Dat jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:30 schreef DR34M3R het volgende:
Knuffelen
Verliefd zijn
Fok werkt weer, ik heb weer een leven!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
Wij onderbreken deze SC voor het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jf-Dendermonde.dhtml
Waarom die vent steeds afzeiken. Al had je het blog van Breul/Fokdev gelezen, bleek het geheel niet aan hem te liggenquote:
Mogguhquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Database was volgelopen, maar het meeste tijd kostte nog het maken van de backups
Enkel een leven hebben als fok werktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:30 schreef DR34M3R het volgende:
Knuffelen
Verliefd zijn
Jawel, maar ze wilden 't zeker voor het onzekere nemen en hebben dus een extra backup gemaakt.quote:
hebben ze oude berichten moeten verwijderen voor de teksten die ik nu typ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Database was volgelopen, maar het meeste tijd kostte nog het maken van de backups
weh hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs in Schotland werkt het weer!
Dat liedje van Sparta is best aardig overigens. En WIDM was weer tof!
[..]
MPG! Succes straks!
En voor een goede voorbereiding, bied ik je een kop koffie aan:.
ditquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:30 schreef DR34M3R het volgende:
Knuffelen
Verliefd zijn
ik was dat aan het zoeken, maar kon het niet vinden omdat fok down was ...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom die vent steeds afzeiken. Al had je het blog van Breul/Fokdev gelezen, bleek het geheel niet aan hem te liggen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:12 schreef eleusis het volgende:
In KPD is vanmiddag danny.rar gepost, dus er zijn teveel bevragingen. We verwachten dat de performance hooguit binnen 2 a 3 uur hersteld zal zijn.
Excuses voor eventueel veroorzaakt ongemak.
Ik zeg alleen dat het tof was, meer niet!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:37 schreef Californium het volgende:
[..]
weh he
En niets zeggen over WIDMga het morgen kijken
okequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het tof was, meer niet!.
quote:
Schrok je?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik lag al te maffen![]()
Las het vanochtend pas in de wachtkamer bij de fysio
Dat was cynisch bedoeld...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Enkel een leven hebben als fok werkt
wie denk je dat de tt bedacht heeft danquote:
Is wel cute inderdaad... Maar elkaar écht zien is toch beter hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
Ik zie mn vent zo weinig deze week dat de communicatie al via briefjes loopt
Toch volgende week maar eens tijd vrij maken voor elkaar
Al is het lezen van briefjes verstopt achter je stuur en in je lunchdoosje toch erg leuk
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
wie denk je dat de tt bedacht heeft dan![]()
![]()
![]()
![]()
Het wippen gaat dan idd makkelijkerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is wel cute inderdaad... Maar elkaar écht zien is toch beter he
Hahaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het wippen gaat dan idd makkelijker![]()
Ik bedoel: ja, dan kunnen we knuffelen
LL je moet vanavond weer werken zekerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het wippen gaat dan idd makkelijker![]()
Ik bedoel: ja, dan kunnen we knuffelen
WTF?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:51 schreef Pien85 het volgende:
Krijgen een brief voor mijn moeder dat ze vandaag gearresteerd word... Net maar even gebelt, bleek een foutje te zijn![]()
Wij de schrik van ons leven enzo
Yepsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LL je moet vanavond weer werken zeker
Had ik laatst ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:51 schreef Pien85 het volgende:
Krijgen een brief voor mijn moeder dat ze vandaag gearresteerd word... Net maar even gebelt, bleek een foutje te zijn![]()
Wij de schrik van ons leven enzo
Mn boequote:
Foutjequote:
Tanja Groen eindelijk gevonden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
15-jarige ontvoert om als hoer te werken in Maleisie...
wat slecht zeg.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yeps
[..]
Had ik laatst ook
Over een zgn niet betaalde buitenlandse boete(die a lang betaald was)
om het mijn woorden van gisteren te zeggen, neerknuppelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Foutje![]()
Lang verhaal kort: moeder in schuldsanering, schuldsanering zou samen met mijn moeder contact op moeten nemen met curator, telefoonnummer van curator klopte niet, wij kregen brief dat ze voor vandaag 12 uur contact op moet nemen met curator, dat lukte niet door verkeerd telefoonnummer, schuldsanering gebeld, via andere weg curator weten te bereiken... Sorry mevrouw, was een foutje![]()
Mevrouw van de schuldsanering is nogal laksDan krijg je dit soort dingen
Gelukkig was het verhaal na het faxen van het betalingsbewijs (gelukkig hebben we internetbankieren tegenwoordig) afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |