijdkids lijken me gewoon een stelletje doetjes die een schop onder der hol verdienen om een beetje pit te krijgen.

Ik hoop niet dat de toekomst afhangt van een stelletje sociaal gestoorde kids:D
  maandag 26 januari 2009 @ 00:18:57 #48
211831 A_Soul1980
Beast thinks she's the be
pi_65405989
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef MeneerSjon het volgende:
Die 'herkeningspunten' lijken meer op aspecten van mensen die niet goed mee kunnen komen in de samenleving en daarom maar een zweverige term voor zichzelf hebben bedacht. Die nieuwetijdkids lijken me gewoon een stelletje doetjes die een schop onder der hol verdienen om een beetje pit te krijgen.

Ik hoop niet dat de toekomst afhangt van een stelletje sociaal gestoorde kids:D
nou nou

Maar ik ben wel met je eens dat ze weinig baat kunnen hebben met het label nieuwetijdskinderen. Misschien op korte termijn wel. Misschien ook omdat ze zich kunnen identificeren met anderen die hetzelfde hebben. Maar stel dat ze een zweverige omgeving hebben die zegt dat ze zoveel meer bijzonder zijn dan 'normale mensen' krijgen ze het op langere termijn misschien erg moeilijk.

Heb het filmpje gezien. Ik wil absoluut niet zeggen dat die kinderen de boel bedriegen. Ik geloof ze wel. Maar het hoeft niet persé iets paranormaals te zijn.
pi_65409031
Leuk die borderline verschijnselen, jezelf van alles onthouden behalve:
quote:
- Psychedelische paddestoelen zijn wel goed, en versnellen het proces, echter gebruik deze maximaal 1x per maand, en alleen als je je goed voelt.
Terwijl het advies is dat hooguit 2x per jaar te doen.
  maandag 26 januari 2009 @ 08:39:16 #50
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_65410085
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:06 schreef FatalException het volgende:
Herken jij je hierin:
- Je droomt vaak weg, en denkt eigenlijk nergens aan
- Vaak staar je voor je uit alsof je in een trance bent. Van wat er om je heen gebeurt merk je niks
- Je ervaart de realiteit vaak als een droomwereld, het lijkt niet echt
- Je ervaart dat de tijd niet klopt met jouw perceptie van de tijd
- Kijk naar een secondewijzer. Je hebt het idee dat een seconde langer duurt dan vroeger
- Je hebt een sterk rechtvaardigheidsgevoel
- Je bent gevoelig voor andermans pijn. Je voelt als het ware wat de ander voelt
- Als je in de spiegel kijkt, lijkt het of je naar een vreemde kijkt.
- Je stoort je aan hinderlijke geluiden, zoals bromtonen
- Je hebt behoefte aan rust
- Je bent geestelijk snel moe
- Je hebt vaak een "valgevoel" in bed
Al deze symptomen zijn niet uniek bedeelt aan nieuwetijdskinderen.
De symptomen komen ook niet meer of sterker voor bij puur alleen nieuwetijdskinderen.
quote:
- Je hebt bij absolute stilte een fluittoon in je hoofd, terwijl dit niet te wijten kan zijn aan harde muziek
Dit heeft praktisch ieder mens.
LED zegt dat het sensorische onderstimulatie is.
Zelf denk ik (vertelde mijn moeder ooit) dat het je eigen bloedsomloop is die je hoort stromen wat deze rare hoge piep veroorzaakt.
Absolute stilte heb ik er trouwens niet voor nodig, want nu ik zo ontspannen zit voor mijn PC zit met de nodige geluiden op kantoor hoor ik het ook.
quote:
- Je ervaart veel synchroniteiten (bijv. je ziet steeds dezelfde tijd op de klok, dezelfde getallen, of andere dingen die steeds terugkomen. Dingen die te toevalllig zijn)
Oh? Toeval bestaat toch niet?
En dit is puur selectieve waarneming... zo niet, nou... dan ben ik bij deze ook een nieuwetijdskind.
quote:
Dit zijn de symptomen van de Nieuwetijdskinderen. Spoedig zullen zij zich voor 100% realiseren dat het leven een droom is, en we net als lucide dromen werkelijk alles kunnen, zoals telekinese en vliegen.
Is innerlijke groei niet 10x belangrijker dan kunstjes kunnen uitvoeren zoals telekinese en vliegen?
Wat moet een nieuwetijdskind in bobsnaam met een gave als telekinese en vliegen?
quote:
Om het proces te versnellen dienen zij zich zoveel mogelijk over te geven aan de "droomstaat" waarin je geest zich graag wil bevinden: Dat is het gedachteloos voor je uitstaren, zonder dat je wat opvangt van de omgeving. Je geest zal zich acclimatiseren en uiteindelijk zal de wereld werkelijk worden als een lucide droom, waarin je met je gedachten materie kunt beinvloeden.
Sorry, maar met gedachten kracht kun je ook de wereld (indirect) materialistisch beinvloeden.
Je hebt een doellstelling. Die maak je waar. Voila, je schept je eigen realiteit a.k.a je eigen leven.
Kijk naar succesvolle filmsterren, Obama die nu de eerste zwarte president is maar ook een wilkeurig persoon die van dag op nacht een internationale YouTube ster word / dankzij YouTube een ster word.
"Met gedachten materie beinvloeden" is een groot woord.
Als dit (al hoop ik dat niet) weer refereerd naar zaken zoals telekinese denk ik wederom: Waarom in bobsnaam? Waar is dat goed voor (in deze tijd)?
quote:
Omdat dat vaak niet mogelijk is, is het mogelijk op momenten dat het wel mogelijk is te mediteren, enkele uren per dag.
Verder:
- Elke dag mediteren: Tijd maken je om je in die "voor-je-uit-staar" status te bevinden.
Niet alleen goed voor nieuwetijdskinderen, maar heeft baat voor iedereen die er serieus mee aan de slag gaat.
quote:
- Eet geen vlees
Waarom niet?
En wat als het scharrelvlees is? Dan wel? Nee? Waarom dan geen vlees?
quote:
- Drink geen koffie en alcohol
Caffeine doet mij niet altijd goed maar soms handig. Waarom zou dit schadelijk zijn?
Alcohol is net als met caffeine: geniet, maar met mate.
Ik zie niet waarom beide hinderlijk zouden zijn voor een nieuwetijdskind.
quote:
- Psychedelische paddestoelen zijn wel goed, en versnellen het proces, echter gebruik deze maximaal 1x per maand, en alleen als je je goed voelt.
Dit vind ik een vreemde eend in de bijt.
Juist als je gevoelig bent kan dit nogal verkeerd uitpakken.
Daarnaast heb ik mij prima vermaakt maar ben ik er niet "spiritueel" op vooruit gegaan ofzo.
Waarom niet gelijk LSD aanraden?
Daar hoor je pas verhalen over betreft geest verruimende ervaringen.
quote:
- Ga vroeg op bed, slaap minstens 10 uur per dag.
- Focus je op wat je wilt, niet wat je niet wilt.
- Praat niet negatief
- Bied geen weerstand tegen het kwade
Wederom geen exclusieve tips voor nieuwetijdskinderen.

Nieuwetijdskinderen?
Leuk hoor... maar kinderen zijn gewoon kinderen en mensen gewoon mensen.
Iedereen kan ten alle tijden veranderen of een transitie in zijn of haar leven te ondergaan waarbij men anders naar het leven gaat kijken of (stevig) groeit.
Zelf werd ik ook een nieuwtijdskind genoemd en bijzonder en dit en dat... persoonlijk heb ik er een grote hekel aan.
Stomme labeltjes ook altijd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')