quote:Op maandag 30 maart 2009 14:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Keek daarnet een oude Family Guy episode en moest hem toch even posten:
Tof daaraan is dat josh radnor en neil patrick harris ook de stemmen doenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Keek daarnet een oude Family Guy episode en moest hem toch even posten:
En dat NPH natuurlijk ook echt homo is.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tof daaraan is dat josh radnor en neil patrick harris ook de stemmen doen
Hihi, ja met ballen en dozen en kleding en gitaars...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef PieterBas het volgende:
Elke keer Alyson's haar zwangerschap proberen te verbergen.![]()
Alleen maar Stinson op de All Time List
Dat vind ik juist zo leuk aan HIMYM. Ze doen niet altijd wat je zou verwachten als kijker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hihi, ja met ballen en dozen en kleding en gitaars...Ik vond het ook een erg toffe aflevering, al deed dat coachen vna het basketbalteam me erg denken aan een aflevering van According to Jim (dat kijk ik soms op tv...) waarin Jim het team van zn dochters coacht, die eerst ook niet gericht waren op winnen. Nja, precies hetzelfde dus. Alleen winnen ze dan, a la Hollywood-einde, uiteindelijk wel. Dus dan vind k deze versie toch beter.
Dat mis ik ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:08 schreef MaxC het volgende:
Ik mis eigenlijk de wat langere verhaallijnen, dit seizoen zit er een los verhaal in elke aflevering en af en toe over 1/2. Dat was in eerdere seizoenen veel meer
Idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:40 schreef TC03 het volgende:
Lily
Meest ongrappige personage ooit. Beter gaat ze uit de serie.
Klopt. Begin me nu toch ook te ergeren aan haar, dat had ik in het begin van de serie nog niet zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:40 schreef TC03 het volgende:
Lily
Meest ongrappige personage ooit. Beter gaat ze uit de serie.
Is Marshall nu grappig dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:39 schreef Fir3fly het volgende:
Zonder Lily zou Marshall veel minder grappig zijn.
quote:Buffy The Vampire Slayer-actrice Alyson Hannigan ('Willow') is bevallen van haar eerste kind.
Het is een meisje en ze heet Satyana. Het kindje is geboren op de verjaardag van Alyson.
Alyson, ook bekend van de American Pie-trilogie, is getrouwd met acteur Alexis Denisof. Hij is met name bekend door zijn rol van Wesley Wyndam-Pryce in de serie Angel.
[BRON]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |