tja, geen enig inzicht/gevoel dus.. en dat voor een curator.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Foutje![]()
Lang verhaal kort: moeder in schuldsanering, schuldsanering zou samen met mijn moeder contact op moeten nemen met curator, telefoonnummer van curator klopte niet, wij kregen brief dat ze voor vandaag 12 uur contact op moet nemen met curator, dat lukte niet door verkeerd telefoonnummer, schuldsanering gebeld, via andere weg curator weten te bereiken... Sorry mevrouw, was een foutje![]()
Mevrouw van de schuldsanering is nogal laksDan krijg je dit soort dingen
Tja... Ik moet zeggen, ik probeer die vrouw van de schuldsanering ook al 3 weken(!) te bereiken... krijg elke keer te horen dat ze me terug belt... ben er van de week maar s langs gegaan... ze was niet aanwezig en ze belt me terugquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, geen enig inzicht/gevoel dus.. en dat voor een curator.
Wiesda?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tanja Groen eindelijk gevonden?
Dit gebeurt dus echt dagelijks he
Neerknuppelen zou een goede optie zijn ja!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
om het mijn woorden van gisteren te zeggen, neerknuppelen![]()
ik ben zo blij, wij hebben ook diep in de financieele shit gezeten en onze beste vrienden zijn toen bijgesprongen
Mijn schoonmoeder zat in de schuldsanering..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, geen enig inzicht/gevoel dus.. en dat voor een curator.
vraag hem nou niet teveel, dan gaat ie weer als een gek posten en gaan de servers weer downquote:
Studente uit maastricht, waarvan iedereen overtuigd is dat ze als hoer in een of ander land werkt nuquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wiesda?
Ja, hier gebeurt het ook steeds vaker inderdaad.
Ohquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
vraag hem nou niet teveel, dan gaat ie weer als een gek posten en gaan de servers weer down
Lekker handig allemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja... Ik moet zeggen, ik probeer die vrouw van de schuldsanering ook al 3 weken(!) te bereiken... krijg elke keer te horen dat ze me terug belt... ben er van de week maar s langs gegaan... ze was niet aanwezig en ze belt me terug
Binnenkort toch maar s kijken of ik hier verder iets mee kan doenquote:
neerknuppelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Binnenkort toch maar s kijken of ik hier verder iets mee kan doen
quote:
En ik post al zo langzaam mogelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
vraag hem nou niet teveel, dan gaat ie weer als een gek posten en gaan de servers weer down
owh... tja, zo gaat dat dus.. verdwenen gewoon. eng.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Studente uit maastricht, waarvan iedereen overtuigd is dat ze als hoer in een of ander land werkt nu
Jawel toch? Dan blijft het bont toch op zijn mooist?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
die moet je juist NIET neerknuppelen
Nou ik dacht meer aan iets waardoor de boel verbeterd... Als ik dr neerknuppel weet ik zeker dat ze me niet terug beltquote:
Goed bezig, hier is het weer kut weerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Houniet
Prima, ik vlieg morgen naar Jakarta voor een paar dagen.
Had laatst iemand aan mn kassa met een bontjas, echt bont jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel toch? Dan blijft het bont toch op zijn mooist?
En hoe wil je dat bereiken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou ik dacht meer aan iets waardoor de boel verbeterd... Als ik dr neerknuppel weet ik zeker dat ze me niet terug belt
Ik zal niet veel van het weer zien denk ik.. Te leuk nachtlevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed bezig, hier is het weer kut weer.
zeehondjes moet je met een grote tank aanrijden, verwachten ze nooit, zitten ze helemaal alert te wezen op kerels in witte pakken met knuppels kom je met een tank aanrijdenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel toch? Dan blijft het bont toch op zijn mooist?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Had laatst iemand aan mn kassa met een bontjas, echt bont ja![]()
Ik moest weer even de botte boer uithangen: "Leuke jas, zelf geslacht?"
Klant boos
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klant boos
Daar moet ik nog over nadenkenquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
zeehondjes moet je met een grote tank aanrijden, verwachten ze nooit, zitten ze helemaal alert te wezen op kerels in witte pakken met knuppels kom je met een tank aanrijden
Lekker hoor. Hier vanavond Doetinchem, morgenavond Nijmegenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zal niet veel van het weer zien denk ik.. Te leuk nachtleven
Dat is meestal mijn grootste probleem, eerst iets zeggen, en dan pas gaan nadenken of het wel zo verstandig is om dat te zeggen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
humor... stoer dat je het ook durft te zeggen...
Van mij zou je dan ook een dergelijk antwoord terug krijgen. Niet omdat ik bont draag overigens, maar gewoon omdat ik lekker mee-flapuitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klant boos
Van Tanja Groen vonden ze iig nog de fietsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh... tja, zo gaat dat dus.. verdwenen gewoon. eng.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is meestal mijn grootste probleem, eerst iets zeggen, en dan pas gaan nadenken of het wel zo verstandig is om dat te zeggen..
Hoi trouwens
Betrapt op?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb trouwens een pin-automaat betrapt gisteren. Hij had een blue-screen. Ik kon net geen foto meer maken, maar wel nog van het her-opstarten. Na dit scherm ging hij direct op zwart.
[ afbeelding ]
Die mag toch ondertussen wel uit je kelder?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van Tanja Groen vonden ze iig nog de fiets
Ik probeer mezelf aan te leren om af en toe s na te denken over wat ik zeg enzo... Is soms wel s handigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]hallo...
teveel nadenken over wat je zegt is ook niet altijd handig hoor... daar heb ik vaker last van...
Dat moet het ook doen toch? Hier in de stad is het ook wel leuk, maar iedereen kent me inmiddels, dus ik wil even lekker anoniem kunnen zuipen en met vrouwen kunnen praten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier vanavond Doetinchem, morgenavond Nijmegen.
ach ja je leert het vanzelf...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf aan te leren om af en toe s na te denken over wat ik zeg enzo... Is soms wel s handigKom iets te vaak in de problemen omdat ik niet nadenk voor ik wat zeg
De junk waar ik hem aan verkocht heb, had hem in een schuurtjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mag toch ondertussen wel uit je kelder?
smakelijk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja je leert het vanzelf...
maaruh ik ga eten
hmmzz.. als dat gewoon draait op windows, zijn die dingen dan ook niet gewoon te hacken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het windows-scherm i.p.v. een pin-automaat-scherm.
Ah, misbruik van maken lukte alleen niet meer dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het windows-scherm i.p.v. een pin-automaat-scherm.
Dank u!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |